Tja, ik zou willen dat ik het zelf wist.... 1) Ik moet nog aan die vrienden vragen of ze het 100% zouden zien zitten. 2) Ik hou veel van het beestje maar.... 3) ondertussen brengt het beestje ook slapeloze nachten en worden Edu en Aimar gek van het gelik aan hun haar...want dat doet Whiskey ook constant. Hij vindt gel/haarolie blijkbaar lekker, hij likt ook aan de bovenkant van de flessen schoonmaakmiddel Maar het gaat 's nachts de laatste tijd weer heel goed.....
Lastige keuze dan he. Zolang het snachts goed gaat, en je goed kan slapen kan je denk ook wel weer meer van hem hebben overdag.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb tot mijn 12e geduimd, toen moest ik wel stoppen want ik kreeg een vreselijke beugel, zo'n grote die je hele mond opvult, helemaal op je gehemelte zit. Die heb ik een paar jaar gehad, toen nog een paar jaar een slotjesbeugel. Alles zag er toen redelijk uit, maar mijn tanden zijn toch best weer (scheef) teruggegroeid en ik vind ze nu vrij lelijk. Dus ik hoop van harte dat R en brusje nooit gaan duimen.. Ben vroeger vreselijk gepest met mijn tanden en ik zit er nog steeds mee.
@ Kaatje: dat klopt idd, nu ik weer lekker kan slapen (op die enkele nacht na dat Aimar nog weleens wakker wordt) kan ik idd meer van hem hebben. Al hoop ik dat ons huisje nu eens verkocht gaat worden, zodat we naar een benedenwoning kunnen en Whiskey lekker in de tuin kan ravotten..... Meiden, ik ga slapen. morgen een lange dag...werken van 7:30 tot 17:30, dan Aimar halen (Edu heeft avonddienst) dus daarna alles alleen doen en dan tijd voor mezelf! Tot morgenavond!
Ik ga ook.. morgen eerste dag alleen met Juul en Sven... spannend. Hoop dat het een beetje lukt met voeden en kleine draak in de gaten houden Slaap lekker allemaal! Whiskey jij ook lekker slapen hoor, geen gemauw of gekrabbel!
hey! @Yule, hihi! @ingeltje, succes morgen, komt vast goed! @Funnyme, spannend hubbie als zzp-er. Succes! @Eva, werk ze morgen. @Wupje, wow dan houdt Kyano het lang vol zo'n dagje. Welterusten allemaal!
Goedemorgen Dit is al de derde ochtend dat ik uit mezelf zo vroeg wakker wordt Straks gymen met Levi. Mijn zusje gaat ook een keer mee .
Goedemorgen, hier niks bijzonders. Vandaag een regeldagje, moeten naar tandarts en notaris (voor voogdij). Pff kaatje, das wel vroeg hoor, maar wel lekker met dit weer... Ingeltje, succes vandaag!
whaha lekker vroeg ja kaatje! houden jullie trouwens van grapefruitsap? A heeft gratis 10 pakken meegekregen en ze zijn nog maar een paar dagen houdbaar (al valt dat vast wel mee). alleen wij vinden het niet zo lekker
@Funny, ja wij zitten in zo'n mobile comfort home. Goedenmorgen! Hier moeten we zo om 10.50 uur bij de HA zijn met Mike. Hij heeft nog koorts en wilt ook niks eten.. Dat is opzich niet erg, maar hij wilt ook niet drinken. Gisteren heb ik er uiteindelijk in 20 x 300ml ingekregen maar meer ook niet.. En met dit weer vind ik t beetje eng, dus HA zei kom maar even langs. Hoop dat t gewoon zijn kiezen of iets zijn en niet dattie weer AB moet voor keelontsteking.. Dus sorry, ego ik weet 't maar ben echt even druk met Mike.
Misschien is het een virusje Missy, R, heeft vorige week ook 3 dagen niet gegeten en vrijwel niet gedronken. Hij had ook koorts, soms ging het weg maar daarna kwam het weer. We hebben hem lekker veel laten slapen. Duurde wel even voor het over was, in totaal is hij een week ziek geweest. Hoop dat M niet aan de AB moet. Knuff!
@Pisum, was t maar zo'n feest dattie veel sliep haha! Hij red de middag zelfs nu maar 1,5 uur omdat hij zich niet happy voelt.
Arme Mike Hier gaat het nog goed! Heb vanochtend beneden gevoed, Julian voor de tv. Alleen bij brood eten ging het minder, hij ging zijn stukjes op de grond gooien toen ik geen aandacht had haha.. boef!
Goedemorgen, Lees zo bij, maar wilde ff laten weten dat ik ook een eitje op het andere forum heb gelegd. O en ik heb Isabel voor het eerst naar het KDV gebracht. Met pijn in mijn hart en tranende ogen. Ze is nog zo klein!! Maar ja, Sara vindt het ook geweldig, dus komt vast goed.
Missy, hoe was het bij de HA Jannes, Isabel dus ook naar het kdv, lijkt me ook moeilijk hoor. hoop dat ze het daar net zo naar haar zin gaat krijgen als Sara
@jannes moeilijk he ik vond het nog wel moeilijk de eerste keer bij julia en ik was een deur ernaast @kaatje o balen dat je zelf zo vroeg wakker wordt @ingeltje wat fijn dat het goed gaat! @missy hoe was het bij de HA? hier een klein meisje dat al h eel de week vroeg wakker is maar vanmorgen het toppunt om kwart voor 5 ben dus ook op en ga zo ff op de bank vanmorgen wel lekker gezwommen en straks even op de koffie bij een vriendin morgen gaan we lekker shoppen kijken voor een kamer voor julia en nog wat dingetjes en dan zien dat we voor haar slaapje thuis zijn voordat het echt heet wordt. o ja julia net in bed gelegd met 1 speen, ze heeft er normaal 2 maar we willen helemaal gaan stoppen dus eerst maar eens 1 eraf nou even uitgelegd dat de andere kapot was en het was meteen goed xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jannes, ik vond het juist makkelijker om Luca weg te brengen als de meiden toendertijd. Luca is afgelopen woensdag wezen wennen en ik had er absoluut geen moeite mee om hem daar achter te laten. Ik heb net een twitteraccount gemaakt! Willen jullie me een pb sturen met je twitternaam dan kan ik jullie toevoegen? Als ik een beetje weet hoe en wat.