September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi allemaal,

Afgelopen nacht hebben we allebei goed geslapen dus dat is fijn. Ik voel me lichamelijk nu eigenlijk al best heel goed, op het vloeien na dan. Hopelijk wordt dit snel minder.
    Mentaal sluit ik me even af voor alles nu en geniet ff van Teun of denk even aan niets dmv tv kijken ofzo. Ik heb ook geen zin om in mijn verdriet te gaan zitten zwelgen. We moeten toch verder.
    Morgen ben ik van plan om voor het eerst de deur weer uit te gaan. Ik wil een mooie doos gaan kopen en daar alle herinneringen aan Fenna in doen (foto's, zwangerschaptest, echo's en een popje). Ook gaan we haar morgen nog aangeven in Utrecht.
    Verder ga ik ook een afspraak maken bij het crematorium om haar as op te halen en iets moois uit te zoeken om met haar as te doen. Wij denken aan een beeldje of sieraad.

Aankomende week zal mijn leidinggevende ook bellen over hoe en wat. Ik vind het moeilijk te zeggen wanneer ik weer kan werken. Ik blijf aankomende week ieder geval nog thuis. Daarna denk ik maar weer rustig gaan opbouwen.

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Sannemart: fijn om te horen dat jullie in ieder geval een beetje kunnen slapen. Lijkt me heel moeilijk te voorspellen wanneer je weer kun werken, ik zou het even dag voor dag bekijken. Hele dikke knuffel...

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Sannemart: take your time! Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en vergeet niet dat je ook gewoon een bevalling achter de rug hebt. Maar ik kan me voorstellen dat je in werk ook afleiding ziet, dus dat je op therapeutische basis aan de slag wilt. Zou ik ook hebben.

4. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ja, ik wil ook niet "te snel" gaan werken, maar als ik me na volgende week verder goed voel? Verdrietig voel ik me voorlopig toch nog wel... Ik denk dat ik gewoon met wat kortere dagen begin.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat ga je er sterk mee om Sannemart, knap. Doe wat goed voelt....

Prachtige banners Pupke en Eva!

Morgen zou mijn eerste dag alleen thuis gaan worden met Sven. Julian lekker naar KDV, dus ik dacht: dat ga ik wel redden!
    Wordt Julian opeens hangerig, warm, heet.. koorts gemeten :(
    Dat was nou juist niet de planning, eerste dag thuis met Sven én een ziek kind :$ Ik hoop dus maar dat Julian opknapt.
    En och.. anders red ik het ook wel weer...;) ik ben ten slotte mama.. en die kunnen alles.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net bij souders geweest,die blijkbaar vinden dat ik Levi uithonger.
    Waren daar om 16.00 uur, hij kwam net uit bed dus had een banaan mee genomen, die hij daar op heeft.
    Om 16.30 komt er chips op tafel, en zegt zwager tegen Levi "wil je ook een chipje". Heb daar natuurlijk nee op gezegt.
    Toen om 16.45 vroeg Levi om snijkoek, toen heb ik nee gezegt, omdat hij net een banaan op had en een uur later ging eten, zegt smoeder "rozijntjes dan?" ehh nee.
    Zegt svader tegen Levi "ja we laten je lekker verhongeren zodat je straks je avondeten eet :x was er klaar mee.Ben mijn spullen gaan pakken en met Levi naar huis gegaan.

Wordt gek van mijn neus ofzo. Heb sinds vorige week dat als ik buk ik een raar branderig gevoel in mijn neus krijg. Misschien nog een nasleep van verkoudheid, hooikoorts of wat anders? geen idee maar is wel irritant.

Pupke, lieve banner !

Eva, sla je hem ook op als png dan ? En open je je banner hier vanaf je bureaublad of via een link ? want dan kan het ook nog daar aan liggen

SanneMart, vind je super sterk, maar denk je wel een beetje aan jezelf ? knuffel
    Ik wilde na 4 weken weer gaan werken maar de ha adviseerde me om te wachten tot min. 6 weken, omdat hij vaak ziet dat mensen de klap pas later krijgen ( wat ook bij mij het geval was )

Inge, hoop ook dat Julian morgen weer koortsvrij is

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: sommige mensen leren het ook echt nooit he...

@Ingeltje: nee, dat was inderdaad niet de bedoeling! Gelukkig ben jij een rasechte supermoeder dus dat komt vast weer goed ;).

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten heeft echt een fantastisch vaderdag cadeau gemaakt: een rode driehoek, met in het midden zijn handafdrukje en op de 3 zijden staat: liefste papa aan boord! Dat hebben ze gelamineerd en ze hebben er een zuignapje aan vastgemaakt zodat hij het in zijn auto kan plakken. Leuk hè?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg leuk !

Ferry kwam ook weer te laat voor het eten, en had er nog geen trek in ook. Levi ook niet dus stond weer voor jan kurk te koken

10. @eva en pupke leuke banner

@sannemart wat ben je sterk maar vergeet idd niet ook om je verdriet te verwerken het komt er toch uit
    vooral doen wat voor jou goed voelt

@kaatje hmmm sommige mensen leren het nooit

hier verder alles zijn gangetje
    julia gaat op tijd naar bed want die is moe en gaat dan lopen klieren dus papa en mama ook moe

xxxxxxxxxxxxxxxx

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Jan Kurk, whahaha! Maar dat is natuurlijk wel ontzettend balen...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja kan moeilijk jan k*t hier op het forum neerzetten ;)

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jan met de Korte Achternaam

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat kan ook nog ;)

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb het maar losgelaten, als we op bezoek zijn bij mijn ouders/schoonouders dan wordt Raven gewoon verwend, ze krijgt dan taart of koek maar ook gezonde dingen.
    Ik zeg wel dat ze niet een hele taartpunt hoeft maar ze mag van mij wel meesmikkelen.
    Thuis krijgt ze dat nooit dus als we dan een keertje op visite gaan dan mag het wel van mij.
    Maar snap dat als je er vaker over de vloer komt dat er dan wel meer grenzen moeten zijn. En er moet zowiezo naar jou geluisterd worden want jij bent de moeder.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. Levi mag heus wel eens iets proeven van me, maar als ik nu iets toelaat bij souders wordt hij hier dus iedere woensdag mee vol gepropt. Levi zeurt nu al anderhalve week dagelijks om ijs omdat hij dat daar heeft gekregen

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja dat kan echt niet. Het lijkt mij ook erg moeilijk om de grenzen te bewaken als opa en oma vaste oppas zijn en de rol van 'verwennende opa/oma' niet kunnen combineren met de rol van 'opvoeder'.

Ik heb even een update op ei kwijt topic gezet (andere forum). I need some advice.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee daarom. Smoeder wil niets anders als hem verwennen, maar helaas wel met eten. Is het 1x in de maand vind ik het wat anders maar ik weet dat hij anders iedere week zoetigheid ect. krijgt en wij zitten vervolgens de hele week met een zeurend kind. Daarbij ben ik er gewoon klaar mee dat ik me steeds moet verantwoorden ( zo vinden ze het ook zielig dat hij 'smiddag water krijgt ipv limo, wat hij 'sochtends al op heeft )

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Die hadden we vorig jaar :)

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    hmmm, dus niet zo origineel... Maar wel leuk :)

Deel Deze Pagina