Goedemorgen. Ik was blij met de weegschaal vanochtend. Ben nu 4 kilo kwijt in 3 weken. Merkte het vanochtend ook al met een broek die normaal net iets te strak zat Nog 0.5 kilo en dan zit ik eindelijk weer eens onder de 80 Eva, ahh hoe gaat het met Aimar zijn lip ? geweldig dat oranje neusje haha Freesia, ongi gelukkig iets eerder. Ik ben precies mijn hele vakantie ongi Yule, was het fietsje trouwens heel en goed ? anders kan de bon weg vaderdag Heb samen met Levi voor Ferry een oorkonde gemaakt. Levi zijn handjes onder het kopieeraparaat, uitgeknipt en op een vel papier geplakt. Daar opgeschreven : Oorkonde voor de liefste papa. Dat vel weer op een ander vel geplakt en die laten kleuren door Levi. En verder een petje er bij gekocht tegen de zon voor als hij aan het vissen is.
Goedemorgen, Hier is papa verrast met een superleuke luchtballonknutsel met geweldige foto van KDV. En een heerlijk geurtje van Hugo Boss (die bal, mmm). Net lekker ontbeten, A mocht tot 9.45 uur blijven liggen Vandaag even naar de stad, antivlooienspul halen. Heb het idee dat er bij de 2 harige katten wat extra huisdieren verblijven :x En better safe than sorry. En even langs mijn ouders, dingen afspreken voor morgen, we gaan dan lekker naar Weert! Fijne zondag allemaal!
Fijne vaderdag lieve mama's Iemand vroeg laatst om een foto van Mees, hier eentje van hun allebei. Vaderdagcadeau voor papa Bekijk bijlage 79951
Héhé Kate heeft eindelijk weer een tandje erbij, een ondertand. Nu de andere ondertandje en dan mogen de hoektandjes komen.5
tink schattige kids hebben jullie! dan nog wat nieuwtjes kyani kan bellen blazen sinds gisteren al maar vandaag echt dat er heel veel bellen achter elkaar komen Heel wat woordjes heeft ze erbij geleerd en der mondje staat geen seconde meer stil, tjee wat een kletskous (mijn vader zij al lijkt wel of ik jou hoor kletsen 20jaar terug hihi). hier lekekr makkelijk vaderdag vader wilde onderbroeken dus die gehaald en wat geld erbij met briefje, van lootjes mag je zelf ervan halen of je houd lekker voor jezelf.
Parr, jee Kate weer een tandje erbij Queen, je kan ook niet zonder ons he schattig dat Kyani kan bellen blazen. Als ik het Levi wil laten doen stopt hij dat ding alleen maar in zijn mond
kaatje ik kom af ent oe ff om d ehoek spieken ( meestal als kyani slaapt en ik dus vrij ben ) dat in de mond doen deed kyani dus ook en vanmorgen vroeg ze weer om de bellenblaas dus gegeven en nu doet ze het dus wel goed
@ingeltje wat fijn dat het beter gaat!! @eva aaaah arme aimar hoe is het nu? leuk dat het feest geslaagd was @tink wat een poepies!!! hier verder alles goed vanmorgen een goed gesprek met rik gehad en ik hoop dat hij nu snapt wat ik allemaal bedoel. ja altijd moeilijk verbouwen haha xxxxxxxxxxxxxxxx
Hier een hangerige Kate.. zij is niet meer ziek maar toch blijft zij overal plakken >< ben aan een vrije dag toe Kate kan nieuwe woordjes toetoe (toetje) en please 8) @queen leuk dat bellenblazen Kate kan eht ook wel ietsjes maar niet veel achter elkaar
Hij doet het, alleen is de achtergrond niet transparant? @ Parr: is het handiger om hem bv. via hyves of photobucket te uploaden en dan een link in de handtekening te zetten?
Lief hè van Parretje dat ze voor mij deze mooie banner gemaakt heeft! Wat is het toch een schat en wat is ze toch goed hierin! ME IS HAPPY! Deze heeft ze ook nog gemaakt voor mij: Supermooi!
Superbanner Eva en Parr! Ik heb ook een nieuwe (ook met dank aan Parr), ik zal hem er even inplakken.