Het is geen kwestie van weten, het is een kwestie van proberen te relativeren. Dit omdat ik me kon voorstellen dat smoeder dat nou (hoe ze het ook zegt of bedoelt) niet meteen aanleiding zag voor Missy om naar huis te komen.
@Ingeltje, kan t ook aan tongriempje gelegen hebben soms? Dattie niet goed kon slikken en de voeding daarom terugkwam? (misschien zeg ik nu iets heel stoms maar heb echt geen idee..)
Ik zal morgen vragen of ze even online komt om met Sven te MSN-en... hahaha. Wat wel heeft geholpen voor onszelf is dat we er gewoon niet op gerekend hadden dat ze snel zou doorslapen. We gingen gewoon uit van enkele maanden. Dan kan het alleen maar meevallen. Bij Sara hoopte ik het na 5 weken al en die sliep pas door met 9. Dan duren die laatste vier weken met nachtvoedingen heel lang.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Misschien dronk hij gewoon verkeerd en daardoor veel lucht erbij ofzo?!
@Lola: ja @all: trusten! Ik ben moe dus kan het even niet opbrengen om uitgebreid te reageren. Sowwy!
heb alles gelezen maar ik lijk wel een zeef mis sannemart ook maar denk ook ff afstand genomen, heel logisch... denk wel aan haar *knufs*
@Ingeltje, ja wie weet.. Zou best kunnen! Nouja als hij zo lekker tevreden is en je hebt geen medicatie nodig, prima toch wat de reden ervan ook is waardoor het ineens zo komt!
Grrr hij doet het niet! Had zulke leuke fotos van het worteltjes 'eten'. Er staan een paar fotos op mn hyves en de rest staat op de babysite
Ja he hij lijkt echt op mij! Ik heb ook nog heleboel fotos van de meiden. Die ga ik eerst op hun site zetten (en de fotos van Luca op zijn site) en dan probeer ik het hier nog wel eens.
Inge sssst ! Ik zit in het donker, hij ziet me niet De kamer schiet op. Alle muren zijn nu wit, 1 grijs. daar gaat morgen nog een roze laag overheen en dan zijn de muren klaar. Dan nog : - 2 kozijnen in de grondverf - 3 kozijnen aflakken - Houten lijst aflakken - plinten bevestigen En inrichten maar
Ik ga kolven, Luca zn laatste voeding geven en dan naar bed. Morgen ga ik verder met de fotos. Ik laat wel weten wanneer ze er op staan.