Hey meiden !! Kaatje , leuke foto !! Hier ook eentje die niet dol is op sla , lijkt ook niet dat et em gaat worden.. Lola , suc6 morgen.. Word ook flink poetsen dan. Kaatje , oh bah.. 2 huisdieren ziek , dat is minder... Haha , gekke levi ! Maar wel eerlijk Leuk de slaapkamer weer opnieuw doen !! PArr , druk dagje vandaag dus Missy , fijn dat mike zijn klimactie tot nu toe eenmalig was ! Wel jammer van de kinderboerderij. Ingeltje , dat is snel !! Ohh wat zielig !! Krijg er gewoon kriebels van... Freesia , Ohh bah bah wat naar !! Zo zielig als ze dat bij die kleintjes doen.. Blegh. Weet meteen weer waarom ik erg schrik van heb. Ingeltje , Fijn dat het meeviel bij de KNO arts ! Freesia , Doet jaimy hier ook Hier staat voornamelijk animalplanet op en dan roept ze elke beestje op wat voorbij komt. Soms onverstaanbaar , soms heel luid en als ze niet weet wat voor Beessie het is mompelt ze wat of roept ze: Beessies !! Pupke , Gefeliciteerd !! Al weet ik ook nog niet goed wat het inhoudt Anno , fijn dat alles goed was bij de VK , gaat idd hard joh !! Zo hier weer thuis na een dagje gewerkt te hebben. Hb vandaag bij de trekpleister gewerkt was wel enorm leuk ! Ga nu even een hapje eten...
Sorry even ego, zitten nu in de auto naar de HAP! mike weer 39,7 koorts en oor auw en oorverdovend krijsen. Belde voor advies en moeten toch langskomen. Word gek van die oren! Morgen gelijk weer KNO bellen want moesten anders pas weer in oktober.
Levi is ook voor Holland Levi is voor Holland video by Erikavankoert - Photobucket Miracle, bij Diesel is het helaas geen griepje. Ze heeft epilepsie,en dan piest ze de hele boel onder huh bij de trekpleister ? Je werkte toch bij het kruidvat ? Missy, ahh nee niet weer he. Arme Mike. zou morgen ook de kno bellen en op je strepen gaan staan dat je langs kan komen en ze gaan zoeken naar een oplossing
Missy, ownee Kaatje, heerlijk filmpje! Ik krijg alleen de kriebels als hij bij Taco in de mand kruipt, maar dat is echt mijn kind-hondonzekerheid A zegt net, die kindjes maken echt dezelfde geluidjes
Freesia, bang dat Taco hem wat zou doen ? Geloof me het liefste hou ik Levi bij heel veel honden uit de buurt,maar vertrouw Levi en Taco bijna voor 100% samen ( een hond kan je natuurlijk nooit helemaal vertrouwen ) maar ik zie dagelijks wat Taco allemaal pikt van Levi. Eigenlijk mag Levi ook niet in Taco zijn mand hoor, dat is Taco zijn plek. Maar soms kruipt hij er toch even in om Taco een knuffel te geven en gaat er dan weer snel uit.
Kaatje , Ohh dat is idd anders. Heeft hij/zij er med. voor ? Ja ik werk ook nog bij kruidvat. Maar kruidvat kon mij geen 24 uur meer geven , iig niet nu. De trekpleister heeft mensen te kort dus hebben ze mij bij de trekpleister ingeroosterd , ik werk bij hun als inleen ( trekpleister is onderdeel van kruidvat ) en zo kom ik toch aan mijn uren. Ik heb het liever zo want de afgelopen 2-3 weken heb ik alleen op maandag gewerkt omdat ze bij ons uren te veel hadden als ze mij meer inroosterde ( meer dan 12 uur ) en dan mis ik toch wel wat uurtjes aan het eind van de rit. Dit is zo ver als ik nu begrepen had tijdelijk.. Zodra ze bij de trekpleister niemand meer nodig hebben hoef ik daar niet meer te werken. Of als ze bij de kruidvat weer voldoende uren hebben.. Missy , ah nee niet weer mike zijn oortjes !! Dikke knuff voor hem en heel veel beterschap ! OEf , ik moet morgen met een nijn naar de DA.. Zijn tanden groeien niet goed ( hij heeft zoiezo een onderbeet ) , zijn voor tanden boven groeien schuin naar binnen.. Arm beessie en dat terwijl ie pas 5 maandjes is...
Miracle, ze heeft wel een tijd aan de pilletjes gezeten maar heeft dan ongeveer even vaak een aanval en daarbij moeten we dan iedere avond een strijd voeren om die pil er in te krijgen. Zijn er dus mee gestopt ow op die manier. wel fijn dat je zo nog aan je uren kan komen.Ahh arm konijntje
kaatje geweldig levi de grappenmaker leuk filmpje heb ferry al goed aangeleerd hihi ingeltje gelukkig viel het doorknippen mee. doet idd geen pijn, heb al eens geha din kramagezin waarbij de verloskundige het meteen doorknipte, kindje sliep gewoon verder erna.
Kaatje , oke dan. Nee een strijd aan gaan met een kat is geen pretje. Kan het geen kwaad dan dat jullie er mee gestopt zijn ? Ja idd fijn! En was na 3 weken thuis zitten ( op de maandagen na ) het wel weer beu Ja zielig he , ben benieuwd hoe ze dat gaan doen... Knippen of slijpen ? De ass. zei mij dat ik gewoon op het open spreekuur kon komen , hoefde er geen afspraak voor te maken.
Zijn er weer.. inderdaad oorontsteking links. Dus weer AB gekregen, buisjes zaten er nog steeds goed in dus het is echt de slijmproductie die dit steeds veroorzaakt. Kan dus aan de schedelvorm liggen (is toen al vastgesteld door de KNO), maar ook in combi met een allergie. A heeft hooikoorts dus de HA zei gelijk ahaaaa.. Maar kunnen pas met 3/4 jaar laten prikken. Nu dus uitzingen helaas.
Spannende wedstrijd!!! ik moest een dubble look doen toen wij scoorde want ik denk die kets af.. de kwartje moest ff vallen LOL
Oh Missy, wat vervelend zeg! Geef Mike maar een dikke knuf van me. Q zou morgen buisjes krijgen maar ze hebben vandaag afgebeld. Het is verplaatst naar volgende week woensdag.
Missy , jeetje vervelend hoor.... Nogmaals een dikke knuff voor mike ! Parr , haha.. Hoop alleen dat het niet uitloopt op verlening en dan penalty's...
Nee joh, we gaan de 2e helft als een trein spelen en scoren er nog 2 bij.. (Dan komt mijn voorspelling uit hihihihi..)
Nee, volgens mijn schoonmoeder niet. Ze gaven alleen aan dat het door omstandigheden niet door kon gaan. Misschien waren de buisjes op