Aaaaach, dat vind ik nu lief van je, had niet gehoeven hoor. Je bent het me alleen vanmiddag vergeten te geven... Las het bericht over je schoolvriendin. Gaaf hoor!
Oh en ik heb nog een vraag hahaha!! Ik kreeg vanochtend een smsje maar ik weet niet van wie! Mijn telefoon is toen ooit in de wasmasjien gegaan en sindsdien heb ik al heel veel nummers weer terug, maar dit nummer stond niet in mijn foon. Wie was het ? (heb nog even snel teruggesmst tussen de bedrijven door, maar mijn tel smst zó kut dat ik niet de tijd had om te vragen van wie het was hihihi)
hahaha! dus toch! ik zei al tegen de rest dat ik dacht dat die van jou was.. maar raar.. ik heb jouw nummer gewoon in mijn foon!?
Hmm ik blijk jouw nummer op mijn sim te hebben opgeslagen en dat stomme ding herkent hem alleen als hij op de telefoon zelf staat schijnbaar. ARGH wat haat ik dit. Welke muts wast nou haar telefoon mee... en mijn abo eindigt pas over een jaar ofzo.
Nou dames, mijn kapper kan dat hoor... Het haar dat jullie vandaag zagen is er ook aangeknipt/plakt. Weltrusten!
ik heb ook een heerlijke dans foto op mijn mobiel maar moet het een keer via lappie uploaden.. deze heeft geen bluetooth erop staan..
Nou, hier geen baby hoor en ook geen enkel teken dat het nog gaat gebeuren! Hoe lang werkt die betoverende wonderspreuk van je Pisum? 24 uur hoop ik? Ik ga lekker in bed boek lezen. Spreek jullie morgen wel weer... slaap lekker!
robin is nu heel beledigd wat hij heeft nog bij jou in de auto gezeten en alles bijelkaar gescheeuwd toen met de meeting bij steen