September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hemakleed: die dingen zijn altijd binnen no-time uitverkocht.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier komt er ook een beetje bewolking opzetten en het waait iets meer. Ben benieuwd of we onweer krijgen vandaag. Van mij mag het wel een dagje aangezien ze voor het einde van de week hier 34 graden voorspellen :$

Ingeltje ach een centimetertje meer of minder ;)

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    stuur die man hier ook even langs :D

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, alleen lammellen ;) maar hielp niet hoor...

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wat is het hier stil!!!

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Hey dames, heb wel bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Gisteren weer eerste werkdag na de vakantie gehad. Was gisteren echt gevloerd na de dag, vandaag eigenlijk weer.

Is ook niet leuk op het werk. Het functieboek van de fusie is er, en voor veel mensen gaan er dingen veranderen. Mijn soort functie komt uberhaupt niet meer terug, maargoed daar wil ik hier niet over uitwijden doe ik wel een keer op het andere forum.

Vanavond weer de eerste les zwangerschapsyoga, heb ik wel zin in!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier heeft het ook geregend een paar keer ene paar druppels. het waait hier wel al heel de dag lekker alles open gezet boven laat maar lekker ff door luchten het was gisteren 31 graden bij robin op zijn slaapkamertje. hij is ook steeds vroeg wakker rond 5 uur al en dan kan ik het nog rekken tot half 6 maar langer niet want dan gaat ie gillen nu zitten we gezellig samen te forummen robin zegt haai. hij begint nu ook lekker te kletsen en alles te herhalen. zo leuk en het koppie wat ie bij sommige woorden zegt *smelt*

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhey

Vanochtend alles inpakken en dan op de fiets naar de HEMA en een zwembad en een rok en topje voor mij gekocht en met zweet naar buitenaf fietsen >< was zeik nat toen we daar aankwamen. Ff halfuurtje afkoelen en kleren passen en passen en staan mooi!
    Kate heeft lekker in zandbak gespeeld en daarna in een emmer water 8)
    Daarna bammie en dutje. M kwam langs voor kopje thee en even later badje gevuld.. bleek de bovenste van de 3 banden lek grrrr.
    En toen Kate uit bed was in badje maar het begon steeds harder te waaien :( en Kate dus bibberen. Maar weigerde het badje uit te gaan, dus om kiepen :p
    Onderweg naar huis ging het natuurlijk ook regenen >< Kate in regenpak en mummy pech. Weer naar de HEMA en nieuwe badje besteld.
    Nu lekker thuis. puf puf puf

@tweety zwaait terug! is logisch met dit mooie/warme weer dat we andere dingen doen ;)

@jannes suepr dat de eerste werkdag gelukt was en ook nog een leuk gesprekje over andere uitdagingen!

@ingeltje geboorte filmpje?

@hummelke maar jij blijft wel in het bedrijf toch?

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hey meiden!

Zit bij de Ikea, heb net lekker gamba's gegeten.
    Moet stof halen voor de musical die volgende week is.
    Het is weer megadruk op m'n werk, zoals altijd vlak voor de zomervakantie.
    Ik moet zeggen dat ik het wel ieder jaar beter trek trouwens.
    Ook omdat ik beter kan denken: dan maar niet, ik ga nu naar huis.
    Maar vandaag dus niet want zit nu nog bij Ikea ;).

Ach ook wel leuk, even lekker neuzen!

Ga ik nu dus maar doen!

Liefs
    Azeb

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: hoe was het bij de KNO arts?

@Lotte: ik ben heel benieuwd naar het fusie-verhaal...

@Ingeltje: mooi is dat! Stuur je me wel even een rectificatie van het geboortekaartje? :D

@Parr: zo, druk dagje dus! Jammer dat het wat heeft geregend, al is het wel fijn dat het iets is afgekoeld natuurlijk.

@Azeb: is het gezellig bij de Ikea? Ik wist niet dat ze daar gamba's hebben, ikke wil ook!

@Tweety: ik heb je héél erg gemist!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, waar staat normaal, onder welke categorie, het Hemakleed op de site? Weet je dat nog?

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb de hele dag gewerkt en net wat gegeten met souders. Q kreeg zijn zin een paar keer niet dus die heeft de tent hier afgebroken. Manlief en ik hebben toch volgehouden, hij moet het ooit leren. We merken wel dat als souders hebben opgepast, hij wat meer verwend wordt en steeds zijn zin krijgt. Des te moeilijker vindt hij het die avond als wij weer (meer) grenzen aangeven. Manlief heeft souders dus het e.e.a. uitgelegd, hopelijk snappen ze het een beetje.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Merkte ik ook, toen ik uit het zkh terugkwam, toen wilde Julian niet naar mij luisteren, moest echt weer wennen aan mijn grenzen.

Ik heb trouwens vannacht de Nutriton geprobeerd, nou dat was geen succes.. het hielp niet. Ben juist langer dan ooit met hem bezig geweest...
    Ik ga dus maar afspraak met HA maken, om tongriempje en medicijnen tegen reflux, alleen voor de nacht. Overdag kan ik hem langer omhoog houden en omhoog leggen op de DooMoo seat, maar dat wil ik 's nachts niet, gevaarlijk.

Vandaag naar de stad gelopen, half uur lopen. Merk het nu wel in de rug en bekken en de banden. Maar och, moet weer een beetje in shape komen hè!

Hoor net dat mijn neefje van 11 is opgenomen in zkh. Die was met Pasen ook al opgenomen omdat hij vreselijke buikpijn had. Was toen beginnende blindedarmontsteking dacht ik.. nu heeft hij dus weer buikpijn.. vorige keer kon hij alleen nog maar krom lopen, zo'n pijn had hij... arm mannetje.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Aaah zielig zeg.. :(
    Hoop dattie gauw eraan geholpen word.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Als je de zoekfunctie gebruikt en "kleed" intoetst, dan kwam hij altijd in beeld. Nu niet meer, dus dat betekent op Hema site dat hij uitverkocht is.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #2956 Ingeltje, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
    Het bakerslaapzakje werkt wel erg goed. Heb hem overdag vaak even erin liggen als hij heel wild met zijn armpjes maait. Nu er ook even ingelegd, speentje in de mond en hij is net lekker in slaap gevallen.

Ik zag nog een leuke link trouwens! Als je hier klikt, krijg je gratis een Irischeque van 10 euro thuisgestuurd!

http://piv.pivpiv.dk/

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Ingeltje: heb je zijn bedje al schuin staan?

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja.. helpt niets.

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even wat strandfoto's spammen!

Hand in hand lopen met Maila, dat was zooo lief!

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    De meisjes.

Deel Deze Pagina