Nou had gevraagd of hij wilde opruimen toen ik boodschappen ging doen, heeft ie gelukkig wel gedaan en ook gestofzuigd. Ga ze sowieso 1 avond als oppas gebruiken en dan gaan Ferry en ik uit eten. Maar mijn zusje had al gevraagd of ze verplicht was overal mee naar toe te gaan ( nee dus ) maar smoeder ziet het volgens mij wel zo dat ze 5 dagen lang op onze en Levi zijn lip kan zitten. Ze keek niet bepaald vrolijk toen ik zei dat Ferry, Levi en ik met zijn 3tjes naar sprookjeshof gingen Yule, hier ook niet veel anders als het huishouden, laatste boodschappen en dingen inpakken. VrouwtjeRomy, idd alles beantwoord Sarah is de enige hier in de groep die op de 27ste jarig is
@Yule: wij gaan na het middagslaapje naar mijn zus, mijn zwager was gisteren jarig. We gaan daar met hen en mijn ouders BBQ-en. Wellicht kun je ergens met Raven een ijsje gaan eten? @Ingeltje: en , hebben jullie het kunnen kopen voor 100 euro? Heeft Sven geen last van de warmte? @Jale: leuk dat je er weer bent! @Jannes: ik heb helaas geen tip voor je hoe je het Isabel uit kan leggen... Sara is tegenwoordig ook echt vroeger wakker dan voorheen hè? Is dat omdat zij wakker wordt van Isabel? @Kaatje: *zucht*, ik kan me voorstellen dat je je irriteert. Gewoon proberen het verstand op nul te zetten komende week, zou zonde zijn als jullie vakantie hierdoor verpest wordt. @Eva: ik heb gereageerd aan de andere kant. Mannen...
Wij hebben vanochtend heerlijk in de tuin gespeeld en gebadderd. Sara is echt een waterratje. Daarna Isabel en bad gedaan en met Sara even boodschappen gehaald. Sta nu op het punt om naar Den Bosch te gaan waar ik met vriendinnen ga shoppen/borrelen/eten. Gezellig!! @Yule: wij worden allebei juist heel vrolijk van dit weer. Lekker buiten kunnen zitten. Heerlijk, net vakantie. Waarom ga je niet lekker alleen naar het water, heb je toch niet perse anderen voor nodig. Kleed mee, boekje mee en wat speelgoedjes voor Raven. @Kaatje: ik heb respect voor je. Ik moet er niet aan denken dat mijn smama mee zou gaan als ze ook altijd al bij ons was. Groot gelijk dat je ook een dagje met z'n drietjes plant. @VrouwtjeRomy: welkom. Zo tot morgen. Al zal ik er gezien het weer dan ook niet veel zijn.
Wij zijn gisteren na het werk op kraamvisite geweest bij vrienden. Hun zoontje is 5 dagen oud en echt een scheetje zeg! Ik kreeg er echt rammelende eierstokken van . Vanochtend lekker in de tuin gespeeld met Q, hij heeft lekker in de zandbak en het zwembadje gespeeld en tussendoor met mij geknuffeld en op de schommelbank gezeten. Daarna is hij even met C boodschappen gaan doen en na de lunch besloot hij zelf dat het tijd was om te slapen. We werden verzocht mee te lopen naar boven omdat hij moe was . Straks dus even naar mijn zus. Morgen ook weer een drukke dag. Ik ga even met Q naar een kraamborrel en mijn (zwangere) vriendinnetje komt morgen met haar vriend BBQ-en. Leuk!
@kaatje: ja wel goed dat je nu al hebt aangegeven dat je met z'n 3-en ook wat wil doen. @jannes: ik word er ook wel blij van hoor maar het is hier zo stil en bloedje heet. Gelukkig wel wat wolken nu dus ik ga denk ik maar in de tuin zitten met een boekje onder de parasol. Er vliegen al een half uur vliegtuigen (Antonovs enzo) en straaljagers in formatie op 500 meter hoog recht over mijn huis... ivm veteranendag denk ik. Raven wordt er niet eens wakker van en het is een verschrikkelijke herrie. Wel gaaf (als ze in de lucht blijven).
Jannes, veel plezier straks Pupke, lekker ochtendje gekeuteld dus Yule, ja er wordt idd veteranendag gevierd in Alphen. hier iig niets van te zien/horen
Hoi!! Hier alles goed. Nog niet veel van het warme weer meegekregen vandaag, het is ook bijna niet uit te houden in de tuin bij ons. Heb de hele ochtend achter de naaimachine gezeten, morgen gaan we op kraamvisite en we geven een mei tai. En ik maak ook nog eentje voor hun andere dochter van vier voor hun pop. DUs ben ik wel even zoet mee. En nu moet ik rapporten schrijven dus voorlopig kom ik niet buiten... Als Isis straks wakker is gaan we even naar de supermarkt fietsen en misschien nog even een rondje. En verder heb ik heeeeeeeeel goed nieuws: Ik heb de studiebeurs toegekend gekregen!!!!!!!!! Yes!!!!! PARTY!!!! Groetjes Azeb
leuk om van je te horen en te lezen dat het zo lekker gaat maar jeetje al weer 5 maanden wat gaat de tijd snel!! xxxxxxxxxxxxxxx
VrouwtjeRomy, jep we hebben hele gezellige meetings zowel met als zonder kinderen. Hebben er 30 mei één gehad. De volgende zal waarschijnlijk in oktober worden ( na de drukke periode's van verjaardagen ) Azeb, wow super goed nieuws zeg. Gefeliciteerd !
@azeb joehoe!!!! @eva ga je eitje lezen @kaatje mannen hopelijk een beetje gezellige week op vakantie. idd gewoon inzetten als oppas. roken/drinken: ja mijn rookt en drinkt roken vind ik ook niet lekker maar deed het al toen ik hem leerde kennen en kan echt niet stoppen nou vooral de wil is er niet genoeg drinken doet hij alleen in het weekend en dan met mate dus dat geeft niks ik drink en rook niet dus ben de saaie hier haha hier verder alles zijn gangetje badje opgezet dus daar kan julia in als ze wakker is heb alleen nog steeds bandenpijn en wordt het al beu dus hopelijk is het snel over xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule, fijn dat er geen grote dingen met het huis waren en heb je geen bedje waar je eerst 1 zijkant vanaf kan halen, dan is een peuterbedje nog niet nodig... Jannes, pff das wel vroeg ja... Kaatje, balen van het gedoe met ferry, hoop dat hij snel bijdraait. Azeb, gefeliciteerd met je beurs! Hier heerlijk aan het genieten van het weer, krijg er echt een vakantiegevoel van. Vanochtend lekker wat in de tuin gedaan terwijl Ilse in de zandbak speelde. Prachtig vindt ze dat. Verder geen bijzondere plannen.
Ook lekker aan het keutelen dus. Ferry is al zo'n tijd de hond aan het uitlaten dat hij maar op één plek kan zijn. Zijn ouders Ook goed nieuws, tilde net in de kast een doosje Rummicub op, en lag de afstand van de porteble dvd speler onder. Waren dat ding kwijt dus konden alleen dvd's opzetten die gebrand waren en zelf over gaan naar het volgende hoofdstuk ( lees altijd en overal bumba )
Heyhey.. ff een breakje! Heb het hele huis schoon en ga zo de brandende zon in met de voortuin en straks naar de achtertuin. Werk aan de winkel! Hier ook een kind die grenzen opzoekt en duideiljk haar eigen NEE willetje oplegt *zucht* Jale zwaai zwaai Azeb *happydance* 8) 8)
au Zag dat Levi ook weer onder komt te zitten. Standaard met deze hitte dus gister weer eens lekker in gesmeerd.
Wordt net gebeld door het park waar we maandag heen gaan. Dat we 250 euro borg moeten betalen. waar ik dat dan weer vandaan ga toveren