September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @hummelke: ik heb ze via Poobies besteld (en zelf ontworpen, maar dat hoeft niet) en was echt heel erg te spreken over de kwaliteit. De kleuren waren echt prachtig en blijven ook mooi en ze waren supersnel met bezorgen (ondanks dat Raven op zaterdag werd geboren hadden we ze maandag al geloof ik).

2. wij hadden ook kaartjes via de drukker dus kan je er niet mee helpen
    deze keer gaan we ook naar de drukker
    wil mijn geboortekaartje gaan gebruiken omdat mijn moeder die had getekend
    mijn broer belde iedereen op dat ik geboren was, nu willen we daar julia van maken en dan hetzelfde idee
    eerst maar eens kijken wat dat gaat kosten

ik ga nog even op de bank en dan mijn bedje opzoeken
    morgen mag ik lekker blijven liggen

xxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    www.poobies.nl :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off
    truste

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik vlieg hier vorobij, was erg gezellig met W en E 8)

@hummelke ik hd de mijne via geboortekaartjes.nl en was erg tevreden! Ik denk nu met mijn nieuwe hobby dat ik wel mijn eigen maak volgende keer en laat afdrukken via poobies.nl

6. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @hummelke: Wij hebben de kaartjes toen bij www.geboortedorp.com laten maken. Erg mooie kwaliteit, goede service en als je een exellijst mailt met de adressen dan printen ze die ook gelijk op de enveloppen en versturen ze de kaarten voor je.

Hier een goede nacht gehad. Teun heeft ook lekker geslapen. Straks komen mijn ouders op de koffie en vanmiddag komen 2 vriendinnen met hun mannen langs dus wordt een gezellig dagje.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. weer iets afgevallen. Gaat niet hard,maar beetje bij beetje is ook prima
    Mijn laatste dagje met jullie en dan moet ik jullie een weekje missen :(

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Wat een heerlijk weertje he!
    Wij zijn lekker aan het genieten (van toch écht onze laatste vakantiedagen....) Gisteren was mijn vader jarig, dus zijn we gezellig de hele dag daar geweest.
    En vandaag zijn we lekker thuis, niks doen!
    Fijne dag allemaal.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag :)

Hier is de zon echt al bloedheet.
    Levi zit in het zwembad. Ik heb net het konijnen hok verschoont en Ferry staat de tuin te sproeien.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Die van Sara hadden we via Hipdesign.nl en die van Isabel via Kaartmix.nl

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Daar hebben wij een proefdruk van gehad, maar ik vond het papier zo onstevig. Of was dat bij jou niet zo. Het was zeker geen 250 grams.

12. goedemorgen

@kaatje wens je alvast een fijne vakantie, hopelijk kun je lekker even ontspannen!!!

hier alles goed, julia ligt al in bed
    begon om half 11 al te vragen of ze naar bed mocht
    toen we zeiden dat we even wilde wachten vroeg ze een boterham omdat ze daarna naar bed mocht
    dus gegeven en nu slaapt ze al
    we gaan vanmiddag naar souders, lekker in het zwembad

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Gisteren een heerlijke middag gehad met de dames. Ouderwets meiden geklets en veel gelachen. Ook nog lekker geshopt, 2 terrasjes gepikt en heerlijk gegeten bij Spoon - Aziatisch georienteerd restaurant.

S. had gisteren hier een BBQ gehad met wat vrienden en kids, dus Sara had een hele gezellige middag gehad. Vandaag mijn laatste dagje verlof. Niets op de planning staan. Zit nu in de tuin en denk dat ik daar maar blijf zitten de rest van de dag.

@Yule: had er gisteren overheen gelezen maar fijn dat de vooroplevering goed is verlopen.

@Kaatje: vind 250 euro ook wel veel borg hoor!

@Steen: geniet van jullie laatste vakantiedagen.

14. @jannes geniet van je laatste verlofdag!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Die van mij was zeer stevig, echt goed kartonnetje! Kleuren zijn precies zoals op scherm.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier de ochtend in het zwembad gelegen. Ferry is nu Levi op bed aan het leggen.
    Nu hebben we echt zo compact mogelijk ingepakt,maar kan geloof ik alsnog een vrachtwagen huren. Zegt Ferry net doodleuk "ja zijn loopmotor gaat ook mee". Geen idee waar hij die wil gaan laten passen maar goed.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hè?
    Nee dat hadden wij niet! Het was juist heel stevig papier! Wat raar? Misschien dat ze de proefdrukken op dunner papier doen? :(

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Denk dat dat het is. proefdrukken bij geboortekaartjes.com kreeg ik gewoon op een uitgeprint velletje papier

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Dank voor de tips voor geboortekaartjes, wij gaan eens rondneuzen de komende weken.

Pfff vandaag wel warm hoor. Gisteren vond ik het wel lekker, maar vandaag is het te warm om iets te doen, vind ik altijd wel jammer.

Kaatje, alvast fijne vakantie!

Jannes, geniet van je laatste verlofdag en succes morgen op het werk.

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hier ook al lekker in het badje gespeeld! De grootste lol ;)

@Hummelke, wij hadden de kaartjes ook bij hipdesign, waren we erg tevreden over.

@Jannes, oh je laatste verlofdag al weer, geniet er van! Enne succes met werken weer.

@Kaatje, ja joh je neemt echt zoveel zooi mee tegenwoordig met die kids. Een fijne vakantie!

Geniet van het zonnetje!

Deel Deze Pagina