September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja begrijpt dat wij ook allemaal met een brok in onze keel zaten gister...
    Wat een dames he, die meiden. :)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    omg woooooooooooooooow!!!!!!! dat is echt vet!!! :$:D8)8)8)8)

3. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Wat fantastisch gedaan Azeb. Jeetje wat een werk, maar heel erg leuk.:D:D

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fantastisch!! Echt geweldig gemaakt. Ben erg onder de indruk.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Redelijk geslapen. Lag er laat in na de laatste voeding, rond 1:30 en dan een nacht en ochtendvoeding, niets als anders dus. Vanmorgen weer erg last van spugen, ben lang bezig geweest. Na de ochtendvoeding van 7:30 nog even een half uurtje de ogen dicht gedaan, Julian sliep eindelijk weer eens uit. Die is echt maaaandenlang om 6:30 wakker geworden en nu opeens gaat het weer beter gelukkig.

Oh en die stank hebben we niet kunnen verklaren, nog gekeken op teletekst en internet maar niets gevonden. Zal wel een hele rare landbouwgeur geweest zijn ofzo.

Hier zitten we lekker in de tuin. Liedjes te zingen van BiBaBoerderij. Sven slaapt lekker in de kinderwagen. Dadelijk boterhammetjes eten en dan tijd voor het slaapje. Heerlijke ochtend zo!

Julian heeft een nieuwe bestemming gevonden voor het bellenblaas-stokje. Die ribbels zijn ideaal om je jeukende tandvlees mee te krabben *yikes*

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hij heeft nog niet gekozen, vrijdag pas ;)

Octopus voorspelt vrijdag de wereldkampioen | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

7. ben ook weer boven water
    niet terug gelezen want was erg veel

hier alles goed
    vanmorgen lekker gezwommen, rik ondertussen hele huis gestofzuigd, beneden gestoft en gedweild.
    heerlijk thuiskomen

vanmiddag gaan we even de stad in, positieleggings scoren en naar de mac waarschijnlijk, slecht i know haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: wow echt TE GEK!
    Ik ben niet zo'n emodoos maar ik zat ook met tranen in mijn ogen aan het eind! Brings back memories!!!

Hier een mwah dagje.
    Voel me een beetje emotioneel wrakje. Ben echt aan vakantie toe. Ik probeer in te pakken met een hangerige peuter om me heen die van driftbui naar driftbui gaat dus ik moet vooral schipperen om het leuk te houden. Heb boodschapjes gedaan voor de vakantie en wat wasjes weggewerkt.
    Verder nog niet veel kunnen doen.
    Zometeen even de WC's schoonmaken en andere spulletjes gaan verzamelen.
    Ik ben bang dat het vanavond weer bal wordt en ik niks serieus kan gaan inpakken. Ga het dan maar deels met Raven erbij doen denk ik.

In elk geval is de muur van de badkamer er nu al uit dus misschien kan J. mij helpen met inpakken en/of Raven bezighouden.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yule: wilde jou nog even een knuffel geven. Wat een gedoe zeg met het slapen.... Pffff :(
    En Ingeltje: jij hebt ook een knuffel verdiend met al die gebroken nachten!

Dank jullie wel voor de complimenten over het filmpje.
    Ik vind het ook echt zo ontzettend stoer. Elke keer als ik het bekijk word ik nog trotser. Dat zijn (onder andere) mijn schatjes gewoon die daar staan in dit filmpje, in mijn school, en zoiets cools en leuks hebben gemaakt wat ook vreemden supervet vinden.
    *trots**trots**trots*

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik zou ook mega trots zijn!! wat een denk werk heeft erin gezeten.. from the very beginning to the very end.. leek net ene music clip echt heel gaaf!!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zegt trouwens genoeg over hoe jij overkomt voor jouw leerlingen/school/ouders!! *trots op Azeb*

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hihi :)
    Wij hebben op mijn school vijf groepen 6/7/8. Er is maar 1 groep waar 1 leerkracht voor staat, de rest heeft allemaal een duobaan, dus het is niet alleen mijn verdienste, maar ook die van mijn 8 collega's (die ook allemaal genoemd worden op de vellen die omhoog gehouden worden aan het eind bij die trap).
    De eerste klas waar ze naar binnen gaan (na die meisjes die op de wc staan te dansen) is trouwens mijn klas.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    #3673 Freesia, 8 jul 2010
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
    Ik ga gauw nog een keer kijken, naar je klas! Ik weet nog dat ik de groepen 6/7/8 het allerleukste vond op de Pabo. Daar kon je tenminste een gesprek mee voeren :D
    Edit: heb hem weer helemaal afgekeken, word er zo vrolijk van!

Yule, knuf meis.

Inge, voor jou ook!

Ik moet vanmiddag van 17 tot 18 weer eens lessen. Is ruim 4 weken geleden :$ Mijn instructrice is overspannen :( Nu moet ik met haar broer rijden. Ben benieuwd wat ik ervan bak ;)
    Mijn moeder haalt ons zo op en dan gaan we eerst langs omi.
    Jill noemt haar trouwens gewoon Tonia, ipv oma Tonia, zo grappig.

14. Helass heb ik die gouden tip (ook) niet voor je. Wel heb ik me je te doen (maar daar koop je niets voor, dan besef ik ook wel...)

Ik kan me voorstellen dat je Raven op vakantie maar haar zin gaat even om die krijsbuien te voorkomen. Caravan hebben nu eenmaal dunne wandjes. Zo stond ik tijdens onze vakantie ook meteen naast mijn bed om te kijken wat er was toen Emma begon te piepen. Ze bleek beide keren uit bed te zijn gerold en hing dus als een sort rollade in het veiligheidsnet, dus het was ook wel nodig dat iemand kwam kijken. Maar ik ben dus op zo'n moment dus ook wel bang dat de buren wakker worden van mijn kind...

Als niets hebt, zou je kunnen overwegen om Raven weer in haar ledikantje te leggen, zónder lattenbodem erin. Dus met het matras op de vloer. De wanden zijn dan hoger en hopelijk hoog genoeg om haar in haar bed te houden. Wellicht slaapt ze dan makkelijker in, omdat ze beseft dat het écht geen zin heeft, want ze kan het bed niet uit.

Ik heb niet alles bijgelezen, dus misschien ben ik nu spuit elf, maar ik wilde toch even reageren...

Knuf!

15. Ik zag het gisteren op tv. Hij heeft alle uitslagen van Duitsland goed voorspeld trouwens...

16. Echt gaaf! Schoot in de lach bij de knul die zat te hengelen in de plee... :)

17. Hier is vandaag de lichtstraat geplaatst en de loodgieters zijn nu bezig het leidingwerk aan te passen. Dus langzaam komen we het stadium dat we gaan afwerken. Alleen jammer dat de stucadoor pas ná de volgende week kan, terwijl er na morgen in principe gestuct kan worden. Dat vertraagt de boel dus een week :(.

Het valt me trouwens 200% mee dat Emma iedere dag weer door alle herrie heenslaapt, ik was van tevoren best bang dat ik wekenlang 'opgescheept' zou zitten met een dreumes die chagrijnig wordt omdat ze haar middagslaapje niet kan doen...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo even tijd voor jullie. Hard in de slaapkamer bezig, en Levi slaapt gewoon door alle herrie ( klopboormachine ect ) heen. Heerlijk.
    Kwamen nog erg veel hout te kort dus is Ferry nu halen. Weer 100 euro weg. kamer gaat opeens toch meer kosten als we in gedachten hadden.

Azeb, eindelijk even tijd gehad voor je video. Wat super gaaf en lief. Geweldig ook al die zenuwachtige koppies

Inge, haha die julian, gek mannetje ook

Yule, kan me voorstellen dat moe zijn, een driftige dreumes en inpakken niet ideaal is. Heb hier al het inpakwerk gedaan in Levi zijn slaapjes.
    Hoop dat Jaap vanavond even helpt.

Freesia, succes met lessen

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    We hebben een prikformulier gekregen vd HA en zijn gelijk bloed wezen prikken.
    Wat hebben wij een stoer joch! :D
    Hij huilde alleen even met de naald erin, maar was erna gelijk stil en ging zelfs ernaar kijken wat de mevrouw allemaal deed.
    De vrouw was ook helemaal onder de indruk en kwam later toen we klaar waren nog even naar ons toe om Mike een speelgoedautootje te geven! Deze mama is trots! :D

Haalde hem uit bed en toen zag ik dattie helemaal onder de rode stippen zit, gekeken in de bijsluiter van zijn AB en kan een bijwerking zijn.
    Wel vreemd, want hij heeft deze AB al veel vaker gehad en had dan vaak alleen plekjes op zijn wangen. Nu overal op zijn lijf..
    HA belt me zo terug erover.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Stoere Mike ! Misschien is het wel een kinderziekte. Lijkt mij idd dat als hij die AB al vaker gehad heeft het raar zou zijn als hij er nu opeens zo op reageerd .Of het moet komen door de combi van warm weer ofzo

Deel Deze Pagina