Grrrrr alles wat ik typte weer weg.. ik klik mis in mijn scherm en open een link verdorie. Nam ik eindelijk de tijd om uitgebreid op iedereen te reageren. Nou sorry allemaal.. maar de intentie was er Nog even kort dan maar: Sannemart: attent van jouw leidinggevende om die mail te sturen. Het is misschien ook wel een idee dat je zelf je verhaal op papier zet en dit rondmailt/verspreid onder je collega's. Dan hoef je niet telkens je verhaal opnieuw te doen.. Steen: heb je al een naam voor de boot? Ik had nog een nieuwe bedacht: Stonefieldt Wupje: bah knuff voor Kyano. Ik hoop dat de buisjes helpen en ik duim echt dat de oorontsteking uit zichzelf weggaat voor de operatie. 14 dagen rondlopen met au is niet de bedoeling Overigens kan dat wel, dat de ontsteking zonder AB weggaat. Veel huisartsen kijken het eerst even aan. Pupke: ik kan nóg een overeenkomst tussen jou en Wupje noemen
Kom ook ff spammen Julian in de auto van Tommie (Sesamstraat museum thanks Jannes!) Bekijk bijlage 82187
Afgelopen zaterdag in de tuin van Gijs' baas.. Julian was niet weg te slaan bij de visjes.. huilen bij afscheid Bekijk bijlage 82190
Leuke tip dat Sesamstraatmuseum, waar is dat? Ingeltje, nee we hebben nog steeds geen naam. Ik ga hem in de groep gooien Ik duik mijn bedje in, morgen weer vroeg dag! Welterusten! xx
wat een heerlijk koppie heeft julian en van de vissies hier nog 1 als ik bij mijn neef kom wilt ze ook neit weg *so happy*
Aaah Ingeltje wat een smelt-foto die laatste Echt een super ondeugend en mooi koppie! Meiden ik ga slapen. Slaap lekker allemaal!
Nu ga ik te veel vervuilen op dit late tijdstip dus ik sluit maar af. Hubbie staat nog te douchen en dan hopelijk vannacht een nacht aan 1 stuk maar ach het manneke kan er ook niks aan doen. Truste ladies!
ja eerst namen en nu zonen tis dat jullie zonen heel erg op jullie trekken zelf.. anders wisten we niet bij wie hoorde
leuke foto's en filmpjes zag ik voorbij komen. vandaag is het gelukkig koeler bij robin al ligt ie nog steeds allen in zijn luier in bed maar het is er nog 27 grade geloof ik. het ging hier vanmiddag ook heel even regenen een paar flinke spetters en het was weer voorbij.
Goedemorgen ochtend begint al goed.. not Kate heeft mijn bril in 2en gebroken.. Ik ben ook weer brak uit bed gekomen het moet koeler worden!