Mooi nummer van Maaike. Maar zij doet me minder dan Jaap. Ik heb bij haar niet dat goetsiegoetsiegoetsie gevoel, zoals Freesia het zo mooi zegt . Bij Jaap wel!
Net pas begonnen met kijken van X factor...dus de helft gemist. Het liedje van Maaike vond ik niet zo leuk. Misschien moet ik hem vaker horen om 'm leuk te gaan vinden... @ kaatje: Ik heb gereageerd op jullie mailtjes over morgen! Het weerzien met E. was super. Aimar liep meteen op hem af en was helemaal blij en tevreden bij papa op de arm. Ik merk aan hem dat hij het fijn vindt dat papa er weer is, want hij is net iets blijer door het huis aan het wandelen dan de afgelopen tijd. En ik ook
klinkt goed, de single van Jaap! Ik kende het nummer niet. Kende die van Maaike ook niet. Doen ze vast expres, zo'n onbekend nummer, dan gaan mensen minder vergelijken.
kan ik met een gerust hart gaan slapen. ik ben heeeeeeeeeeeeel moe en eigenlijk verdient A ook nog wat tijd
Eva: oh wat heerlijk dat E er weer is. Hoe is het met hem? Behalve vast blij om jou en Aimar weer te zien, nog verdrietig vanwege zijn oma?
@ Azeb: ergens natuurlijk wel nog verdrietig en wat zorgen om zijn moeder die daar nu alleen is. Maar ook blij om weer bij mij en zijn toppertje te zijn
ben het toch wel een beetje eens met Gordon, wel een beetje een nietszeggend nummer. Maar hij is altijd zo bot....
Ik kende het nummer van Maaike wel, van Jaap niet. Daarom vond ik het van Jaap leuker. Lijkt het tenminste een hele nieuwe singel
Tja ik als fossiel ken natuurlijk beide nummers wel Vind dat van Maaike ook mooier en vond dat Gordon wel gelijk had ergens... Eva, wat héérlijk dat E. er weer is! Goetsjiegoetsjiegoetsjie hem maar van mij
Tjezus wat een kutnummers zeg! :x (pardon my French) Echt een enorme anti-climax! Verder fantastisch gezongen allebei, de 2 kritische commentaren op Jaap kunnen leiden tot of heel veel stemmen, of Maaike als winnares. Ben benieuwd.
Even een link spammen, vind dit zo knap gemaakt, van sókken! Sock Baby Doll Boy/Girl Made from Socks Lali Doll by sockanimal
Dan wil ik deze delen. Zo knap... zowel zang, als video en geluidcompilatie YouTube - Michael Jackson Medley Vooral vanaf einde 2e minuut. Dan doet hij Thriller, Beat It en Billy Jean allemaal door elkaar.
@ Freesia: aah die zijn cute! Ik vind deze supercute Sock Monkey Baby wearing diaper boy or girl by sockanimal on Etsy ....mijn klikvinger kriebelt @ Jannes: die van jou opent niet
Pupke oh wat fijn dat je zus weer thuis is! Queen mooie banner en avatar!! Oei dat is idd niet zo slim om Kyani vlakbij de medicijnen neer te zetten. Hopelijk valt alles mee. Ingeltje oh wat een lieve fotos!! Morgen idd al D-Day, ik blijf me verbazen over hoe groot jouw buik is! Ik hoop je morgen te zien! Eva oh heerlijk dat E er weer is! En ik kan me best voorstellen dat Aimar er ook heel blij mee is! Jaaps with al little help from my friends was geweldig maar overall gezien ga ik toch voor Maaike vanavond. Ik weet niet ik vond haar sprankelender dan Jaap Verder eigenlijk weinig bijzonders te melden, lekker gezellige middag met hubbie en Kyano gehad. Vanmiddag had hij geen verhoging meer dus misschien zijn het idd nog tandjes die dwars zitten. Hij had gisteren ook nog behoorlijk stinkende poepluiers dus zou kunnen.
Jannes, sjeeee wat ongelofelijk knap!! Eva, ja die Monkeys zijn ook zo cute! Ik denk dat ik zo'n pop ga kopen Ik hou niet van poppen, maar dit vind ik zo uniek. Wupje, hopelijk tandjes idd en is hij er weer gewoon vanaf.