Queen, superduper zeg!!! Eva, wat een rare situatie Missy, hoop dat de reactie niet erger wordt. Lola, hoop dat het voor de rest een beetje opschiet met de keuken. Wij zitten natuurlijk al te springen om foto's hè Pff zweet me rot hier. Vandaag belden ze dat morgen de nieuwe bank komt (jeej), maar nu moest de oude eruit natuurlijk. Die hebben we met de fauteuil naar de hondenblokhut gesleept. Daar stond al 2 jaar een andere bank, dus die moest daaruit. Die staat nu op zijn kant achter in de tuin. Hebben de hondjes een lekker luxe leren bankstel nu We hadden hem wel weer kunnen verkopen, maar ach. Nu kijken of we de hondenbank snel naar de stort kunnen brengen. Geen gezicht zo (en hij stinkt ook een beetje ). Oh en rijden ging eigenlijk best goed 8) Mijn lieve lieve instructrice zat achterin. Ik heb haar helemaal fijngeknepen en zij mij gezoend Echt zo erg dat ze een burnout heeft Het is zo'n lieverd. Nu even drinken en uitpuffen, trusten ladies!
@eva: jeetje wat een gedoe zeg. Wat je nog misschien kan proberen is de GGD bellen. Zij hebben ook contact met scholen, BSO's en KDV's. Er werken artsen en verpleegkundigen en die zouden misschien die instructie kunnen verzorgen. Ik vind vooral het feit dat jouw HA niet in hetzelfde dorp woont erg steekhoudend. Verder vind ik dat het KDV dan maar contact moet opnemen met jouw HA en niet jij, want zij willen hem immers langs laten komen. Wat is de sanctie anders? Dat Aimar niet meer mag komen? Dat lijkt me ook niet logisch toch?
ben e rook helemaal blij mee overal van af dus nu lekker werken tot 15 september dan lekker certificaat halen en dan lekekr nog meer werken
@queen: super zeg, gefeliciteerd!!! Ik kreeg net een uitnodiging voor mijn eerste vrijgezellenfeestje ooit! We gaan een fotoshoot doen, iedereen krijgt make-up en je krijgt ook een DVD met de foto's mee! Gaaf hè? Verder ben ik met de laatste voorbereidingen bezig voor de vakantie. Ben met Raven nog gaan fietsen en om 21 uur weer thuis, daarna ging ze snel slapen, wel in haar ledikant, ik ga de strategie aanhouden van 3x waarschuwen en uitleggen als ze uit haar bed komt en daarna in kleine bed. Dat pikte ze meteen. Alleen waar ik heel boos over ben: we belden net het nichtje van J. (ze is 27 ofzo) die in onze vakantie op het huis EN OP DE POEZEN zou passen. Hadden we geregeld per email en een vergoeding toegezegd. Zegt ze dat ze het helemaal vergeten is en een lang weekend naar Berlijn gaat. Terwijl we dit al weken geleden hadden afgesproken!!! Dat kan je toch niet maken? Dan zeg je wat mij betreft je reisje maar af! Nu hebben wij op haar gerekend en een dag van tevoren komt ze dan niet meer! Nu zitten de poezen 5 dagen alleen.... dat vind ik zo zielig, daarom regelen we altijd iemand die in huis komt. Gelukkig wil een vriend van ons de poezen eten en drinken geven maar die gaat dan niet hier uren zitten natuurlijk. Ben echt woest!!!!
@Queen: heel erg goed meid! @Eva: wat een gedoe zeg... Ik vind uiteraard wel dat ze geïnstrueerd moeten worden, maar wel dat ze dit zelf moeten regelen. @Yule: terecht dat je woedend bent, dat kan ze echt niet maken! Ik ben net terug na een lange dag werken + bezoek aan ziekenhuis. mijn vader is vandaag geopereerd, hij heeft een nieuwe heup gekregen. Het is heel goed gegaan. Nu ben ik helemaal kapot dus ik duik mijn bedje in. Truste!
Hey, Hier even lekker serie gekeken en met mijn vriendin gebeld. Nu nog gauw wasje ophangen en slapen. Pisum oh leuk Babyboom keek ik ook graag! Eva lastig zeg al die drukte over de epipen Queen wow goed joh! Yule dat wordt feesten met het vrijgezellenfeest! Hier wel al behoorlijk wat feestjes gehad, eigenlijk in de tijd dat wij ook trouwden. Jee dat is echt niet fijn dat ze nu niet komt Pupke gelukkig is de operatie van je vader wel goed verlopen. Slaap lekker!!
@ Yule: thanks voor die tip over de GGD! Daar kan ik zeker wat mee. Ik heb die manager gezegd dat ik langs de huisarts ga met het formulier waarop hij schriftelijk uitleg kan geven en dat ik er vanuit ga dat ZIJ gaat uitzoeken wat de stichting zelf kan regelen. Ze komt hier nog op terug. MOcht ze voet bij stuk houden ga ik een brief naar de regiomanager sturen met daarin de argumenten die ik hierboven al schreef. Wat stom van dat nichtje zeg! Kan ze echt niet maken vind ik :x @ Pupke: heb ik nu gemist dat de operatie van je vader vandaag was??? Of had je dat niet eerder genoemd? Fijn dat de operatie goed is gegaan. Kan me voorstellen dat je doodop was na zo'n lange dag. Slaap lekker! Meiden ik ga ook slapen. xxx
Zo de hele avond hard gewerkt,maar resultaat mag er zijn. Er staat een gipswand incl 2 nieuwe stopcontacten. Best honger van gekregen dus nog even een cracotte met 30+ kaas Eva, sorry denk dat het echt in het kind moet zitten. Buurkinderen worden ook van alles wakker Ahh toch een hele blauwe plek dus. Wat een gezeur op het kdv. Tuurlijk is wel begrijpelijk maar als Aimar nu morgen gestoken wordt,gaan ze dan allemaal demonstratief die pen niet gebruiken omdat het niet mag ? Idd een leuke foto en zie de blauwe plek wel hoor,. au ! Gestemd ! Queen, wat super goed ! Freesia, lekker een nieuwe bank. zowel voor jou als voor de hondjes. Lief dat je instructrice toch mee kwam. Yule, gaaf zo'n vrijgezellenfeest ! Heb er ook nog nooit één gehad hoor,behalve die van mijn eigen dan Kan me goed voorstellen dat je kwaad bent, zou ik ook zijn. Gelukkig heb je nog wel iemand kunnen vinden die ze eten en drinken komt brengen. Ik had niet zo'n moeite om de katten een midweek alleen te laten,maar goed hier kunnen ze natuurlijk zelf naar binnen en buiten via het kattenluik Pupke, ow je vader vandaag onder het mes. Dat had je zeker niet verteld ? of heb ik er overheen gelezen. Gelukkig is het goed gegaan. Hoe gaat het nu met je moeder en zus ? Ik ga off Truste