September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik duim voor je meid!!

2. pffff wat warm, rik is het badje opzetten, kunnen die 2 kleintjes daar zometeen in en wij lekker buiten zitten
    svader is klaar voor vandaag dus lekker rustig aan verder

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Anno, weet jij trouwens nog dat jij maaaanden geleden een keer een droom had gehad, waarin jij de jongensnaam 'Sven' had gedroomd, je vond het zo leuk passen bij Julia.. mijn mond zakte open, wij hadden toen net Sven besloten :D , dat paste zo leuk bij Julian :)

4. haha ja weet ik nog, niet meer aan gedacht, wat grappig eigenlijk
    sven wordt het bij ons niet dus past het toch mooi haha :D

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  6. wat een schatjes !!!!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Go Kyani !

Inge, lief !

Poe weet je wat pas warm is ? een muur schilderen met dit weer

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Pffff wat is het warm. Ben maar even binnen gaan zitten, veel te heet buiten. Was net met Sara boodschappen gaan doen en die zei ook in de auto "au he mama". Want voor dat stukkie naar de supermarkt zet ik geen airco aan.

Vanochtend de makelaar op bezoek gehad. Wij kennen hem aleen in pak, maar aangezien hij in zijn vrije tijd kwam, was hij ook gewoon lekker in korte broek. Hij is bijna 2 uur hier geweest. Was echt zo gezellig! En hij had hele mooie bloemen bij zich, omdat hij zichzelf had uitgenodigd :)

@Funny: jeetje komt Luca nog steeds midden in de nacht. Pfff dan boffen wij maar met onze kleinste meid.

@Ingeltje: leuke foto!

@Kaatje: schiet het lekker op met de slaapkamer?

@Lola: hmm hopelijk gaat het lukken met de vloerverwarming, want volgens mij is elektrisch ook wat onvoordeliger in gebruik.

@Pisum: heb je veel last van de warmte nu je al 32w zwanger bent?

@Freesia: zo de buren waren er lekker op tijd bij.

Meer weet ik niet meer.....

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, leuk om je makelaar eens niet in pak te zien, en dan ook nog bloemen :)
    Ja grootste deel is wel gedaan hoor. Gipsen wanden staan, electriciteit is omgelegd en nu alle muren verven,radiatorombouw bestellen en plaatsen en dan alles afwerken

10. @pisum jee 32 weken, had het niet eens door tot ik jannes haar reactie aan het lezen was, wat gaat dat snel

@jannes leuk een bos bloemen!!!

zo net even lekker uitgerust op de bank, zo maar lekker colaatje met heel veel ijs pakken

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Of een kinderbedje in elkaar schroeven 8)

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Ik leef ook nog :)
    Gisteren de hele dag een vriendin met haar dochtertje op visite gehad en 's avonds hadden we een feest van een collega die 50 jaar werd. Mijn ouders waren hier om op Kyano te letten en gelukkig was hij vanochtend een beetje later wakker dan normaal....7.45 uur! En dat met deze warmte, echt een maf kind :D Even lekker in de tuin gezeten en toen naar het zwembad. Oh Kyano vond het zo leuk!! Hij ging niet in het allerkleinsten badje maar in het kleuterbad van 80cm en wilde gewoon overal zelf lopen. Paar keer kopje onder gegaan maar hij kwam weer lachend boven. We hebben echt lol gehad met z'n drietjes, heerlijk zo'n ochtend. Na zijn slaapje gaan we naar oma en blijft Kyano daar. Hubbie en ik gaan samen uiteten in de stad en dan naar een vriendenstel. Morgen gaan we naar mijn broertje in Den Bosch en blijven daar ook voetbal kijken.
    Druk weekend dus :D Maar wel leuk.

Lola balen die tegenslag :( Gelukkig zien ze hun fout wel in en komen er in elk geval nieuwe deuren.

Freesia succes met werken, als ik dit typ zit het er voor jou alweer bijna op ;)

Kaatje ach arme Levi :(

Azeb lekker vakantie!

Queen goed van Kyani!!

Ingeltje en Funny me jeetje wat een nachten!
    Maar Ingeltje als ik dan jullie mooie gezinnetje zie maakt dat veel goed denk ik!
    Wat een leuke foto!

Anno en Eva veel plezier!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi is al wakker. net 2 uur geslapen. Komt eigenlijk wel goed uit, moeten nog verf hebben

Wupje, lekker wezen zwemmen dus. Veel plezier morgen

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oke jij wint!

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, lieve foto van je zoons en jou :D

16. Electrische vloerverwarming is inderdaad wel wat ongunstiger in het gebruik. Maar de nieuwe gelukkig niet meer zo veel als die van 'vroeger'...

@Ingeltje: Ááááách... die Julian, helemaal fan van 'Sven' :).

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    of 6km in een file zitten bij thuisfront onderweg naar doel :x
    Ben ook net thuis omdat de tomtom mij 3x misleid had :x:x:x
    Maaaaaar het was super gezellig in Dalem! echt leuk! 3 van de meiden kende ik al van Sterre's crematie en nu leerde ik er 2 bij.

Nu zo eten en dan op naar de bios!!

En man oh man warm!! auto zei 37 graden maar ik heb gehoord dat er zwaar onweer onderweg is? ff buienradar spieken

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is idd wel veel erger ja :( gelukkig nog wel op tijd voor de bios

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zolang ik niet buiten kom, niet :)
    Ons huis is heerlijk koel, beneden dan. En voor boven hebben we net een ventilator gekocht. Op mijn werk hebben we airco, en in de auto ook. Dus ik heb niet zoveel last gelukkig. Houd ook geen vocht vast ofzo.

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja het gaat snel, en jij bent ook alweer 19 weken! wanneer heb je de 20 weken echo?

Deel Deze Pagina