September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dag dames! waaaarm he! :$ ik ging om 9 uur naar de supermarkt en toen stikte ik al ;)

net telefonisch intake gehad van de kraamzorg. zo he, dat klinkt relaxed allemaal. ben helemaal blij! :) (bij R had ik geen kraamzorg dus ik ben niets gewend ;)) ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

iets heel anders. laatst zo gelachen. ik had een gesprekje met A:
    hij: mijn collega Jan ligt in het ziekenhuis.
    ik: oh wat heeft hij dan?
    hij: iets met zijn hart. ik zou hem graag opzoeken.
    ik: dan ga je toch.
    hij: maar ik weet niet welk ziekenhuis. ik denk in utrecht.
    ik: niet in woerden?
    hij: nee, utrecht. daar woont hij vlakbij.
    ik: waar dan?
    hij: in meerdijk ofzo..
    ik: :D *proest* meerdijk?

( http://nl.wikipedia.org/wiki/Meerdijk_(fictieve_plaats) )

2. @ingeltje hopelijk slaan de medicijnen snel aan en stopt sven met spugen

@wupje fijne middag

@pisum haha meerdijk is uit gtst haha

hier ook flink warm, rik is bezig het schaduwdoek op te hangen wat we al een hele tijd geleden hadden gekocht, geen geklooi meer met een parasol boven de zandbak!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ja dat is het verschil met Sara. Die ligt nog in een ledikant. Dus die ligt te kletsen, zingen en roepen en dan laat ik haar dus gewoon haar gang gaan. Dan maar niet slapen... Maar Raven kan dus haar kamer af, dat is natuurlijk een ander verhaal.

4. zo lief, kreeg een mail van mijn contactpersoon van MvM met een bedankje en een fijne zwangerschap!!!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: ik hoop dat de medicatie werkt en jullie weer allemaal aan jullie rust toekomen.

@Hummelke: hele dikke knuf! Ik kan me voorstellen dat het een vreselijk moeilijke keuze was.

@Pisum: *proest*

@Missy: fijn hoor, kun je lekker op tijd naar huis!

@Wupje: hoe gaat het met Kyano?

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Q heeft vannacht niet goed geslapen, was vanaf 03.00 uur af en toe wakker. Ik heb daarna gewoon niet meer geslapen *gaap*. Ik duik dus zo de bank op en ga even een dutje doen. Truste!

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

pff nachtdienst met dit weer is toch ook niet alles, ja vannacht was het prima, maar slapen is niet echt fijn. Dus ben al ff wakker na vijf uurtjes slapen. Nou ja, dan maar wat minder slaap, het lukt me echt niet meer.....

@Ingeltje, een hele dikke knuffel voor jou meid. Ik hoop dat het snel beter gaat met Sven.

@Hummelke, ook voor jou een hele dikke knuffel, ik hoop dat Luf snel een goed plaatsje ergens krijgt.

@Yule, het lijkt me in jullie situatie een goed idee om Raven niet te lang te laten slapen 's middags. Alhoewel Femke ook een periode (maanden wel) heel slecht in slaap viel 's avonds, en eigenlijk vanaf het moment dat we er aan zaten te denken om haar minder te laten slapen, slaapt ze nu al de hele week normaal in (ondanks dit weer ook nog!!). Succes!

Knuff voor iedereen, ik ga maar eens douchen en Femke ophalen en richting mijn ouders, waar we lekker gaan bbq-en.

xxx

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sven ligt weer, ik ga ook gauw proberen eindelijk te slapen. Maar heb er een hard hoofd in. Hij zal zo wel weer wakker worden, gaat de hele dag al zo. We hadden net besloten een flesje mamamelk uit de diepvries te halen omdat hij wéér wou drinken. Valt ie uitgerekend dan in slaap. Kunnen we de melk weggooien *zucht*

Ik ga maar gauw.. wat een rotdag :(

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, welke medicatie heb je gekregen voor Sven?
    Hoop dat t gauw aanslaat en jij wat kunt bijtanken *knuf*!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: welkom terug! Hopelijk heb je een superleuke vakantie gehad!

@jannes: ja MAAR (kom ik weer haha) ook in het ledikantje is het hetzelfde verhaal, want ze ligt denk ik de helft van de keren in haar ledikantje...

Vandaag hebben we het slaapje maar overgeslagen. Ze had uitgeslapen tot 9 uur en leek wel moe om 13 uur maar het was gewoon te warm. Ze knapte heel erg op van in het badje in de tuin spelen. Dus ik hoop dat ze nu wel moe zal zijn vanavond.

Zometeen TV aan voor Oranje! (denk dat het niks wordt maar ja je moet toch kijken hè?)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Ik ben er weer ! Gezellig he :)
    Jullie gaan het me vast wel vergeven dat ik niet ga bij lezen.
    Man wat is het warm zeg. Blij dat ik ( alweer een paar uur ) thuis ben.
    Lekker een paar daagjes weggeweest. Op het park was niet veel te doen maar dat wisten we van te voren. Hadden een huisje aan het water dus als Levi tussen de middag en ‘savonds op bed lag waren wij aan het vissen. Heb zelf een snoek van 60 cm gevangen :D

Levi sliep bij ons op de kamer en ging prima. Als wij naar bed gingen sliep hij gewoon door. Helaas was hij wel steeds vroeg wakker ( 05.00 – 05.45 – 06.30 – 07.00 ).
    Dinsdag een beetje rondom het huisje gebleven en ge-bbq’t. Woensdag zijn Ferry en ik met Levi naar het sprookjeshof geweest. Gister zijn we naar dierentuin Emmen geweest, erg mooi park ! maar helaas viel de stroom uit, precies met lunch tijd dus konden daar niets te eten halen toen we honger hadden.
    Ga dus echt nooit meer met familie op vakantie. Ging op zich wel hoor,maar toch een paar kleine irritaties ( zusje die in ieder hoekje dingen liet slingeren, smoeder die zich constant met Levi zijn opvoeding ect bemoeide ). Ben voorlopig dus weer even klaar met het gezelschap van smoeder en zusje. Helaas zijn ze hier nog steeds ( vanaf 12.00 uur al )
    Zo dit was een kleine update, foto’s volgen later nog wel.

Ben blij dat ik er weer ben J

Inge, hoe gaat het met Sven ?

SanneMart, hoe gaat het met jou ? Heb je al uitslagen uit het ziekenhuis ?

En hoe gaat het met de rest ? ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Toch nog even van vandaag terug gelezen.
    Zou woensdagavond trouwens uit eten gaan met Ferry,maar was niet zo lekker. Denk dat de bbq niet lekker is gevallen na 4 weken Sonja Bakker. Dus nu gaan we morgen. Zijn we ook 2 jaar getrouwd.

Yule, schattige avatar ! Hoe gaat met met haar ? Geen dierenarts meer nodig gehad ?

Hummelke, ahh een katje naar het asiel. Lijkt me een moeilijke keuze, maar snap hem helemaal.Hier heb ik een poes met epilepsie die steeds haar urine laat lopen bij een aanval. Heel irritant en denken er ook regelmatig aan om haar weg te doen,maar ja vind ik aan de andere kant ook weer zo zielig. Belangrijkste is iig dat jullie kat ook niet meer gelukkig thuis was,en dat is zielig voor hem. Hoop dat hij een mooi nieuw huisje met een lief baasje krijgt

Missy, wat een aardige directeur zeg. Hoor hier Ferry alleen maar schelden op die scheids van het voetbal omdat die zoveel pikt van Brazilië

Inge, zie dat je medicijnen tegen reflux krijgt. Hoop dat het snel en goed helpt.
    Gaat niet zo lekker geloof ik he bij je. Knuffel !!!

Pisum, haha in Meerdijk. Geweldig ! Die kijkt te veel gtst

Thanx voor het welkom J

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een poging gedaan om het voetbal te ontlopen door boodschappen te gaan doen. Helaas, in en buiten iedere winkel staat het radio verslag van t voetbal op.
    Levi is doodmoe, heeft maar 10 min. geslapen vandaag, dus die ga ik zo in bed leggen en dan zien we wel weer hoe vroeg hij morgen komt

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    We zijn door!!!!!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    moet tot 19u maar mocht 17u al naar huis :D

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    nexium, een poedertje

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lieverd het lijkt mij ook een verschrikkelijk gebeurtenis *hug*
    Zo te horen was hij idd uit zijn doen. En jullie hebben het ook aangekeken, kijken of hij nog bij draaide. Helaas past hij niet meer in het gezin en dan vind ik het super dat jullie probeerde een nieuwe plek te vinden voor hem.
    Heel erg jammer dat er niemand om je heen was. Want naar asiel doe je ook liever niet!
    Heb je met de asiel afgesproken dat je op de hoogte wordt gehouden?
    Hele dikke knuffs lieverd!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik hoop dat de meds aanslaan!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ok dit moet je mij ook uitleggen, wat is er grappig aan? :)

Deel Deze Pagina