September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia heeft ruim 2 1/2 uur geslapen
    we gaan zo naar souders en als ze op tijd eten daar ook bbq'en
    geen zin in maar goed rik vind dat heerlijk en de komende 2 weken zijn we thuis haha
    heb zelf ook een uurtje geslapen en dat heeft goed geholpen

fijne zondag allemaal!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hebben jullie ook last van je peuter die bekaf af is maar niet in slaap kan komen? (leuk hoor zo eenpeuter bedje, zestaat nu telkens voor de deur).

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!

Wij hadden ons kaartje bij Geboortekaartjes online versturen besteld. Je kunt daar een excel bestand uploaden met adressen en als je dan op het laatst de naam en gegevens doorgeeft dan versturen zij het naar iedereen. En daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon een stapel naar je huis laten sturen, dat hadden wij ook gedaan.
    En het kaartje (hadden wij zelf ontworpen maar je kunt ook een kiezen of zelf samenstellen uit standaard dingen) zag er mooi uit qua kleuren enzo.

Groetjes
    Azeb

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Verder alles prima hier!
    Vanmorgen op kraamvisite geweest, Isis heeft heerlijk gespeeld met hun dochter van 3 in hun badje en in de zandbak.De baby heeft de hele tijd heerlijk geslapen.
    Daarna nog even bij zwager en schoonzusje langs geweest.
    Op de terugweg ben ik naast Isis gaan zitten om haar wakker te houden zodat ze thuis nog wilde slapen en dat is gelukt (met moeite). Dus die is nu onder zeil.

En nu moet ik weer verder met de rapporten, blegh!

Groetjes
    Azeb

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heyhoi!
    Eva en Aimar zijn nu onderweg naar huis. Was héél erg gezellig en de kids hebben zich echt vermaakt! Ze moesten wel eerst wennen aan elkaar maar daarna ging het erg vlot! Aimar wou zelfs niet naar huis en moest heel hard huilen :( dus moeten we hun gauw opzoeken! foto's komen straks

@steen gefeli nog met jouw vader!

geboorte kaartjes ik vind Ingeltjes kaart mooi stevig en mijn proefdruk van geboortekaartejs.nl was niet op een vel maar een echte kaart kaatje :(

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier ook dagje thuis, vrijdag camping gisteren feestje bij de baas van Gijs thuis, die woont in België in een flinke villa met zwembad en gaf een tuinfeestje voor het team van Gijs. Erg leuk, maar vermoeiend, Julian rende de hele tuin en huis door en in combi met een diep zwembad was papa veel aan het rennen en mama ook als Sven sliep. Maar wel leuk, lekker ge BBQt.

Gisteravond de fietskar opgehaald. Nu nog een hangmatje voor erin en dan kan ik lekker fietsen met de mannen!

Sven heeft vandaag voor het eerst gelachen naar me! Echt als reactie op mijn stem! Heerlijk *zwijmel*
    Verder ben ik heel moe, gisteren slechte nacht en nog aan het herstellen hiervan vandaag. Ik slaap nog steeds maar een 5 uurtjes in de nacht, dus dan herstelt dat niet zo snel. Heb knallende koppijn dan ook nu... maar Sven is bijna 5 kilo en ze zeggen dat kindjes dan ongeveer gaan doorslapen! *hoopt*

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hallo allemaal!

Wij zijn weer thuis! Aimar moest idd heel hard huilen toen we weg gingen. Hij was ook moe, hij sliep al toen ik de snelweg opreed!
    Leuke foto's gemaakt, ik heb ook foto's mogen maken met Helen's camera 8) Echt super zo'n spiegelreflex camera, IK WIL OOK! ;)
    Aimar en Kate hebben na even wennen aan elkaar, heerlijk samen/naast elkaar gespeeld. Aimar vond het ook leuk om met P. te spelen! En Helen en ik hebben lekker gekletst!
    Ik zal de foto's vanavond op het andere forum spammen!

Nu eten aan het koken, sperzieboontjes met gebakken krieltjes en een kipburger, jammie!

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wij zijn ook lekker thuis vandaag. Vanmorgen in de zandbak/waterbak gespeeld. A is net een paar uur weggeweest op zijn mountainbike, terwijl Jill lag te slapen en ik heb heerlijk gelezen.
    Strakkies koken, Jill heeft net een hele appel opgepeuzeld uit de hand, vindt ze toch zo lekker! En ik had een smoothie voor haar gemaakt van aardbeien, melk en beetje diksap, smullen!
    Filmpje van vanmorgen:
    YouTube - 'k Stond erbij en ik keek ernaar

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ik heb gedut! en weer zo vreemd gedroomd :( vannacht droomde ik over mijn werk en een avontuur samen en dat ik iets verkeerds had gedaan volgens A en werd er fel op aangesproken en moest huilen:(

En nu droomde ik over een kantoor/uitzendbureau/kopieerbedrijf waar ik zo werken en Pisum kwam erin voor en kaatje en later bijna alle forum mama's. Want het begon in de midden van het zomer te sneeuwen en ik had van alles aan de waslijn daar :( en was ook mega plak sneeuw maar wel koud..
    Ingeltje lag ook buiten onder dit sneeuw en vertelde mij dat zij het erg moe had ivm het niet doorslapen maar dat het allemaal wel goed zou komen en toen ineens was er een man uit een droom van van de week :$ heel vaag.. die bedankte mij voor het goede woorden toen in het zkh toen wij er waren :( en toen waren het collega's die mobiele nummer van P wou hebben en toen verscheen alle Sept. mama's met hun kids en was het sneeuw weer weg en was een mooie veld met bloemen en zon..

ik was plots moe dus was gaan dutten maar word zo nog vermoeider wakker zoals vanochtend :(

@eva je bent thuis 8) haha hij ging toch slapen :p Gauw weer afspreken! En dan bij jullie, kan ik ook Whiskey leren kennen :D P vond het ook erg gezellig!

@ingeltje wow klinkt als een droom uitje! wel jammer dat Julian telkens vandoor was.. dat is dan idd minder genieten en meer opletten :( blegh Ik wil wel een foto van die smile zien 8)

Vanmiddag Kate op potje want zij wou plassen en va was er ook getuige van, zij ging er weer af want zij hoefte niet op potje en even later ja hoor een hele grote straal :$ :$ dus gauw op potje en plaste zij verder op potje, wij applauderen. Was echt een mega grote plas :$ Later toen ik Eva ons huis liet zien plaste zij in de keuken weer grrrrr dan maar luier om haha

zo nu ff kijken welk van de foto's ik ga showen hihi en dan ook aan de andere kant 8)

Hoe was jullie zonnige dag??

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hele leuke filmpje Freesia!!

wij hebben de oplader an videocam teruggevonden dus gisteren en vandaag vollop filmen.. ff kijken of wij het vandaag op youtube krijgen

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De middag lekker in de tuin gezeten. Buurkindjes waren nog komen spelen. Levi gaat morgen daar spelen zodat hij moe en voldaan aan de reis begint ( en hopelijk in slaap valt ).
    Straks nog even was opvouwen. Bed verschonen en laatste draai wassen. Morgen stofzuigen en dweilen en dan kunnen we gaan

Parr,had ook wel een echt kaartje, maar die was leeg .Tekst wat er in zou komen was gewoon afgedrukt op een velletje papier

Inge, heerlijk zo'n fietskar. En Sven lachen.. lief !

Kom straks verder lezen. nu eerst eten

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ah ja dat had ik dus ook :) Wnr gaan wij afspreken? :D

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia geweldig dat filmpje, dat doet mijn meissie dus echt neit he! Vind knap vanhaar :D

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi!

Freesia, geweldig filmpje! We zijn het Femke ook aan het leren, maar die komt nog niet verder dan: hihihi, hahaha, en keek er naar! Zo lief!

Ingeltje, lekker een dagje thuis!

Parr en Eva een gezellige middag gehad!

Azeb, oh dat is minder, om met dit weer te moeten werken....

Wij hebben net gebbqt, nu is het buurmeisje er, dus de dames zijn gezellig aan het spelen.

Fijne avond!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, haha ja dat is een goede.
    Deze week zijn we dus weg. Dat weekend daarop spreken we waarschijnlijk met Pisum en A. af (Moet ik nog overleggen met Ferry ) Misschien dat weekend erna als Ferry het ook ziet zitten
    17 of 18 juli.

Freesia, super schattig filmpje !

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Helaas kan die weekend niet. 17e verjaardag 's middags van vriendin en 18e verjaardag van neefje

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: wat een mega vage droom zeg!

Wij zijn naar de IKEA geweest, peuterbedje gehaald. Raven vindt het allemaal superleuk en spannend maar slapen ho maar.
    Dus ze is weer even beneden. We hebben het waarschuwen, terugstoppen en zelfs in ledikantje leggen al geprobeerd. Blijkt ze gewoon niet moe. Ze speelt nog heerlijk in de woonkamer...
    Hopelijk gaat ze straks gewoon slapen in haar nieuwe bed. Het is echt al een dametje hoor!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
  19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het kon ook niet anders.
    Doen wij er alles aan om alleen nodige dingen in te pakken, en zo compact mogelijk. komt smoeder net met 5! tassen aanzetten ( tas met kleding, tas met spellen, tas met buiten speelgoed, tas voor de honden, overig )
    Alles wat morgen niet past blijft mooi achter !

Parr, dat weekend erna is mijn zusje jarig, en dat weekend daarna Ferry. Schiet nog niet erg op zo :(

Yule, Raven ook een peuterbedje, leuk ! hoop dat ze zo lekker gaat slapen

20. @yule leuk en spannend!!!

@kaatje o jee hoe gaat dat passen!!

hier alles goed
    voel me sinds vanmiddag weer wat beter.
    hopelijk blijft het zo
    morgen werken en het wordt nog warmer
    heb nog geen idee wat ik aan moet doen
    julia is stil en ik ga zo even lekker douchen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina