Gefeliciteerd! Maar, ik dacht dat jij hier niet meer kwam... je kon het zeker toch niet laten. 't Is verslavend, hè... ?
Queen, goed bezig! Ilse ligt in bed, kijken of ze blijft slapen dit keer of weer wakker wordt zometeen... Heb op het andere forum even mijn werk-ei gepost...
lola, klopt, kom alleen om het hoekje spieken als kyani slaapt en ik nog fut heb om te lezen en tijd heb. Kreeg zelfs aangeboden om in september nog een studie te doen van 6maanden voor lactatiekundige (ze vonden dat ik er veel van af wist vergeleken met andere in de groep), heb het afgeslagen het aanbod. Zag het neit zitten om nog 6 maanden na school te gaan weer als ik mijn diploma kraamverzorgster heb.
Jeetje wat een compliment meis!! Sven kwam vandaag iedere 2 uur om een voeding, die heeft echt dorst met dit weer. Ik ben wel beetje kapot nu. Voed de laatste dagen trouwens gewoon weer op verzoek. Werd een beetje moe van het uitrekenen hoe laat hij nu weer moest drinken. Was elke dag anders omdat ik geen behoefte had om na de nachtvoedingen een wekker te gaan zetten..
logisch toch dat ze met dit weer meer drinken, zou jij ook doen met dit weer. snachts mag er gerust 6uur tussen zitten als sven het haald he en je meot niet ech top de tijd letten meid, dan leef je met de minuut en zit je telkens oh over 10 min moet ik alweer voeden. Gewoon doen zoals je net zij op verzoek.
@Ingeltje: wij begonnen (en nu nog steeds eigenlijk) de dag van Isabel om 8.00 uur. Dan ben je gezien Julian toch al wakker dus hoef je geen wekker te zetten. Isabel eet dus om 8.00 / 12.00 / 15.30 / 19.00 / 23.00 uur. Alleen als ze op do en vrij naar KDV gaat, krijgt ze om 7.30 uur de fles, maar dat herstelt zich wel in de loop van de dag.
@ Queen: Super dat je je certificaten gehaald hebt! @ Ingeltje: wat sneu dat Sven zoveel moet spugen. Is het later wel wat beter gegaan. @ Hummelke: Ilse dus niet helemaal lekker in haar velletje gisteren. Lastig is dat als die kleintjes bijten hè? Aimar had gisteren uit enthousiasme de buurvrouw van oma gebeten. Hij is helemaal gek op haar en kwam haar tegen in de supermarkt. Hij rent op haar af, omhelst haar been en beet toen... Aimar begint nu ook steeds meer te kletsen maar soms snap ik echt niet wat hij bedoelt. Hij zegt vaak alleen maar de eerste lettergreep van de woorden....hij herhaalt de woorden heel rustig maar heeft dan echt zo'n blik van: mens, je snapt me toch wel... @ Lola: fijn dat de vakantie toch nog geslaagd was. Wat zonde dat je niet zoveel foto's hebt kunnen maken. Ik denk dat ik écht zou balen als het mij zou gebeuren. Leuke foto's van de verbouwing! Hopelijk verloopt dat allemaal zoals gepland en hebben jullie straks een enorm mooie keuken!
ik ben KAPOT! Heb een uur overgewerkt ook omdat we handen tekort kwamen en mensen later kwamen durf niet meer op te staan. Heb alles gelezen en ga nu hier in springen! Is er al antwoord terug van Cossy? anders sms ik ook ff
Als Sven het nou ook eens wil horen haha. Nee, 's nachts deed ik sowieso wel op verzoek, maar probeerde 's ochtends rond dezelfde tijd uit te komen. Hij komt 's nachts om de 3 a 4 uur.
Sven heeft nog nachtvoedingen en de ochtendvoeding wil hij rond 6 a 7 uur. Dus helaas gaat het hier niet op. Ook heeft hij nog een voeding of 7 in totaal. Ook als ik weer ga werken red ik voeden om 8 uur echt niet. Dat moet hier veel vroeger. Maar goed, ik kom er straks wel uit. Ik hoop dat Sven gauw wat minder gaat drinken, maar met BV duurt dat vaak langer. Ik ga tegen de tijd dat ik ga werken in augustus eens kijken hoe we de ochtenden gaan doen. Voorlopig hou ik het maar even bij voeden op verzoek, voor mij makkelijker.
ingeltje, je moet ook nei tverwachten he van een baby van 3 weken dat die meteen door gaat slapen Meestal als ze rond de 5/6 kilo wegen gaan ze langer slapen, maar nog niet doorslapen Zal duimen dat het snel goed gaat