Eva: Fijn dat Aimar niet meer zo huilde.. niet leuk is dat Tweety: ik zal duimen hoor! Nog een half uurtje.. spannend Kaatje: toch nog een gezellige koffie gehad? Parr: occchh... knuff en slaap lekker meis Freesia: ieeeks! Kan me voorstellen dat je daar af en toe toch even bang van bent, een zwangerschap. Tijd voor knip-knip bij A. hihihi Pupke: nog grotere IEKS!!! ik denk aan je.. oh het is al achter de rug inmiddels.. U R my hero Huize Ingeltje: Julian blijkt nog wat tandjes te krijgen, hij kwijlt enorm en vanmorgen zei hij: "tandjes aauu". Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb welke nog moeten komen maar weet wel dat hij onderkant voor nog tandjes moet, en misschien nog wat kiesjes? Dus vanmorgen maar even wat paracetamol gegeven (vloeibare, echt handig!) en wel naar KDV gebracht, met instructie dat ze mogen bellen natuurlijk als het niet gaat. Sven heeft niet doorgeslapen, maar sliep wel snel na de voedingen en dat vind ik veel belangrijker! Net even gewogen bij CB. Was niet veel aangekomen (100g), maar was de 1e keer op deze weegschaal. Volgende week hebben we 1e afspraak en prikjes denk ik. Ikke: nog steeds moe natuurlijk, maar och.. shit happens
@Ingeltje: eerste prikjes zijn pas bij 8 weken. Isabel heeft ze bij de 2e afspraak gehad. @Sannemart: heerlijk even een frisse neus halen. En kan me voorstellen dat je niet op een bruiloft zit te wachten. @Missy: 6 uur... jeetje wat een tijdstip. @Pupke: succes! @Tweety: ik hoop dat je man slaagt. Spannend! Isabel slaapt gelukkig sinds paar dagen gewoon door tot 7.00 - 7.30u zonder wakker te worden in de nacht. Heerlijk! Net even met haar gaan wandelen, S is fietsen met Sara en zijn moeder. Volgende week om deze tijd ben ik weer aan het werk. Raar idee....
@Jannes, ja ik vind 6 uur ook geen tijdstip. Hij is geen uitslaper, maar normaal was het wel 7 uur/half 8.. Wil ook echt niet elke x klagen, maar word hier wel lichtelijk chago van hahaha!
Slaaptekort is nou eenmaal slopend Missy.. klaag maar gewoon lekker.. het is niet leuk Prikjes bij 8 weken: ooooh ja hahaha! Ik moet echt even weer alles opnieuw leren hihi.
@Missy: nou daar zou ik ook van gaan klagen hoor. De kraamhulp zei destijds als Isabel om 6 uur wakker zou worden, dan de dag mocht beginnen. Nou mooi niet, dat noemden een nachtvoeding.
Hahahah Jannes.. ik noem dat ook een ochtendvoeding hoor Alles tussen 0:00 en 5:59 vind ik nachtvoeding. Wel lekker dat je kids het met jou eens zijn Hier was Sven overigens ook rond 6 uur wakker maar heb het nog lekker een half uur weten te rekken door hem bij me in bed te nemen. Pff... wat dat kan schelen, net even wat extra slaap.
Hihi Tja, ik ga gewoon vroeg naar bed. R is altijd vroeg wakker, wat we ook proberen.. ook als we hem later op bed doen. Dus ik lig er uiterlijk 21.30 in... Vorige week zondag zaten we gezellig met z'n drietjes aan het ontbijt om 7 uur
Ben ik weer .vanochtend een bakkie wezen doen bij een oud collega. Heel gezond mijn eigen snijkoek mee genomen. Ze zei dat ze wel kon zien dat ik was afgevallen Was wel gezellig maar haar nieuwe vriend was er, zit je toch anders op de koffie als er een man bij zit. Een knuffel voor iedereen die ziekjes is Pupke, en viel het mee in het ziekenhuis ? Gelukkig wel dus. Hoop ook dat de pijn ect mee valt als de verdoving is uitgewerkt SanneMart, dat is een vermoeiende nacht zeg Viel het mee weer naar buiten ? Tweety, en hubbie geslaagd ? vroege vogel Levi wordt ook regelmatig rond 06.30 wakker,maar ga er niet voor 7 uur uit. Vind alles voor die tijd echt te vroeg.Gelukkig gaat hij lief liggen kletsen tot die tijd.
Hey dames! Ik heb een gezellig mama ochtendje met Kyano gehad Vanochtend lekker samen gespeeld en toen gaan gymmen. Hij heeft er echt lol in nu, leert de liedjes en kindjes een beetje kennen en is helemaal blij als hij mag ravotten op de toestellen Daarna nog even lekker buiten gespeeld en toen na de boterham het bed in. Vanmiddag nog even stukje fietsen en boodschappen doen. Eva gelukkig dat Aimar nu beter inslaapt! Tweety oh spannend voor hubbie!! Ik hoop dat hij het haalt! Parr beterschap meid! Missy ha ha hier ook weer een vroege vogel Kyano is de laatste tijd standaard tussen 6.15 en 6.30 wakker ook al ligt hij er pas tegen 20 uur in Pupke oh jee weg verstand...... blij dat je er vanaf bent! Sannemart balen dat Teun klaarwakker was vannacht. Sterkte vandaag!
Oh ja Ingeltje fijn dat Julian wel naar het KDV kon zodat jij even alle aandacht aan Sven kan geven. Kyano moet hier ook nog kiezen krijgen, ik zie al witte vlekken dus ze komen eraan.
@Wupje & Pisum, nee bij Mike maakt het ook niets uit hoelaat hij erin ligt die avond of wattie nog heeft gegeten of gedronken. Is dus puur fase/ritme. Al hoop ik wel dattie gauw weer veranderd in 7 uur hahaha.. Pff.. wat kan een mens dan gebroken zijn, ookal ga ik uiterlijk 22 uur naar bed! Kan me voorstellen als je niet anders gewend ben dat het anders is, maar is pas 3 weken zo en ervoor maar sporadisch.
@kaatje hij is nog bezig pfff wordt gek ben stik nerveus pfffff hoop dat ie het haalt zou zoveel schelen. maar ja kan er niks aan doen het voorrijden vanmorgen vroeg ging goed hij was rustig zei zijn instructeur. en hij vond het zelf ook beter gaan dan normaal (lang leven de examevrees tabletjes denk ik)
Tweety en en ???? Hubbie geslaagd? Missy ik ga meestal pas tegen 23 uur naar bed, ik vind het meestal heerlijk om 's avonds nog met van allerlei kleine dingetjes bezig te zijn. Zo wc'tje gepoetst en beneden gedweild nu eigenlijk nog wat was en strijken....eigenlijk geen zin in
hoi hoi! Wij hebben weer heerlijk in ons eigen bedje geslapen. Vanmorgen hier wat opgeruimd en de laaste was weggestreken. Vanmiddag gaan we gezellig naar mijn ouders. @Pupke, auw....veel succes meid! @parr, beterschap! @Tweety, spannend, succes! @Freesia, bleh ook niet helemaal lekker, rustig aan en een fijne vakantie. @Sannemart, knuff meis! @Ingeltje, fijn dat Sven weer beter slaapt na de voedingen. @Wupje, gezellig zo'n ochtendje. Was er trouwens al een kraamvisite bij Jannes gepland? @jannes, wat heerlijk dat Isabel goed doorslaapt!
Ah nee, dat is echt niet leuk Mijn mond is trouwens ook niet leuk. Ondanks de brufen 600 heb ik me toch veel pijn! Volgens mij gingen ze er toch niet zo makkelijk uit want ik heb het gevoel alsof er een vrachtwagen over mijn kaak is heengereden. Nu is dat best moeilijk natuurlijk, een vrachtwagen die alleen over je linker boven- en onderkaak rijdt, maar toch. Ik had net honger maar durf nog niet zo goed brood te eten. Ik had nog een potje Olvarit staan (want Q eet nooit potjes) en die heb ik net opgegeten. Wat extra peper en zout en het was nog te eten ook .
Tweety ik zag het ook op hyves, balen zeg Pupke ha ha waar olvarit potjes al niet goed voor zijn maar ik hoop dat het gauw over is want dit is niet fijn. Knuff voor jou!