Ingeltje nog goed in de gaten blijven houden dus. Hopelijk trekt het snel weg! Ik kijk nog even op Kaatje's forum en ga dan mijn hubbie eens verblijden met mijn aandacht
Goedenavond, zal zo even het verhaal van Sannemart teruglezen! Wil jullie in iedergeval feliciteren met jullie dochtertje Fenna en heeeeeel veeel sterkte & liefde wensen voor de komende tijd! Hier vanmorgen gauw naar de Babydump gereden want Mike zijn matras was vanmorgen kapot gegaan.. Was zo'n goedkope van 15 euro bij een lugubere (schrijf je vast niet zo) matrassenzaakje. Hebben nu wel een fijne en hopelijk slaaptie nog een jaartje in het ledikant haha, anders bewaren we hem voor de 2e als die er voor ons mag komen. Ook hebben we een flexbadje gekocht voor hem, want we hebben weinig ruimte in onze badkamer om steeds zijn badje in te bewaren en deze kun je dus opvouwen, erg handig! Zusje en zwager zijn op visite, dus ga er weer vandoor. Morgen langs de opa's! Fijne avond!
Wupje, klinkt als een leuke dag. Inge, thanx ga eens kijken naar alle foto's die ik hier geplaatst heb
Lieve Sanne en hubbie, Ook vanuit hier gefeliciteerd met jullie meisje Fenna*. Wat is het toch vreselijk oneerlijk allemaal.....ik wil jullie heel veel sterkte toewensen om dit gemis een plekje te geven, veel liefs!
@ Sannemart: Ik heb je verhaald met tranen zitten lezen, wat vreselijk oneerlijk dat jullie mooie meisje niet bij jullie mocht blijven. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies van jullie meisje Fenna*
Missy handig zo'n flexbadje! Eva was de bruiloft mooi? En heeft Aimar zich goed geamuseerd? Ik ga ook slapen, welterusten allemaal! Sannemart ik hoop dat je een beetje slaap kunt pakken, we denken aan je!
@ Wupje: kijk maar op mijn hyves, daar staat een leuk filmpje en wat foto's van de bruiloft. Het was gezellig, vooral het feestje, veel latijns-amerikaanse muziek en heerlijk gedanst! Aimar is vanmorgen gevallen (denken we, niemand heeft het exact gezien....) bij mijn ouders thuis en had een flinke jaap boven en in zijn lip. Omdat het een beetje open stond hadden we er een zwaluwstaartje opgeplakt....Aimar vond het maar niks:
Ah arme Aimar Ga gelijk even op Hyves kijken. Ik voel een naderende ongi. Wel fijn als het nu al komt, had het pas maandag verwacht en dan gaan we op vakantie Trusten ladies.
Aaah sielige Aimar! Zo.. hier even wachten op de laatste voeding. Sven wordt netjes om de 3,5 uur wakker, precies volgens mijn schema! Vannacht ging trouwens erg goed, heb Sven niet meer steeds hoeven oppakken door het maagzuur wat terugkwam. Het rechtop voeden lijkt goed te werken bij hem. Hoop echt dat vannacht weer zo goed gaat. Slaaaaap lekker allemaal
Heb nog gelachen om Aimar vandaag. Komt hij op een gegeven moment naar me toe en wijst naar de leeuw op zijn oranje-shirt en zegt: bal! Dus ik zeg: nee dat is een leeuw. Hij kijkt me wat suf aan en gaat weer spelen. 10 minuten later komt hij weer en wijst weer naar de leeuw en zegt al nee-schuddend: Bal, NEE!
Sannemart, gefeliciteerd met jullie dochtertje Fenna*, heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje....
@sannemart: oh meid wat een verdrietig verhaal. Heel veel sterkte. Dag lieve Fenna, wat verdrietig dat je maar zo kort bij papa en mama en Teun mocht zijn. Je zult nooit vergeten worden. Waak je als een sterretje over papa, mama en je broertje? XXX
Oh gelukkig Parr je bent er ook, ik vond het al niks dat ik de laatste en de eerste zou zijn. Ik zit ook al te wachten tot het 9 uur is en ik hem mag wakker maken. Cadeautje klaar en tekening van Raven.... zo nog even ontbijt maken.
hier geen tekening klaar.. Heb er wel een maar dat wordt voor Opa Parr.. wel een lekkere geurtje van Espirit Kate vond hem lekker ruiken (en ik ook )