Goeiemorgen !! Nou lag ik gistere avond eindelijk te slapen knalt het hier ineens eruit. Dus ik zat rechtop in bed.. Heb er schrik van * bloost * Ben ook pas rond 01.00 in slaap gevallen want toen was het weer stil.. Jaimy en hubbie hebben er als roosjes doorheen geslapen Nu even eten en dan hier ff poetsen en opruimen. Nu is het nog lekker koel buiten
Zoooo, hier een vroege vogel vanmorgen, 6 uur <gaaaappp> Maar wij gaan nooit voor 8 uur naar beneden, dus ze heeft een uur in haar eigen bed liggen zingen en daarna lopen rommelen en bij ons in bed. Jill heeft toch een soort oranje outfit aan voor vanavond, zal kijken of ik een foto kan maken. Pfff ze kletst echt de oren van ons hoofd, sta elke keer versteld van wat ze allemaal weet en zegt. Ze telt ook tot tien 8) Pupke, wat fijn dat het met je vader voorspoedig gaat! Succes alvast voor morgen! Kaatje, ben zo benieuwd naar jullie slaapkamer! Parr, pfff heet hè, ik werd gisteravond ook niet goed van de warmte. En dan A die niks open wil zetten omdat het regent Lola, we hebben gelukkig een drempel tussen serre en woonkamer. Het bleek gelukkig voor het grootste deel regenwater te zijn, dus de stank viel achteraf mee. Lief gaat zo fietsen, Jill vroeg naar bedje hoop ik dan kan ik nog even gaan liggen. Heb slecht geslapen omdat ik een brandlucht rook. Ik ben overal gaan ruiken, tot buiten aan toe vannacht. Maar kon niks ontdekken. Maar rustig weer slapen is anders Fijne zondag!
Goedemorgen! Wij hebben lekker tot 9 uur geslapen Toch wel eens een keer lekker een ochtend zonder kleine man. Nu even douchen en dan kijken we wel wat we doen. Hubbie wil nog even naar de Mediamarkt. Hier was gisteravond ook een onweersbui rond 1 uur vannacht geloof ik. Het heeft in elk geval goed geregend. Ik heb alles tegen elkaar opengezet maar hielp niet echt. Nu is het alweer bloedheet Gisteravond gezellig bij vrienden geweest, leuk! Parr jee balen van die file Ik zou Kyano in zon situatie ook uit bed gehaald hebben hoor! Gelukkig is Kater erna weer lekker gaan slapen. Hummelke wat leuk zon feest op het kdv! Freesia iek rioolwater is niet prettig Oh ik lees dat het nu wel meevalt gelukkig. Pupke zo goed bezig dus vanochtend! Wat fijn voor je vader dat het al zo goed gaat!
Zo hier lekker gedut weer, ben mega moe.. straks ff weg naar de stad (lang leve koopzondag) Vanochtend alle ramen open gedaan toen het nog koel was
Oranje outfit van Jill. En ze doet gelijk even 'Deze vuist op deze vuist' edit: hm helemaal niet goed te zien
Nou waren snel terug van zwemmen. Zwembad ging pas 12.00 uur open, dus doorgereden naar het zwembad in ons dorp, ging pas 10.30 open. Waren om 09.30 dus weer thuis en een stukje gaan wandelen. Veel omgewaaide bomen ect gezien. Freesia, Jill ook lekker aan de klets dus J Wat is ze toch schattig Ik ga Levi op bed leggen en kijken of ik nog ergens de kracht vandaag kan halen om te structuren. Ben niet vooruit te branden vandaag.
Wij zijn er vandoor! Freesia ik kan het best goed zien hoor, Jill's 'deze vuist op deze vuist' Kaatje jammer geen zwemfestijn dus vandaag. Tot later!
nou hier is aardig wat gevallen, met yule op een km afstand hagelbui met hagelstenen van 1 cm doorsnee en flinke stortbuien wij zaten nog te bbq'en xxxxxxxxxxxxxx
1 gipswand staat in de structuur, helaas pakt hij niet in 1x dus moet nog een keer, dan nog witten,dan grijs erover en dan roze en dan moeten we als het goed is een mooie rode muur hebben Anno, dus toch slecht weer voor Yule
@kaatje balen van je zwembad uitje hier lekker naar een terrasje geweest al vielen de speeltuintjes een beetje tegen dus volgende keer toch maar de bekende opzoeken verder hebben aimar en julia heerlijk samen gespeeld. beide om half 7 wakker en dus met z'n allen opgestaan. aimar en fam is op weg naar huis en wij aan het uitpuffen, wat een warmte, vanavond komt mijn vader de steiger mee zetten want morgen komen de kozijnen voor de dakkapel. dan kan rik deze week schilderen en dan kunnen we een vloer gaan uitzoeken heerlijk!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ow Aimar en fam. zijn blijven slapen ? Gezellig Hier zit de eerste structuurlaag erop. Nu de kozijnen in de grondverf zetten. Vanavond gaat Ferry voetbal kijken bij zijn ouders dus lekker een laptopavondje voor mij in het vooruitzicht
Hey meiden! Pupke, fijn dat het goed gaat met je vader! Kaatje: goed man, dat je met deze hitte hebt gestucd! Ik heb vannacht niks meegekregen van de onweersbuien maar ze zijn hier wel geweest. Azebman is nog op geweest om de screens omhoog te doen, daar kreeg ik wel vaag iets van mee maar ben gewoon verder gaan slapen. Ook Isis is gewoon doorgeslapen. Gister de verjaardag van T homas gevierd, dat was heel gezellig! Hebben jullie nog wilde plannen voor het voetbal vanavond? Ik heb er echt zin in (en ben best een beetje zenuwachtig!). Wij gaan naar vrienden van ons hier in het dorp. en Isis gaat mee. Ben benieuwd of ze daar wil slapen. Azebman zei al: anders kijkt ze gewoon mee met ons. Dat kan natuurlijk ook. Laatst had ze ook meegekeken op vrijdagmiddag bij mijn ouders, ze vond het prachtig toen mijn vader en ik juichend en schreeuwend uit onze stoel sprongen bij een goal . Fijne dag in elk geval verder! Liefs Azeb
Eva & Evafamily zijn weer veilig thuisgekomen! Aimar heeft de hele weg geslapen. We hebben een gezellig weekend gehad met z'n zessen. Genoten van de kindjes samen (natuurlijk leuke foto's gemaakt ) en 's avonds Kolonisten van Catan gespeeld. Vanmorgen lekker een ijsje gegeten en toen op weg naar huis gegaan. Aimar heeft net geverfd, maar leek nog heel moe dus op bed gelegd maar lijkt er niet op dat hij gaat slapen, dus vis hem er zo maar weer uit. Voetbal: ik ga het bij vrienden in de kantine kijken op groot scherm. E. blijft thuis met Aimar. @ Anno: beetje bij kunnen komen? Ben benieuwd naar de foto's! Het regent en onweert hier nu....
Net hier lekkage gehad Het dak van de aangebouwde serre stroomde over en kwam via de serredeur naar binnen Volgens E. geen gat of lekkage in het dak, gewoon teveel water ineens...vaag dat het dan via de serredeur naar binnen kan stromen.....maar goed...
@eva ja hoor, heb lekker een uurtje geslapen ja net als ons afdak gisteren dus ook niks te zien en toch veel water he E. haha julia zit in het zwembad dus ik ga lekker naar buiten xxxxxxxxxxxxxxxx
Eva, dat is balen Voetbal : Ben heerlijk alleen thuis ( op Levi in bed na ) dus ga lekker googlen om lampen,wekkers en interieurideeen op te doen voor de slaapkamer
Zo kom weer even aangewaaid , wat een warmte... Kaatje, je bent lekker druk bezig geweest vandaag ! En dat met de warmte ! Eva en Anno , lekker z'n weekendje met z'n 6en. Super dat het gezellig was Voetbal , gewoon lekker met z'n tweetjes voor de buis. Hubje moet er morgen vroeg uit dus crasht na de wedstrijd meteen in bed. Hmm , het mag van mij hier ook wel weer gaan regen.. Tis zo plakkerig weer..