September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hij is precies jou Funny!

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: een roze muur in de slaapkamer? Leuk! Maar E. zou dat echt niet willen vrees ik....

@ Ingeltje: ik heb bij Aimar ook weleens gedacht dat hij niet goed kon aanhappen door een tekort tongriempje.....maarja toen te labiel om actie te ondernemen en uiteindelijk ging het met andere flessen (en geen bv meer :() goed...Fijn dat de boosdoener nu uitgeschakeld lijkt te zijn!

Meiden ik ga even de foto's op Funny's hyve bewonderen en dan slapen! Trusten allemaal!

3. Tjonge, jonge wat een noodweer vandaag! In Venlo werd de lucht zó zwart dat het wel midden in de nacht leek. Heel bizar...

Ook werden we vanmorgen verrast door een natte plek in het plafond van Jasmijns kamer. Bleek er alweer een lek in het dakterras te zitten. En die plek hebben ze al twee keer eerder gerepareerd.
    Met het noodweer in zicht belde Lolaman dus meteen om 8.00 uur de aannemer (niet die van de aanbouw dus, maar die ons huis in 2005 gebouwd heeft...) met het dringende verzoek direct te komen. Nou, hij heeft drie keer moeten bellen, voordat de boodschap eens werd doorgegeven aan de dakdekker. De aannemer krijgt dus nog een klacht op zijn buro van ons...

Maar inmiddels regende het pijpenstelen en vielen dikke druppels op de vloer van Jasmijns kamer. Gelukkig was onze poetshulp in huis en die kon dus op tijd de natte boel opdweilen en een emmer neerzetten. Om 13.30 uur kwam de dakdekker eindelijk en die heeft nu een heel nieuw stuk dakleer aangebracht. Nu maar hopen dat de plek op het plafond opdroogt zonder vlekken achter te laten..

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook heel zwarte lucht en de lichten in de keuken en lobby knipperde zelfs even :$ we hadden 2 meiden (collega's) die echt bang zijn voor onweer :p dus was soms lachen.
    Hoorde later van een collega uit mijn dorp dat zij bijna niet bij werk kwam door bomen op de weg :$

maar de knmi zei in de middag/avond dus ik dacht echt na 16u maar was al na 12u en hield half 14 ong. op

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Whahahah ik heb Funny niet op mijn hyves...slim.....

@ Lola: dat is k*t van dat dak......

6. @Missy: Beterschap voor Alex, 41 graden koorts is echt niet weinig! Zeker niet voor een volwassene. En een dikke knuffel voor jou!

@Wupje: Wanneer staat Kyano's operatie op de agenda?

@Ingeltje: Ik hoop dat je gelijk hebt en Sven inderdaad minder blijft spugen zonder medicijnen.

@Kaatje: IKEA heeft ook leuke muurstickers...

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nog even gauw spieken voordat ik ga slapen.
    Het is de afgelopen dagen laat genoeg geweest dus nu maar eens een poging wagen voor 12 uur te slapen :) Moet wel lukken nu het wat koeler is.

Azeb zo dat is idd echt uitslapen! Maar wel fijn dat Isis het volhield om wakker te blijven. Je kunt ook een erg chagerijnig kind hebben en dan is het ook niet zo leuk om voetbal te kijken.

Eva ja Kyano heeft nog 3x dunne poepluiers gehad vanavond maar verder was hij na een kwartiertje toen hij uit bed kwam gelukkig wel vrolijk.

Ingeltje fijn hoor dat Sven nu zo lekker relaxed is!

Lola jeetje wat een tegenslag de laatste tijd bij jullie op aannemers / verbouwingsgebied :(
    Kyano mag zich donderdagochtend om 7.15 uur melden, hmm ja en mama dus ook ;) ;)

Kyano was trouwens helemaal niet bang voor onweer! Ik heb zelf altijd een beetje angst gehad dus ik waakte er al voor om hem bij me te pakken of te zeggen 'je hoeft niet bang te zijn' Wij zijn gewoon doorgegaan met spelen en hij ging juist een aantal keren naar de raam om te kijken en zei dan 'mama boem' :D Hij vond het best wel interessant.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tweety meid hoe gaat het?
    Ik heb je al een tijdje gemist!
    (of jij bent net online geweest toen ik vrijdag er niet was en niet bijgelezen heb ;))

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola vergeten te reageren over dak :):) maar :$:x en dat het zo lang duurde eer hij bereikt was!! zeker weten dikke klacht op zijn bureau!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen....
    Pffff ik heb goed geslapen maar kon echt niet wakker worden :( Heb ook geen zin om te gaan werken...maarja zit niks anders op hè? ;)

Fijne dag allemaal, tot vanavond waarschijnlijk!

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    goede morgen allemaal,

hier een kort nachtje gehad. giovanni was klaar wakker om 4 uur. heb nog een uur kunnen rekken dat hij rustig bleef liggen en ik zat bij hem. Toen ben ik er toch maar uitgekomen.

Ik lees hopelijk vandaag nog even bij, maar nu niet echt puf of zoveel pagina´s bij te lezen.

@Eva werkse vandaag

@lola dat is flink balen. Zeker een klacht indienen.

@wupje lastig he als je zelf altijd een beetje angstig bent geweest voor onweer. Dit heb ik ook altijd gehad, maar gelukkig heb ik een hoop angsten los kunnen laten toen giovanni geboren werd. Ben nog steeds niet dol op onweer, maar giovanni geeft idd ook helemaal geen kick behalve dat hij boem zegt.

@missy gaat het al wat beter met alex?? dat is een flinke koorst voor een volwassenen. sterkte en een dikke knuf

@parr gelijk heb je dat je hem niet binnen liet.

@ingeltje lees dat het beter gaat met sven wat fijn.

nou toch een beetje gelezen en gereageerd. Fijne dag allemaal Ik heb last van schoonmaak woede ofzo. verschrikkelijk, maar wel handig. :D

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

ja precies, nergens vanuit gaan en nergens op hopen (sorry ingeltje)! dat ga ik nu ook zeker doen, omdat R met 5 maanden doorsliep ;)

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier Luca om 23 uur wakker gemaakt voor zijn voeding (zonder rijstebloem!) Om 5.30 hoorde ik hem en heeft hij nog een voeding gehad (heb het niet in de fles gegeven maar gewoon aangelegd) en om 7.30 wilde hij nog een paar slokjes. 9 uur krijgt hij zijn fruithap. En dan om 11 uur zijn voeding.

Eva fotos staan ook op zijn babysite.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey meiden
    sorry geen zin om te reageren.. ben dit situatie echt moe!

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Het uploaden duurt wel wat langer. Maar hier de eerste:

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0