September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja dat is een goede. Net zusje gebeld. die neemt 1 weekendtas mee en een boodschappentas. Maar die zei heel simpel "ik ga niet inkorten omdat zij 5 tassen mee neemt :D
    Gelukkig hebben we pas een dakkoffer gekocht. Kan nog een hoop in.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    ik zou de tas met spellen lekker thuislaten, in een huisje zijn vaak spellen aanwezig

Raven ligt er weer in.... na 3 keer terug
    eerste keer lag ze in ons bed
    tweede keer liep ze op de gang
    derde keer zong ze 'zag 2 beren' met een rinkelding in haar hand en had ze gepoept
    ik hoop dat ze nu lekker gaat slapen en in bed blijft, hahaha
    de aanhouder wint!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd gewoon blijven volhouden !
    Ferry heeft inmiddels de tas met spelletjes geleegd en die bij ons in de koffer gestopt.
    Levi is echt doodop van de hele dag in en rondom het bad spelen. Viel vanmiddag als een blok in slaap en vanavond weer

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Sjeeee gaat hard hier met de peuterbedden!
    Gelukkig vindt Jill het nog prima in haar ledikant, dat is niet zo'n klimmer. Ze zit nu even in bad, na in haar blote kont de tuin en serre onveilig gemaakt te hebben. Ook gepoept in de serre ;) Het gekke was, ze had het niet eens door, liet het gewoon vallen en rende verder :( Keek er later naar zo van: huh? wasdah?
    Plassen deed ze ook, maar heel bewust. Potje erbij maar daar had ze geen zin in.
    Ze heeft buiten ziten stoepkrijten in haar blote kont, zo'n grappig gezicht :D

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
  6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pfffff....we hebben hier een heel avondje met Aimar erop zitten...
    Eerst wilde hij niet eten....dus yoghurt. Daarna lekker onder de douche, maar erg boos toen dat klaar was. Nou toen in bed: huilen, krijsen, kletsen, huilen, kletsen en toen weer krijsen. Even naar hem toegeweest, nog harder krijsen ;):(:x Even erbij gezeten, hij rustig liggen maar slapen ho maar. Na 20 minuten bij hem zitten was ik er klaar mee dus gezegd dat ik zo bij hem zou komen kijken: Krijsen.
    Ik was er klaar mee. Dus eruit, boterham gegeven en een beetje warme melk en tegen E. gezegd dat hij hem daarna naar bed mocht brengen, zo gezegd zo gedaan en na 10 minuten mopperen slaapt meneer dan eindelijk :)

@ Ingeltje: ik heb het geboortekaartje van Sven nu in het echt gezien en hij is mooi!!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, haha zie haar koppie al helemaal voor me toen ze haar poep zag liggen

Eva, waarschijnlijk had Aimar dus nog honger. Gelukkig slaapt hij nu

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Thanks!!

Reminds me: Ik zal deze week nog even wat versturen naar de mama's die een kaartje hadden gestuurd! :)

Balen dat Aimar zo'n avond had :( misschien van alle indrukken vandaag ook?

Wat een leuke verhalen allemaal van de buitenspelende kids.. heerlijk!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lieve meiden. Ik kom vast even gedag zeggen *snik snik*
    weet niet of ik morgenochtend nog tijd heb om langs te komen ( al ga ik heel hard mijn best doen om tijd te maken )

Mochten er nog belangrijke dingen gebeuren, dan is er vast wel iemand zo lief om even te sms-en toch :)

Ga jullie missen ;)
    Tot vrijdag

x

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ga je missen meisie!! heel veel plezier en ik hoop dat smoeder niet te lastig is

xxxx

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    'Morning sunshines,

Boh, ik was echt al vroeg wakker vanochtend. Gelukkig begon de dag erg goed, een soort van stuiterballerig zal ik maar zeggen ;). Aan de andere kant staat er een fotootje van.

Vandaag weer lekker in de tuin spelen, daarna even boodschappen doen en vanmiddag voetballen kijken.

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: ik wens je een hele fijne vakantie toe!

@Parr en Eva: klinkt als een geslaagde date gisteren!

@Freesia: whahaha, hier gisteren exact hetzelfde verhaal van een peoepende Q naast het badje in de tuin. Hij leek het ook niet gemerkt te hebben. Toen hij zijn drolletje eenmaal zag liggen konden we hem nog net tegenhouden, anders was hij er vast mee gaan kleien :D

@Yule: heeft Raven vannacht goed geslapen in het peuterbedje?

@Steen: fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: no see no photo :( Maar mag ik alvast stuiteren???? :D

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: je kijkt mogelijk in het verkeerde topic...

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nee! We hebben bijna tegelijkertijd een berichtje geplaatst waardoor hij niet aangaf dat er nieuwe berichten staan en nu lijkt het net of ik niet op jou reageer...ga ik nu even doen...ik stuiter naar de andere kant.... :)

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :( nu moet ik Aimar wakker maken...anders kom ik te laat op mijn werk...vind ik zo sneu altijd....

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen!
    Haak hier weer in ok?
    Ben de ochtend goed begonnen door Pupke, zit nog na te stuiteren! :D

Met Mike gaat het opzich wel, eet nog wel weinig maar fruit gaat er gelukkig wel in.
    Koorts is niet echt meer aanwezig, hooguit 37.8 ofzo..
    Alleen issie nog wel pieperig en hangerig en weer 6 uur wakker *gaaap*. Maargoed, alles voor de gezondheid van me kleine schat!

Gisteren zijn we nog even naar de Loosdrechtse Plassen geweest en ben ondanks 6 x insmeren met factor 30 toch verbrand. :(

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen.. ik stuiter mooi mee!!

@kaatje heeeeeel veel plezier meid!

Bleh het moet 30 graden worden.. NL moet ook spelen vanmiddag dus ik vermoed een rustig, warme dag op het werk :(
    En ik word niet wijzer van mijn chart en heb een vraagje bij onse topic gezet..

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy :( bah verbrand.. tot mijn schok heb ik zaterdag in de volle brandend zon in de voortuin gewerkt, met spaghetti topje en ik ben niet eens verbrand o_O (niet ingesmeerd)
    En ik smeer Kate braaf in en ondanks haar gevoelige huid lijkt zij no way op mij want zij is ook nog niet verbrandt *klopt op hout

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina