Isis speelt de laatste tijd ook graag met haar babyborn die ze gekregen heeft als kraamcadeau (en ik opnieuw ingepakt had voor Sinterklaas ). Ze krijgt hapjes tijdens het eten en er wordt mee rondgesjouwd. Bij mijn ouders en schoonouders heeft ze ook een popje met een buggy (schoonouders), kinderwagen (ouders, is van mij geweest van vroeger). Ze vindt het geweldig om ermee te wandelen, loopt er de hele dag mee door het huis .
Jill speelt bij oma en opa inderdaad ook veel met de poppen. Had ik nooit gedacht, want het is een echt ballen/bouwen/autokind.
Julian krijgt van mijn smoeder ook een pop! Ik krijg voor het eerst in mijn leven een kraammand (daar zitten dan ook dingetjes voor hem in) .. ben helemaal blij Hij scheurt daar ook altijd met de poppenwagen rond
Hihihi lief!! Wel bier, dus een echte vent, maar bang voor torretjes?! (ik vind ze zelf ook echt afschuwelijk, ik leef met hem mee haha)
Ja het is vreselijk he... Hij is echt een enorme schijterd wat dat betreft. Nu zou het misschien wel anders zijn als ik zo'n gillende keukenmeid zou zijn die bovenop de tafel zou springen, dan was ie vast wel stoerder. Maar het doet mij meestal weinig dus dan los ik het wel op...