September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedenavond ladies!

@ Ingeltje: naar mijn werk + kdv fietsen kost mij ook bijna een uur dus ik doe het vaak alleen op maandag omdat 1) ik dan pas om 8:30 hoef te beginnen, 2) Mijn moeder Aimar om 13:00 met de auto al ophaalt (zie het niet zitten om pas tussen 18:00-18:30 met een slaperige Aimar weer een uur terug te fietsen) 3) en ik doe het alleen als Aimar toevallig vroeg wakker is, ga hem niet vroeg wakker maken omdat ik per sé wil fietsen.

@ Missy: hoe is het met A.? Ik zou me ook niet laten vertellen of ik wel of niet naar huis moet om bij mijn vent te zijn. Misschien idd lief bedoeld maar wel verkeerd gebracht dan.

@ Wupje: hoe is het met Kyano na zijn lange slaapje? Nog steeds diarree? Hij is echt wel aan het kwakkelen de laatste tijd. :(

@ Kaatje: vaag gedoe met dat jongetje :( En Levi wil graag weer even baby zijn :) Of probeert hij jullie soms een hint te geven ;)

Lekker gewerkt vandaag en weer een half uur naar huis gefietst. Er kwam toevallig net een sterke wind opzetten en dus flink moeten doortrappen.
    Belde ik net mijn moeder om 19:00 om te vragen hoe het met Aimar was en hem even aan de telefoon te krijgen, zegt ze: Ja we zitten te BBQ-en. Hadden ze vlees over van gisteren, zus en zwager uitgenodigd en Aimar had de tijd van zijn leven :)

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kaatje, bedankt! Had zelf ook gegoogled maar kwam niet op de goeie sites terecht. Maar heb nu een chocotelegram verstuurd. Vindt ze vast fijn.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jij bent duidelijk niet bekend met dit type moeder ;)
    Ik snap precies wat Missy bedoelt, ik denk ook echt niet dat dit 'lief' bedoeld is, maar precies zoals ze het zegt.. mama denkt dat ze beter kan zorgen voor haar zoontje dan schoondochter.. ik heb ook zo'n smoeder...

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Voetbal, spannende wedstrijd zeg, jammer dat we hebben verloren.

Pupke, hoe was het vandaag?

Jannes, ook zo lang wakker gelegen dus, maar troost je, vanacht wordt het weer lekker koel!

Missy, dikke knuffel en beterschap voor A.

Funny, hoop dat Luca snel doorslaapt.

Zo ik ben er weer na een veel te warm weekend. Afgelopen nacht ook slecht geslapen door de warmte, dus was vandaag blij met het onweer. Ik stond vandaag op met enorm veel bandenpijn, zal wel weer een groeispurt zijn. Dus ben lekker op tijd naar huis gegaan en heb nog even op de bank gelegen voor ik Ilse heb opgehaald.

Morgen weer naar VK, buik zal wel weer flink gegroeid zijn. Ga nog even bijlezen op ander forum en dan lekker op tijd naar bed!

Toedels!

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Oh nog iets vergeten. Ik vroeg me nog af hoe het met Sannemart is? Heb haar al een tijdje niet gezien, of heb ik iets gemist?

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wupje: oef :$donderdag al! Wat spannend...

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Hummelke: ik mis Sannemart ook al een tijdje!

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb dan wel geen ervaring met dit type schoonmoeder, maar het eerste wat ik dacht toen ik jouw reactie las Jannes, was idd zo: hoe weet jij dat nou? Ik denk dat Missy haar schoonmoeder best wel kent...Niet onaardig bedoeld verder hoor. Als mijn schoonmoeder tegen mij zou praten in termen van MOETEN en JE MAG NIET zou ik het ook niet pikken. Advies geven en hulp bieden is wat anders....

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jannes: met hoeveel weken sliep Isabel eigenlijk door? Ging dat geleidelijk aan of was het in 1 keer raak? Je hebt maar geluk met 2 van die makkelijke dochters!

Hummelke: het gaat hard zeg.. heb je al buikfoto's gemaakt? Even spammen hier of op andere forum hoor!!
    Net als Pisum en Cossy en de andere gegadigden.. wil buiken zien!!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva & Ingeltje, jullie slaan precies de spijker op zijn kop.
    Ze doet tegenover de buitenwereld alsof het allemaal alleen maar lief bedoelt is en speelt zo dus het slachtoffer..
    Terwijl ze tegenover mij echt keihard gewoon zegt van nee IK ben nu bij hem en IK verzorg hem wel jij blijft gewoon op je werk.
    Nou sorry maar dan is t in mijn ogen niet meer gewoon lief bedoelt.
    Zo deed ze ook bij A zijn broer en zijn vrouw komt nu amper nog maar bij schoonouders en hun zien hun kindje ook nog amper.
    Dat zou ik niet willen voor Mike, maar begin haar keuze wel meer te begrijpen.

Het gaat gelukkig al wat beter met A, hij blijft morgen sowieso nog thuis en dan kijken we verder.
    Hij kan beter nu goed uitzieken, want we hebben na deze week vakantie!

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey lieve meiden,

Ik heb het zó druk op het moment, dat het me gewoon niet lukt om hier mee te schrijven, sorry. Ik ben druk met werken en met mijn werkstuk. En alles wat daar bij komt kijken.
    Afgelopen weekend feestje hier gehad. De boot is zo goed als klaar, die is gisteren voor het eerst het water in geweest. Femke die niet echt wil slapen (van de week zelfs een avond tot 23:45 uur liggen kletsen in bed!!)
    Dus al met al genoeg te doen.
    Maar toch even een vreselijk ego berichtje om jullie te laten weten dat ik nog leef enzo, en dat het verder allemaal best goed gaat ;)
    Dikke knuff voor iedereen! Ik denk aan jullie!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jullie krijgen de groetjes van Ferry J
    ( zei dat ik een ammoniak sopje ging maken maar hij weet natuurlijk wel beter )

Mis SanneMart ook al een tijdje. Denk dat ze even bewust afstand heeft genomen. Ze heeft inmiddels denk ook de uitslagen van de onderzoeken gehad. Misschien moet ze het allemaal even laten bezinken.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ferrrryyyy ze zit hieeeeeeer

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Denk idd dat SanneMart even een time-out neemt..

Hoi Steentje! Niet schuldig voelen, lekker je eigen ding doen, we vergeten je niet ;)
    Sterkte met alles! Hoop dat Femmie gauw weer op tijd slaapt.

Julian is wederom weer heerlijk gaan slapen in zijn bed.. het is een wonder!
    Sven is een heel ander kind de laatste 2 dagen. Hij is vrolijk, begint helemaal te stralen als ik in de box boven hem hang en trakteert me op lachjes.
    Lang leve de medicijnen in de prullenbak ;)

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    #4016 Jannes, 12 jul 2010
    Laatst bewerkt: 12 jul 2010
    Isabel sliep met 6 weken van 23.00 tot 6.00 uur. Dat heeft ze een tijdje gedaan met wat terugvallers naar 5.00 uur. Vanaf 9 weken sliep ze van 22.30 tot 7.30 uur. Ze woog met 8 weken bijna 6 kilo, maar volgens onze kraam wil gewicht niets zeggen. Het is niet enkel het gewicht, maar het kindje moet ook "toe zijn" aan zo lang slapen.

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje Ingeltje, dat het dan zo'n verschil uitmaakt..
    Spuugt hij nu ook niet meer?

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje wat heerlijk dat nu goed gaat met sven.

zwaait naar rest ga vandoor morgen lang dagje werken pff...

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Af en toe wel. Soms gewoon een mondje, da's niet erg natuurlijk. En vanavond kwam er wel even een golf uit, maar dat was meer omdat hij zich heeeeel druk maakte en meer wou drinken dan hij aankon. Ook 's nachts ben ik maar half uurtje met hem bezig en kan hem vrij snel neerleggen. Hij heeft soms helemaal geen last, soms een klein beetje, maar hij gaat er niet meer van huilen gelukkig.. ik kan dus ook vrij snel weer verder slapen.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Okee.. vrijdag is Sven 6 weken... heeft Isabel al een mobieltje? Kan ze even de tip door sms-en aan Sven.

Deel Deze Pagina