Volgens mij is het maar goed dat ik weer even kom bij lezen. Stuiterd naar het andere forum. tot volgende week x
@Parr, nou toen ik klein was was het echt heeeel erg. Zelfs met factor 50 verbrandde ik. Nu is het met de jaren beter geworden gelukkig. Alleen boven mijn borsten en mijn schouders verbranden nog wel snel.
ik ben niet meer wit!!!!!! (en nee dat wil niet zeggen dat ik bruin ben maar gewoon dat ik geen licht meer geef in het donker) JeeJ!
Hoi hoi ik haak hier weer even in. De afgelopen 2 dagen niet veel tijd gehad om online te zijn. En vandaag ben ik ook weer de sjaak......Kyano is alweer ziek :x Het begon gisteravond al met weinig eten en toen hij eenmaal in bed lag veel korte huiltjes. Vanochtend ook niet echt fit en uit het niets huilen, rond 11 uur getempt, alweer 39.3. Was trouwens wel grappig, ik had hem een zetpilletje gegeven en toen gingen we even naar beneden want hij vroeg om komkommer. Nou dat heeft ie niet meer gehaal, voordat ik bij de komkommer was sliep hij op mijn arm Hij ligt nu in bed maar waarschijnlijk duurt dat niet lang aangezien hij veel last van de oren heeft, is het moeilijk om dan lang te blijven liggen. Eigenlijk zouden we vanmiddag met vrienden voetbal kijken maar dat heb ik maar afgezegd. Dan maar met z'n drietjes. Heerlijk lekker stuiteren met dit weer !! Vrouwtje Romy uhh het ligt misschien aan de temperatuur maar die opmerking snap ik niet Kaatje ook hier nogmaal veel plezier gewenst en we gaan je missen! Ons opperhoofd niet online Parr succes met werken!! Ik heb Kyano ook heel goed ingesmeerd maar ik zag toch een klein plekje in zijn nek dat rood is geworden Nu maar goed aftersun smeren dat het lekker verkoelt.
Hallo allemaal, Vanochtend al wezen boodschapjes doen met K. en Teun dus dat is al lekker gebeurt. Nu ff lekker in de tuin onder de parasol, jeetje tis best warm nu. In de zon is echt niet te doen hier. K. brengt Teun vanmiddag naar souders dus heb ik even een middag voor mezelf, ga ik lekker lezen. Morgen ga ik weer voor het eerst werken. Ik ga proberen van 10 tot 14 uur te werken. Heb er opzich wel zin in, alleen door het mooie weer is het thuis nu ook wel lekker Dan donderdag weer 4-5 uurtjes proberen denk ik. Heel stom misschien maar ik zou zo graag weer snel zwanger worden. Ik hoop echt dat dat vloeien snel voorbij is en ik weer gewoon ongesteld wordt. Dan gaan we er gewoon weer voor. Na de bevalling van Teun duurde het geloof ik 3 maanden voor ik weer ongi werd dus het kan nog wel even duren helaas...
*stuiterdestuiter* VrouwtjeRomy, jeeejjj! Ik ben en blijf een roomkaasje helaas. Je moet een sneeuwbril opzetten als je naar me kijkt Kaatje, heb je nog geen fijne vakantie gewenst, maar zal je even sms'en zo. (waarom schrijf ik dit? je leest het niet meer ) Wij gaan zo lekker zwemmen in het zwembad met vriendin en Maila. Vanmorgen heeft mijn vriendin ook op Jill gepast terwijl ik bezoek kreeg van iemand voor mijn EVC (ervaringcertificaat). Is echt heel goed gegaan! Wat heel fijn is, want was de eerste keer en nu kunnen wel lekker vaker de kids bij elkaar onderbrengen als dat nodig is. Is er eigenlijk nooit eerder van gekomen en Jill was altijd bangig van andere kindjes natuurlijk. Toen ik terugkwam, was ze wel mevrouw klittenband, maar goed Pfff heet hè dames? 8)
@Kaatje: je lees het niet meer maar wil je toch nog een heeeele fijne vakantie toewensen ondanks je smoeder. Hopelijk kunnen toch lekker genieten en kunnen jullie haar gewoon regelmatig als oppas inschakelen.
Sannemart ik hoop dat het werken je goed af gaat. Ik kan me jouw gevoelens goed indenken dat je graag weer gauw opnieuw zwanger wilt worden maar ik zou ook weer niet te zeer overhaasten. Probeer jullie verlies wel ook een plekje te geven. Deze opmerking is niet bedoeld om te zeuren maar het lijkt me gewoon heel erg heftig om mee te maken en ik denk dat ook je lichaam tijd nodig heeft voordat het weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Freesia oh gezellig lekker naar het zwembad! Ik zou ook zo graag willen maar dat gaat nu echt niet met Kyano's oortjes. Hmm volgens mij gaat er een kwartje vallen wat betreft vrouwtje Romy's opmerking
@Wupje, wij konden vd KNO-ats gewoon zwemmen met Mike. Dit omdat het geirriteerde dus achter het trommelvlies zit en met rond spetteren etc bereikt het water die plek niet. Het wordt pas afgeraden zodra de kindjes echt onder water gaan zwemmen.
Sjjeeee heet zeg... net even naar CB geweest, het zweet staat me .. eeh overal geloof ik. Sven is helemaal goedgekeurd. Ik ga toch de Nutriton maar proberen, heb vannacht weer eens 2 uur met hem rond gelopen. Arts zei wel dat als die niet ging, ik medicijnen mocht vragen bij de huisarts voor de reflux. Verder heeft hij een iets verkort tongriempje, wat ook wel voor problemen kan zorgen bij BV, die kunnen we laten doorknippen (brrrrr). Las op BV.com dat het kan zorgen voor lange voedingen.. hmm dat kan wel kloppen. Romy (ik kort je af hoor... hihi): lekker hoor, niet meer wit!! Wupje: beterschap voor je mannetje Sannemart: ik denk dat je zelf goed weet wat je wil.. als jij graag snel weer zwanger wil worden, begrijp ik dat volkomen hoor! Hou jezelf goed in de gaten en gun jezelf tijd om te verwerken, maar dat kan ook heel goed tijdens een zwangerschap denk ik! Freesia: wat is een ervaringscertificaat?
Oh ik zit even te rekenen.. Sven is in 1 week 420 gram aangekomen.. ehhhh dat is wel heel veel en ik me maar zorgen maken vorige week of hij genoeg binnen kreeg whahaha
@Wupje: nee, tuurlijk weet ik dat we niets moeten overhaasten. Eerst ook alle onderzoeken en uitslagen van Fenna* maar eens afwachten. Dit kan ook wel 2-3 maanden gaan duren. Daarna willen we er beide wel weer voor gaan. Van Teun werd ik ook "pas" na 11 maanden proberen zwanger, van Fenna* al naar 4 maanden dat ging zo snel vonden wij. Maar voor het zelfde geldt duurt het dus ook weer een jaar of langer. Het is gewoon denk ik het gemis van het zwanger zijn en een kindje verwachten. Niet als vervanging voor Fenna*. Ook ben ik wel een beetje bang dat het straks helemaal niet meer lukt ivm mijn grote kans op vervroegde overgang en dat ik nu al 32 ben... Nou ja, ik zit gewoon een beetje te tobben en ik mis het zwanger zijn. Komt vast goed allemaal.
@Ingeltje: jeetje wat groeit Sven hard zeg! Dat wordt vast een beer van een vent. Persoonlijk zou ik Nutrilon ook gewoon gaan proberen als die voedingen zo lang duren en zo veel energie vragen, maar goed dat is mijn mening. Borstvoeding zou ik altijd eerst proberen (zoals jij nu doet), maar als het echt teveel van jou en ook Sven vraagt dan zou ik dus ook open staan voor wat anders. Het moet niet zo zijn dat jij total loss bent straks, je hebt Julian ook nog rondlopen. Succes ermee.
oh oke, daar heb ik geen verstand van hihi, want borstvoeding is bij mij nooit gelukt. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik niet "alles" zou doen om borstvoeding te blijven geven als het teveel van je vraagt.
@Romy: hoera, niet meer wit! Maar ik hoop ook niet rood... @Freesia: hee, wij zijn dan samen duo penotti! Ik ben namelijk alweer heel erg bruin. Ik heb echt een overschot aan pigment, het lijkt wel of het welk jaar erger wordt (en mijn pigmentvlekken ook *zucht*) @Ingeltje: wauw, Sven drinkt dus duidelijk heel erg goed! Of beter gezegd: hij krijgt genoeg binnen. Het lange drinken is minder fijn. Wanneer wordt er besloten of het tongriempje wordt ingeknipt? @Wupje: balen zeg, dat Kyano weer ziek is! Lijkt me niet prettig om met dit weer koorts te hebben (niet dat het anders wel prettig is, maar je snapt vast wat ik bedoel). @Freesia: een EVC traject, wat leuk! @Sannemart: spannend hoor, morgen weer werken. Inderdaad niet het fijnste weer om te beginnen, maar het zou morgen misschien wat gaan regenen. @Parr: he bah wat vervelend dat je met dit weer in de keuken moet staan! Er zal tijdens de wedstrijd vast niet veel te doen zijn. @Missy: jakkes, toch nog verbrand! Ik verbrand niet snel (tenzij ik me niet insmeer en echt lang in de zon zit).
Ik ben vanochtend gaan wandelen met Q. Ik kreeg het geniale plan om naar het winkelcentrum te lopen. Ik was vergeten dat 45 minuten heen en 45 minuten terug met dit weer niet echt een heel strak plan was... Maar met wat extra water is het helemaal goed gekomen. Q had de ochtend van zijn leven. Hij heeft 8 paarden en 3 treinen op de heenweg gezien, en 8 paarden (dezelfde ) en 2 treinen op de terugweg. Toen even gegeten en hij ligt vanaf 13.30 uur in bed. Manlief komt zo thuis en dan gaan we lekker voetbal kijken. Tot later!
Bijna naar huis!! Hoop dat t lekker rustig is op de weg en in de bus, veeeeelste warm. Mijn moeder belde net, ze heeft boxershorts gekocht voor Mike haha. Ze vond een romper nog veelste heet voor hem dus nu loopt hij helemaal stoer in zijn boxer en laat hem aan iedereen zien.