September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk ! twee jongens :)

*gaat weer zagen,boren en timmeren* :D

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    arme F :D ;)

3. @yule grrr irri dat dat meisje niet komt. Gelukkig wel iemand kunnen vinden die ze iig eten en drinken geeft maar erg slordig hoor

@pupke wat fijn dat het goed is gegaan met je vader, hopelijk niet zo’n nasleep als met je moeder, hoe is het daar trouwens mee??

@azeb bah 6 weken vakantie wat erg haha

@kaatje goed dat je er even naar hebt laten kijken en hopelijk werkt de fysio

@eva goed bezig!!!

@missy wat leuk!!!

Ego:
    Hier vandaag een zware dag, sta steeds te draaien op mijn benen
    Even naar de praxis gewest om verf te halen, hebben super fel groen voor de babykamer
    Mooi paars voor Julia en fel roze voor de tekening.
    Dus binnenkort lekker aan de schilder
    Ook al boodschappen gedaan maar Julia was poepchagi dus die heeft heel de winkel lopen zeuren en mopperen
    Thuis een boterham en nu slaapt ze al een uur, hopelijk slaapt ze er nog minstens 1 dan kan ze er misschien wat vrolijker tegen
    Het wordt hier al aardig bewolkt dus geen badje denk ik vanmiddag

xxxxxxxxxxxxxxxx

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @kaatje, nee hij heeft al een dochtertje dus.. ;)

@Anno, mooie kleuren gekozen!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Toch niet zo goed bezig als ik gepland had: laten we zeggen dat E. en ik het erg gezellig hadden toen Aimar net op bed lag en dat ik daarna nog een half uurtje heb geslapen :) Nu hoor ik Aimar alweer een beetje wakker worden. Dus de koelkast ga ik vanavond wel doen.... ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja dat vond hij ook al. Vroeg me echt nog dood serieus of hij er niet meer aan mocht zitten. Ehh nee aan links iig niet :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno doe je rustig aan

Missy, ow haha dacht een jongen

Eva, gezellig zo'n middag :)

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: maar goed dat je er 2 hebt ;)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ff kort, heb een hikkende Sven op schoot en het typt nogal lastig haha.
    Ook wij zijn geld aan het uitgeven ;)
    Hebben bij de Ikea peuterbedje gekocht voor Julian (die witte met die schaapjes) en een matras.
    Een kinderstoeltje voor bij de tv/kleine tafel.
    Een keukenkastje (wijnrek) om het laatste gat te vullen.

Ook bij de Philipswinkel een klein stereosetje gekocht met DVD spelertje erin. Zowel de DVD speler als de stereotorens (van ons vroeger nog hihi nostalgie) zijn kapot.
    We gaan ook nog een tv kopen, omdat ook onze televisie nog steeds kuren heeft.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zitten we net een waterijsje te eten,krijg ik halverwege die van Levi met de mededeling "mama ijsje eten, nee jij hoef niet ijsje eten". Gek kind. mag hij een keer een ijsje wil hij hem niet

Inge, ook lekker aan het shoppen geweest bij Ikea dus.

11. @kaatje haha die levi, zit hij zo lang te zeuren, krijgt hij een eisje hoeft hij niet meer haha

@ingeltje lekker shoppen dus, lekker is dat he.

hier gaat het iets beter sinds vanmiddag
    erg warm nog en als ik in de zon sta dan duizeld het nog maar verder gaat het wel
    nu eten maken en dan lekker eten
    verder gewoon lekker in het beadje gespeeld
    julia heeft 2 keer geplast en vertikt naar de wc te gaan

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. 3 plasjes dus ook 1 binnen, ze voelt het echt maar gaat gewoon niet naar de wc of op het potje, alleen voor te poepen, de druif

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje , hihi wel lief dat ie hem dan aan mama geeft ;)

Anno , Oepsie 3 plasongelukjes ! Ze voelt ze iig aan komen , jaimy nog niet.. We laten haar de laatste weken overdag in der onderbroekje lopen en zetten het regelmatig op de pot. Helaas tot nu toe nog geen resultaat behalve veel plasje buiten het potje.

Zo ik zweet hier peentjes ! Wordt er zo lekker humeurig van * Bloost * Jaimy zit ook al niet lekker in der velletje door de warmte.. En dan wordt het nog warmer !!
    Blegh , moet zo ook nog nagels zetten en dat gaat helemaal moeilijk met dit weer.... :/

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben ook uitgewerkt...zo moe! Gelukkig start ik nu pas donderdag weer!

15. Nou, als ik naar je onderschrift kijk, dan hoef ik geloof ik niet meer naar het andere forum toe...

... de duimen draaien hier al. SUPER!

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: Aimar wil ineens niet meer op de pot :( De lol is er denk ik vanaf. Heel af en toe poept hij nog op de pot, maar verder niet. Wel laat ik hem in een onderbroek of in zijn blote billen lopen.
    Doe je wel rustig aan? En je voor morgen ook niet te druk maken hè? Wij letten niet op rommel aangezien het bij ons thuis véél rommeliger is ;)

@ Ingeltje: als ik op de link van het stoeltje klik, krijg ik allemaal autostoeltjes te zien....??? Leuk hè nieuwe dingen kopen? Ik word daar altijd helemaal blij van!

@ Kaatje: hihi die Levi, wil hij z'n ijsje niet....

Ik ging vanmiddag op de fiets naar de bieb met Aimar. Toen weer richting huis maar toen we de straat in kwamen begon hij al te miepen: fies, fies! Wil je nog verder fietsen Aimar? 'Jaja' ...dus nog een blokkie om geweest. Aimar vond het nog steeds niet genoeg maar ik wel! Dus een krijsend en trappend jongetje uit het stoeltje moeten tillen ;)

Eens even kijken of ik zo nog energie heb om de koelkast te gaan doen......is wel lekker koel :p

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha jij weer met je koelkast!

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

@Eva: moet die koelkast echt... kan vast ook een andere keer. En wat een gedoe met die epipen.

@Funny: lekker paar dagen vrij in het vooruitzicht.

@Ingeltje: slaan de spuugmedicatie voor Sven eigenlijk aan?

@Lola: zo te lezen schiet de verbouwing goed op! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

@Yule: wanneer vertrekken jullie op vakantie? Lekker voor jou na al die drukte om even te ontspannen.

Ben pas een week op het werk, maar heb het ontzettend druk. Ben ook nog benaderd door een bureau of ik geen interesse heb in een senior communicatiefunctie bij Carglass. Heel attent, maar geen interesse.

Verder niets bijzonders hier. Morgen komt onze makelaar even langs, wat boodschapjes doen en zondag gaan we hele dag naar vrienden. Na het BBQen breng ik de kids even naar huis om te gaan slapen en komt smama oppassen zodat wij lekker voetbal kunnen kijken.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja, het rare is dat ik helemaal geen link heb geplaatst. Typ maar eens het woord k inderstoeltje, dan maakt zwp er automatisch een link van :(

Oh heerlijk.. nieuwe dingen. De radio/dvd speler is voor vaderdag nog. Onze cdspeler en dvdspeler zijn al 3 jaar stuk, moesten we altijd via pc afspelen. Ik heb nu dus voor het eerst in 3 jaar tijd een cd opstaan (alanis morissette), heerlijk!!
    Gijs is nu de tv aan het halen in Eindhoven. Via de Philips-shop hebben we een flinke korting van een euro of 400 op een supergoeie tv mét ambilight aan de zijkanten.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik kom ff zwaaien, heb vlug terug gelezen. ben moe moe moe net afgespoeld onder ene koude douche. Was erg druk en warm bij ons..

nu de kleine cupcake op bed leggen, is al laat zat!

Deel Deze Pagina