Vandaag van 10 tot 14.30 uur gewerkt. Het ging best goed. Eerst even gepraat met mijn 2 directe collega's over Fenna* en weer een mooie bos bloemen gekregen als welkom terug. Daarna rustig de mail doorlopen en wat kleine en makkelijke klusjes gedaan. Verder had mijn leidinggevende een mail rondgestuurd of niet iedereen langs wil lopen bij me zodat ik geen "overkill" krijg en niet 30x het hele verhaal hoef te vertellen (waardoor ik telkens emo wordt). Dus alleen maar een paar dikke kussen van enkele collega's gehad op de zelfde verdieping en verder het even gelaten voor wat het was. Doordat ik 1 uur moet reizen (dus totaal 2 uur per dag) en vanochtend ook Teun naar het KDV moest brengen was het al met al best een lange dag en ben ik nu wel echt moe. Vrijdag ga ik weer 4-5 uurtjes werken en dan probeer ik volgende week er een uurtje bij te doen. Ik denk dat ik het volgende week nog wel bij 2 dagen hou en dan de week daarop weer 3 dagen. Maar goed, nu dus wel helemaal afgedraaid... Zo ff rustig terug lezen. Sorry voor ego verhaal.
@Freesia, mooie foto's! Die hand in hand foto is echt mega schattig!! @Sannemart, dikke *KNUF* voor jou! Goed van je dat t zo goed is gegaan op het werk.
Inge, balen dat bedje schuin enzo niet lijkt te helpen Sannemart, logisch dat het vermoeiend is! Rust maar lekker uit. Pupke, hm minder dat je souders niet zo streng zijn. Hoop dat ze het snappen. Donderdag komen die van mij. Normaal komt smoeder altijd alleen. Haar man heeft nooit veel interesse in Jill gehad, heb ik toch wel eens verteld? Maakt me altijd verdrietig en ik wil dat nog steeds eens bij haar aankaarten. Nu belde ze om te vertellen hoe laat ze komt en ik heb direct op de vrouw af gevraagd of haar man ook meekomt (terwijl ik zeker weet van niet, wilde gewoon even een prikje geven zeg maar). Belt ze terug, dat hij meekomt. Misschien heeft ze de hint begrepen Hopelijk is hij een beetje te pruimen dan en niet weer zijn onverschillige stugge zelf.
@Freesia: wat een ontzettend leuke foto's. Wat lijkt het me heerlijk om in de buurt van het strand te wonen.
@ Jannes, ja en we hadden het hele strandje voor ons alleen! Is natuurlijk niet de echte zee, maar de Westerschelde. Ik zou daar ook never gaan zwemmen. Je kunt daar namelijk niet verdrinken, alleen oplossen En veel kwallen enzo. Maar pootje baden en in het zand spelen kan natuurlijk wel! En boten kijken
Hola chicas! Lekker gewerkt vandaag, had zelfs nog puf om tijdens het koken een was op te vouwen en na het eten de benedenverdieping te stofzuigen (weliswaar met de franse slag ). Aimar is aan de poeperitus...in totaal 5 poepbroeken gehad vandaag . Volgens mij heeft hij al zijn kiezen/tanden al dus misschien een virusje Hij was megavrolijk toen ik thuiskwam, heb echt genoten van mijn ventje! Alleen wilde hij wéér niks eten, ook geen broodje.... @ Freesia: wat heerlijk zeg als je zo dicht bij het strand woont! Schattige foto's ook! Ik hoop dat svader a.s. donderdag een beetje gezellig is. @ Tweety: ik heb je wel gemist, heb tussendoor wel de foto's van je prachtige taartjes bekeken op je hyves. Sjeetje 31 graden op Robin's kamertje Dat is echt wel heet! Ben erg blij dat wij op Aimar's kamer (nouja aan de buitenkant dan) van die rolluiken hebben geplaatst vorig jaar. Scheelt echt een hoop. @ Wupje: wat sneu dat Kyano alweer ziek is zeg! Hoe ging het bij de KNO? Beterschap in ieder geval. Ik ga denk ik morgen even een nieuw zwembadje kopen voor Aimar. Die paddestoel is echt een beetje te klein geworden...Bij de blokker verkopen ze een leuke van Woezel en Pip! Ik ga even naar de andere kant!
@Wupje: wat zielig toch voor Kyano dat hij zo last heeft van zijn oren en ook zwaar voor jullie. Hoop dat het snel over is. @Freesia: wat een schattige foto's. Lijkt me ook heerlijk zo bij het strand. @Ingeltje: jammer dat het vannacht met voeden alleen maar langer duurde. Lijkt me idd goed om dan maar even naar de ha te gaan. @Tweety: jeetje 31 graden in de slaapkamer, ik vond het bij Teun gisteren al zo warm (27 graden). Vandaag gelukkig weer een graadje koeler. Hij slaapt nu in een luier en een T-shirt meer niet.
@Freesia: hele lieve foto's! @Ingeltje: lijkt me goed dat je even naar de ha gaat als de huismiddeltjes allemaal niet helpen. @Sannemart: fijn dat het redelijk goed is gegaan op het werk. Ook prettig dat je baas meeleeft en dat je niet 30 x je verhaal hoefde te vertellen. Ik ga tv kijken met manlief, fijne avond allemaal!
@Ingeltje, wat lijktie al groot zeg!! @Eva, zozo goed bezig geweest nog dus.. Hier pastte dat badje met de paddestoel dit jaar ook niet meer dus hebben we andere gekocht. Maar gaan toch nog kijken voor zo'n harde schelp. Vinden we makkelijker met opruimen steeds en kan straks ook als zandbak.
Hoi! Vanmiddag dus bij de kno arts geweest en ook Kyano krijgt buisjes. Hij hield teveel vocht vast achter het trommelvlies en dat doet hem steeds pijn en veroorzaakt de koorts. Gelukkig is hij 15 juli al aan de beurt. Alleen vraag ik me af hoe ik deze 2 weken nog moet overbruggen. Vandaag de hele dag boven de 39 koorts en zonder ab zakt die lijkt me niet. Zoals ik begrepen heb, moet hij voor de operatie medicijnvrij blijven. Maar even aankijken hoe het de komende dagen gaat. Ik baal alleen zo van het slechte eten. Hij heeft een halve boterham op vandaag en een beetje toetje. Ik weet wel dat het niet erg is voor even dus hopelijk knapt hij gauw op. Hummelke een fusie brengt idd altijd een hoop gedoe met zich mee. Veel plezier met yoga Parr hi hi een aardige racedagje heb jij gehad! Pupke oei even streng moeten zijn dus tegen Quinten. Ingeltje balen dat het niet helpt. Wat naar zeg voor je neefje Freesia ah super leuke foto! Sannemart kan me voorstellen dat het vermoeiend was maar fijn dat je er een goed gevoel over hebt!
Hey meiden! Hier alles goed. Vandaag het eerste dagje weer gewerkt, was ook wel weer lekker. Vanavond nog even naar een verjaardag geweest. Femke ligt er vanaf kwart over 8 in en is in een keer gaan slapen, dat is de afgelopen tijd wel anders...dan moeten we meestal nog wel een paar keer naar boven....mannetje is aan de boot aan het werken, dus ik ben lekker alleen thuis. Morgen weer naar school, pff lange dag.... Dikke knuff voor iedereen!
@Wupje, aah Kyano dus ook buisjes. Wat kan hij al lekker snel terrecht! Hoop dattie erna van de pijn af is, arme schat.. Ik ga afsluiten! Fijne avond!
@Wupje: hij krijgt dus ook buisjes... Ik hoop dat jullie de komende 2 weken een beetje doorkomen. Maar eh, effe eerlijk: onze situaties beginnen wel érg veel op elkaar te lijken! Alle 2 ondernemende en ondeugende mannetjes, vaak oorontstekingen, allebei buisjes en ga zo maar door
Klinkt als een goede dag meid! Heel slim van jouw leidinggevende en erg lief van de collega's! nu lekker bijtanken!