September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen, nacht is goed gegaan zonder slaapzak en hij had heerlijke warme voetjes toen we hem wakker maakten! :)
    Heb een thermometer gekocht voor de binnen en buiten temperatuur en die gaf vanmorgen aan dat t nog 23 graden is in zijn kamertje. Kan me voorstellen dattie laatste tijd niet lekker sliep in zijn slaapzak hihi..
    Ben op mijn werk en ben er tot 14 uur vandaag, want schoonmoeder kon maar tot zo laat oppassen!

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: nou zeker niet als hij koorts heeft, dan is het bijna gevaarlijk als ie te warm is aangekleed. Denk dat het prima kan hoor zonder slaapzak. Wij laten hem nu ook sinds 2 dagen weg, Raven ligt in spaghetti romper en pyama jasje maar geen broekje en de deken schopt ze zelf weg. Prima geslapen.

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    goedemorgen, hier weer een goede nacht. Alleen wel weer te laat in bed, maar ja dat heb je met dat lekkere weer, dan blijf je lekker lnag buiten zitten.

Ilse ging al weer helemaal over rooie tijdens het ontbijt, fijn zo'n begin van de dag. Nu is ze op kdv en ga ik maar eens wat nuttigs thuis doen.

Temp binnen hier 23 graden ook op ilse haar kamer, vanacht heeft ze geslapen in alleen een luier en zomerslaapzak.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, deken had ik er al aantal weken terug afgehaald omdat hij er meer bovenop sliep dan eronder.
    Al vind ik het wel aannemelijk wat Jannes toen zei.. Juist als ze zonder slaapzak liggen leren ze eerder onder de dekens te blijven en die zelf weer omhoog te trekken.
    Met slaapzak boeit die deken namelijk weinig want ze hebben toch wel warme voeten/benen.

Moet zeggen dat ik t wel een onwijs leuk gezicht vind hem te zien slapen zonder slaapzak.
    Dan worden ze echt opeens groot vind ik. :)
    En je ziet tenminste wat van zijn houding en zijn pyjama hihihi! :)

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal!

Het gaat alweer heel goed met mijn ex-kiezen. Ik heb er zeker de afgelopen twee dagen nog maar weinig last van gehad. Vandaag nog een dagje werken en dan een heel druk weekend: vanavond kraamvisite bij onze vrienden, hun zoontje is 5 dagen oud *smelt*. Morgen verjaardag en BBQ bij zwanger, zondagmiddag kraamborrel en daarna BBQ met vrienden.. Hele fijne en zonnige dag allemaal!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, gelukkig niet zo'n last van je mond.

Hier net ff gestofzuigd en gedweild. Pisum en Rayyan komen zo op de koffie/spelen

7. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Goedemorgen,

Gisteren een dagje offline geweest, hopelijk niet te veel gemist.
    Teun hou ik vandaag een dagje thuis van het kdv. Ik merkte dat hij toch nog wat van slag was van al het gesleep en gelogeer dus vandaag een rustig dagje bij mama. Hij is nu lekker aan het spelen met al zijn auto's (hij zet ze telkens in file op de leuning van de bank) :D
    Hier nog steeds ups en downs. Soms weer even verdrietig en dan vind ik alles zo oneerlijk. We hadden Fenna* zo graag gewild. Gisteren haar foto's besteld bij de HEMA. De fotograaf heeft hele mooie gemaakt van haar. Eentje wil ik inlijsten en bij ons op de slaapkamer zetten.
    Verder hier gisteren nog een kussen gekocht voor op mijn ligbed (die ik had gekregen voor mijn verjaardag) en nog ff lekker in de zon gelegen. Ga ik straks ook weer even doen.
    Verder hier weinig nieuws.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: wat fijn dat jullie zulke mooie foto's hebben vanuit het zkh.
    Het is ook oneerlijk meis en daar mag je best verdrietig om zijn.

@missy: ja dat denk ik ook, dat ze zonder slaapzak zelf leren onder de dekens te blijven. Ik wil ook dat ze dat kan voordat ik haar in een groter bed leg, want anders kan ik steeds terug blijven lopen. Ze ligt zowiezo nog heerlijk in haar ledikantje dus wat mij betreft mag dat nog wel even. Ze klimt er ook nog niet uit (niet te hard zeggen).

We moeten wel een stoeltje voor achterop de fiets kopen want door haar lange benen passen haar knietjes niet meer onder het stuur. Echt zielig, als ik over een drempel fiets dan stuitert ze met haar knietjes ertegenaan.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sannemart, het is ook oneerlijk. knuff

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, dat was onze beredenering ook. Eerst straks leren onder de dekens te blijven want we gaan deze herfst over op dekbed ipv dekentje. En dan doen we hem volgend jaar pas over in een peuterbedje.

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Ik ben gisteren ook een dagje niet geweest. Hubbie was jarig, en het was zulk mooi weer, heerlijk! Lekker de hele dag buiten geweest, en Femke heeft genoten van het badje. 's middags kwamen de buurmeisjes nog spelen, dus toen was het helemaal feest.
    Mijn schoonouders zijn 's morgens even geweest en 's avonds waren mijn ouders en broertje er. Lekker gebbq-t en 's avonds buiten voetbal gekeken. Dus het was een gezellig dagje.
    En vanmiddag ga ik met mijn moeder naar Utrecht, vanavond naar de musical Joseph. Dus leuke laatste dagen van onze vakantie.

@Missy, arme Mike, beterschap!

@Pupke, gelukkig gaat het goed met je mond.

@Sannemart, knuff meis.

@Parr, knuff, wat een rotdag!

@Ingeltje, wat een geweldig schatje is Sven!

@Kaatje, leuke foto's.

Nu ga ik er weer vandoor, tot snel,
    fijne dag allemaal

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, nog gefeliciteerd met hubbie.

Was vanochtend weer gezellig met pisum en Rayyan. Levi ligt net op bed dus wij gaan weer ff bank hangen en lost kijken.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames!

Nou na een beetje slecht begin van de ochtend (Kyano had echt een behoorlijk ochtendhumeur ;) en was om 6 uur klaarwakker ;)) werd hij van een fietstochtje gelukkig heel vrolijk en hebben we nog een gezellige ochtend gehad. Op de fiets naar het veer gegaan en daar bootjes gekeken, steentjes in het water gegooid en gepicknickd :D toen nog even naar de winkel en toen we klaar waren wilde hij nog niet eens meer uit het winkelwagentje (die met zo'n auto er aan vast) Hij was volop aan het sturen en toeteren :D
    Nu ligt ie lekker te maffen.
    Eigenlijk weinig zin om iets nuttigs te doen maar morgen komt een makelaar naar ons huis kijken dus moet in elk geval een beetje opruimen en netjes maken.

Eva ha ha Kyano wil de laatste tijd ook steeds zelf bepalen welke broek en shirt hij aan wil. Ik dacht dat jongens makkelijk waren ;)
    Lekker geplakt?

Missy fijn dat Mike lekker geslapen heeft!

Hummelke oei Ilse ook een ochtendhumeurtje ;)

Pupke werk ze en alvast een prettig weekend gewenst!

Sannemart logisch meid dat het zo op en af gaat. Ik vind je eerlijk gezegd nog heel sterk overkomen. Fijn dat jullie zo’n mooie foto’s hebben maar het zal een emotioneel moment zijn. Knuff voor jou!

Steen nog gefeliciteerd met hubbie en veel plezier vandaag!

Kyano slaapt wel nog in de slaapzak en rompertje maar zonder dekens / lakens. Zodra het straks wat kouder wordt wil ik overstappen op een dekbed. Eens kijken of ik voor die tijd de slaapzak weglaat en nog even dekens erop doe om te kijken hoe het gaat.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga weer afsluiten, ga zo met de bus mijn mannetje ophalen en hoop dattie wat geslapen heeft bij Souders!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier vanmorgen lekker met z'n allen naar mijn ouders op de camping gegaan, ze staan hier weer om de hoek op de camping. Lekker gespeeld, met water en in de speeltuin. Gezellig!
    Daarna zijn Gijs, Sven en ik even naar het CB geweest om te wegen, wilde graag weten of de voeding genoeg was, vond het namelijk gek dat Sven maar 100 gram was aangekomen vorige keer, terwijl hij zich helemaal klem gezopen had aan mijn (.)(.). Was heel erg blij om te zien dat hij 220 gram was aangekomen sinds maandag... er zit dus ruim genoeg voeding in mijn borstvoeding en hij krijgt dus echt genoeg. Nu ben ik er ook gerust op en hoef ik niet meer extra te wegen.
    Hij is al bijna 5 kilo :$ en dat voor 3 weekjes oud mannetje :D hij doet het super!

Nu ff dutje doen en vanmiddag weer naar de camping!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fijn dat hij zo goed aangekomen is.

17. zwaai weer even
    hier drukke dag gehad, net terug van de schappies en als julia wakker is gaan we naar de babykamer kijken van mp
    vanavond komen vrienden darten
    we hebben waarschijnlijk ook een leuke kamer voor julia, alleen nog even wachten tot de kamer zelf klaar is en dan ophalen

hier verder alles goed?? is 20 pagina's bijlezen en daar ga ik nu even niet aan beginnen!!

xxxxxxxxxxxxxxx

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sjonge.. volgens mij heb ik nog last van de zwangerschapshormonen. Zet ik net de kookwekker op 14 minuten, gaat ie af.. heb ik de ovenschotel nog helemaal niet in de oven gezet :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    lekker rustig hier! ligt misschien aan het weer. morgen en zondag schijnt het hartstikke warm te worden, ben benieuwd!

vanochtend lekker bij Kaatje en Levi geweest. Rayyan moest wel even loskomen, hij was best verlegen. Levi wilde telkens zijn waterbak laten zien maar daar had Rayyan niet zo'n zin in. Gelukkig was F een willig slachtoffer :D

op de terugweg is er vanalles gebeurd. ten eerste is Rayyan er blijkbaar achter hoe hij uit zijn autostoeltje kan komen, want hij stond ineens naast me :$ ik had al gezien dat hij heel erg met de riem en sluiting aan het friemelen was, maar dat hij het open zou krijgen had ik nooit verwacht!

gelukkig was ik op een rustig weggetje en kon ik meteen stoppen en hem weer in zijn stoeltje zetten. toen is hij nog in slaap gevallen (is ook een gebeurtenis voor mij :D).

en toen thuis ben ik met het parkeren nog een beetje tegen een muurtje aangekomen, denk ik, want ik hoorde een krrrrrrrrrrtsj geluid. maar er was verder niets te zien gelukkig :) net op tijd want toen kwam A er aan gefietst van zijn werk.

*en toen was ik heel moe en heb ik even geslapen*

boeiend allemaal he? :D

Deel Deze Pagina