September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Pff gisteravond en vannacht weer veel met Kyano in de weer geweest. Zo zielig, hij wordt steeds huilend wakker maar als we dan even bij hem zijn, wat laten drinken en een aai over zijn bol dan gaat het weer en slaapt hij weer verder.
    Hij heeft nu alleen al vanaf maandag niks meer gegeten. Drinken doet hij voldoende maar ik maak me toch een beetje zorgen met dit weer :( Hij krijgt misschien in het totaal een halve boterhmam op een dag binnen en een half stukje fruit en een paar lepeltjes yoghurt. Hij hoeft verder helemaal niks. Zou dit allemaal van de oren komen of zou er nog iets anders aan de hand zijn?
    Vanochtend had hij voor de eerste keer geen koorts meer dus dat is dan weer wel positief.

Queen goed gedaan!!!

Ingeltje ik heb Kyano de eerste 4 maanden ook altijd op verzoek gevoed en dat ging altijd perfect. Hij clusterde ’s avonds heel veel, soms vanaf 19 tot 21 uur aan een stuk voeden maar vervolgens pas om 6 uur weer en dan pas tegen 11 uur. Kan goed met bv.
    Toen ik overstapte op fv kwam het ritme eigenlijk vanzelf.
    Goed van Julian zeg!

Jannes maar een bv ritme is gewoon echt heel anders.

Yule jee Raven heeft het gisteravond wel heel lang volgehouden.
    Wat leuk die fietstocht met een medaille!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, kan alleen vanuit mijn ervaring spreken en Mike had hier onderhand 2,5 week niks gegeten door zijn oren afgelopen keer.
    Hij is nu sinds deze week weer wat aan het eten maar nog niet van wat we gewend zijn.
    Kan dus zeker met de oren te maken hebben, HA gaf er niks voor zolang hij goed drinkt.

@Pisum, dan mochten wij niet klagen met Mike die sliep met 6 weken door.. Alleen hebben wij dat toen zelf verpest door zo te klooien met al die verschillende voedingen.
    Maar ook dat was erna weer goedgekomen en sliep hij door vanaf 3 maanden. Ik ga bij de 2e die hopelijk ooit mag komen er weer vanuit dat het 1 jaar kan duren, valt t altijd mee.. ;)

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wow wat een tijden! Waar kan ik tekenen?

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Helaas gaat ook die vlieger hier niet op. Luca zit inmiddels tegen 8 kg aan... Maar komt nog regelmatig voor een voeding... zucht!

Super zeg van je certificaten. Enne ik zou nog wel goed nadenken om de opleiding van lactatiekundige te doen... altijd makkelijk toch?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier waren de meiden ontzettend vroeg wakker. 7 uur lagen ze in bed: Anna: "Mama" Sophie "dag mama, hallo papa' (papa lag nog gewoon naast me hihi....
    Sophie trekt sinds ons weekendje weg ontzettend naar G. Geen probleem, (ik vind het ergens ook wel even makkelijk ipv 2 peutertjes die naar me toe trekken even 1tje) Sophie had het een tijdje zo erg dat als ik maar ging plassen dat ze helemaal over de rode was.
    Omdat de meiden zo vroeg wakker waren liggen ze nu al een half uur op 1 oor. Als ze straks wakker worden dan gaan ze alle3 even naar oma. Dan kunnen G en ik even boodschappen halen voor mijn verjaardag. Zondag word ik 30! Enne omdat de tour de france hier langs komt en alles is afgesloten (en je dus geen kant op kan hiero) vier ik het dus maar zaterdag.

6. hoi hoi

@wupje he balen zeg van kyano zo zielig
    maar idd als hij maar blifjt drinken komt het goed

@funny idd wel lekker als ze ook even naar papa trekt, vind ik hier ook wel eens handiger, julia is ook echt een mama's kindje

doorslapen: julia deed dat met 5 weken, toen heb ik haar nog wel wakker gemaakt voor een voeding om 11 uur maar daar zijn we na 2 weekjes mee opgehouden en toen sliep ze al snel van 9 tot 6 en daarna weer verder.

verder alles hier zijn gangetje
    vanmorgen lekker gezwommen, julia begint echt haar draai te vinden bij de peuters!
    vanmiddag werken en daarna personeelsfeest, we hebben het getroffen het is op aquabest, voor diegene die het niet kennen, een buitenstrand en allemaal lekker eten en drinken en dat met dit weer

ga nog even snuffelen naar een positielegging en dan even de voetjes omhoog
    sta vanmiddag op de bso dus zal zware middag worden met allemaal grote kids haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Funny me 30 wordt je! Speciale leeftijd :)

Anno veel plezier vandaag, idd heerlijk weer voor zo'n uitje :)

Ik ga even wandelen, hopelijk is het niet te warm.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha oké bedankt :D dan ga ik me daar niet op verheugen :p
    Ik hoorde dat ze vorige jaren ASML schoentjes hadden en een rompertje geloof ik.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh dat heb ik nog helemaal niet verteld natuurlijk! Het project was in principe in september afgelopen dus kon ik daar niet terug, maar er was wel een kans op verlenging van het project. Dat is nu gebeurd, ze gaan door tot januari dus als het goed is mag ik terug komen. Heb alvast een lijntje uitgeworpen/uitgegooid (zeg je dat zo?!:(:)) en ze zijn al even aan het kijken of ik met training on the job terug kan komen zodat ik niet weer 2 weken cursus hoef.

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier een dagje thuis en Teun is op het KDV. Ik heb me vanochtend even nuttig gemaakt en de wc's, de badkamer en beneden al helemaal gedaan en 2 wasjes. Zo hoeft K. van het weekend bijna niets meer te doen aangezien ik dit weekend weg ben met vriendinnen (zaterdag en zondagochtend) Was al een tijd geleden geboekt en ik wil toch graag proberen mee te gaan. We gaan een weekendje naar Zwolle, dus ik ben ook zo weer thuis mocht het niet gaan.
    Zo ga ik even met een boekje de tuin in, ff relaxen.

Kreeg vandaag nog een kaartje van een collega met dit erin:
    Toen je gisteren op het werk was, schoot ik al vol toen ik je zag. Heb niet eens gezegd dat het fijn was dat je er weer was! Bij deze.
    Verder wil ik zeggen dat ik met je meeleef en aan je denk. En zo gaat het nog een stukje door. Lief he. Zo heb ik nog meer kaartjes en smsjes gehad van collega's. Wat fijn toch dat ik tussen zulke lieve mensen werk. Morgen ga ik weer een half dagje werken.

Vanochtend ook even een verdrietig momentje gehad. De foto's van Fenna* zaten bij de post. Erg zwaar om ze te zien, ik mis haar zo. Heb de muziek hard aangezet en flink van me af gejankt onder het poetsen. Nu gaat het wel weer.

zo sorry voor ego stuk. Ga nu even terug lezen.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wupje: met ziek zijn eten ze soms idd heel weinig. Komt wel weer goed als hij beter wordt, echt waar!
    Heb Julian ook altijd op verzoek gevoed, die sliep na 10 weken door.. oef .. duim duim duim dat deze eerder gaat haha!

Anno: mazzelaar!!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een lief kaartje Sannemart! Tranen staan mij ook in de ogen, zo attent!
    Lekker hoor..wild poetsen met een enorme huilbui.. laat gaan laat gaan!! Zijn de foto's mooi geworden?

13. Oei, dat klinkt niet best. Maar gelukkig drinkt Kyano wél goed, drinken is belangrijker dan eten. Maar dat jouw super fruiteter nu haast geen fruit meer wil, geeft toch wel aan dat hij zich echt niet happy voelt. Knuff...

@Ingeltje: Wat fijn dat je weer terug kunt naar de Belastingdienst, ik hoop dat er volgend jaar ook nog plek voor je is...

@Sannemart:Wat een lief kaartje van je collega! Enne... precies wat Ingeltje zegt: het jankt lekker met harde muziek aan terwijl je intussen ook nog een je energie kwijt kunt! Ik vind je een sterke meid. Dikke knuff...

@FunnyMe: Ik vond het ook wel lekker toen de meiden besloten dat het ook wel lekker hangen was bij papa, kreeg ik wat lucht. Bij Jasmijn is papa zelfs een poosje zó populair geweest, dat mama er haast niet meer aan te pas kwam. Dat was rond de geboorte van Emma. Mijn jongste is stiekem wel nog een echt mama-kindje... :)

Doorslapen: Mag ik hier vertellen dat zowel Jasmijn als Emma doorsliep zodra de kraamhulp haar hielen had gelicht en ik ze dus niet meer wakker hoefden te maken omdat ik dat schema moest invullen? Ik ben er altijd vanuit gegaan dat een kindje zich wel meldt als het honger heeft. Nu moet ik er wel bij vermelden dat mijn kids geen lichtgewichtjes waren. Ik kan me voorstellen dat je bij een kindje van nog geen 3 kilo hier wat voorzichter mee moet zijn...
    Emma heeft trouwens wel toen ze al een stuk ouder was 's nacht een tijdje honger gehad. Dus toen zijn ik en Roy er alsnog een aantal weken uit gemoeten rond een uur of 3.00.

Beide meisjes liggen in bed. Ik denk dat ik als ze wakker zijn een uurtje of twee met ze naar het zwembad ga...

14. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    doorslapen: Teun sliep rond 3 maanden door. Net voordat ik weer moest gaan werken.

papa hangen: Hier is op het moment papa het populairst. Als we beide thuis zijn moet papa alles doen en mag ik vaak niets doen. Ik vind het soms wel rot, zeker omdat ik toch wel verdrietig ben en graag lekker met Teun wil knuffelen. Maar goed, ik weet dat dit weer voorbij gaat.

@Wupje: ah wat zielig zeg voor Kyano. Bijna niets eten kan idd geen kwaad als hij goed drinkt. Arm mannetje.

@Ingeltje: ja de foto's zijn mooi geworden. Al zijn de zwart wit afdrukken erg donker omdat Fenna haar huidje natuurlijk nog donker rood was. Ik zal er binnenkort een paar op het andere forum plaatsen als jullie ze zouden willen zien (niets engs aan hoor)
    Fijn dat je waarschijnlijk weer aan de slag kunt bij de belastingdienst.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sannemart ik hoop dat je het vol kunt houden tijdens het weekend want dat is natuurlijk wel gezellig. (en wellicht zullen er ook emo momenten zijn maar dat is misschien juist goed)
    Wat een lieve berichtjes, zoiets doet je dan ook goed.

Lola ga je in Roermond zwemmen?

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funny me, ja is wel handig maar ik zie het gewoon niet zitten. en wil überhaupt geen lactiekundige zijn.... Vind het werk van kraamzorg veel leuker.

net heelrijk op strand gezeten met kyani. Die heeft zich prima vermaakt.
    Daarna langs de prenatal kyani had veel bekijks mw. ging in de prenatal dansen :D Heb gefilmd en staat op hyves en op onze site ;)
    en kaatjes site ;)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :$:$8) super meid!!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wat ontzettend lief van jouw collega(s)!!!! je boft met hun 8)
    lijkt mij idd heel zwaar de foto's terug te zien :( dikke knuffs meid!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    knuffs voor iedereen en de kindjes.
    Heb alles gelezen maar ben moe :-S en ben dus veel weer vergeten :x;) dus g aik nu ook dutten.... wou eigenlijk heerlijk scrappen ;)

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier al de bloemkool gewassen en kookklaar gemaakt en de aardappels geschild en gewassen.
    Dus manlief kan straks thuiskomen hihihi, heb hongerrr!
    Maar we eten altijd half 6, dus nog even geduld.

Deel Deze Pagina