Wupje! Hier werd er net flink gevuvuzelaat Aimar vindt dat geluid erg grappig, hij denkt dat het de toeter van een vrachtwagen is, dus wordt helemaal enthousiast als hij het hoort. Gelukkig slaapt hij er nu doorheen
@Kaatje, nou wonder boven wonder zitten zijn buisjes er beide nog steeds goed in. Het probleem bij Mike is, dat het prut er bijna nooit uitkomt ook niet nu met de buisjes. En als dat niet gebeurt, ontstaat er dus een ontsteking. Terwijl die buisjes er dus voor zijn om alle zooi eruit te begeleiden zodat de verbinding schoon blijft. Moeten pas in oktober terug naar KNO-arts, maar ga het dan zeker even aankaarten.
@Kaatje, denk niet dat t zin heeft want afgelopen keer zei hij ookal dat het erg hardnekkig is bij hem en er verder weinig aan gedaan kan worden, alleen als de buisjes eruit zijn kan hij nieuwe krijgen.
@Missy: balen zeg dat Mike weer oorontsteking heeft! @Ingeltje: wat een superschattige foto en een supersmerig verhaal @Yule: dus Raven is al flink aan het puberen... @Parr: balen zeg van je verloren middag! Oh 2de helft is begonnen, tot later!
Azeb, ja die heb ik ontvangen. Ingeltje dat pakje heb ik bij de baby in kraam gezin aangedaan vandaag die had ook oranje mutsje met aanvalllluuh!!!! Stond haar wel heel leuk maar heb zelf niets met voetbal
Wij zijn ook geen megafans van voetbal hoor, we kijken echt alleen naar Oranje. Maar vond deze (kreeg je bij de Pampers) wel heel leuk heb hem gewoon over zijn normale rompertje heen gedaan als kleertjes.
ja dat had ik al gehoord da tje bij de pampers kreeg. Hihi kijk je meer als mij ik kijk er echt neit naar hoor. Vind erg saai beetje naar bal kijken die van links naar rechts word geshopt en van boven naar beneden valt
ben ik niet de enige maar toedels en trusen ga weer vandoor morgen weer vroeg beginnen (hihi pas kwart voor 9)
Ook ik kijk niet hoor. Het liefste vertrek ik nu met laptop naar boven,maar dan ben ik weer de saaie doos
Missy bij Kyano komt er ook nooit prut uit zijn oortje. Ik ben benieuwd wat ze dinsdag bij de kno arts zeggen als ik met Kyano ga. Kyano is trouwens niet wakker geworden van het gejuich Maar wij hebben een open trap en het is best gehorig bij ons. Ik weet wel dat hij er gewoon doorheen moet slapen maar ja, soms kan ik me er wel eens aan iriteren Zo ik duik mijn bed in, tot morgen!
Hier heeft Levi ook lekker geslapen,maar hij was volgens mij ook wel erg moe want hij zei na het eten, mama jij beetje moe ( hij noemt zichzelf jij )
Ik ga ook off. Morgen de stad in met Aimar en zwangere vriendin. Heb haar lang niet gesproken, dus wel zin in! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen. HIer al voor half 7 wakker. Poes stond te mouwen voor de deur, Ferry vertikte het om er uit te gaan dus die wekker bleef gaan en Levi riep steeds. Mama kom maar, zak uit Wilde net Levi gaan aankleden. Was ik zijn kleding en luier kwijt die ik had klaar gelegd. Had hij dus terug gelegt in de la
Goedemorgen! Hier ook al om 6:30 wakker, Aimar was klaar met slapen @ Kaatje: hihi die Levi! Aimar is nu into 'zelluf' kleren uitzoeken (het wordt altijd het t-shirt met de auto ). Jammer voor hem, maar ik blijf voorlopig zijn kleren uitzoeken Ik ga hier zo even voor het eerst plakken met Aimar. We gaan een kaartje maken voor 1 van de leidsters van het KDV, zij loopt ziek thuis na het verwijderen van galstenen en overlijden van haar vader. Daarna richting Amersfoort, naar mijn vriendin. Dus tot later!