Goedemorgen! Pff ik lag heerlijk te slapen toen de wekker ging....en Kyano ook nog. Had echt geen zin om op te staan maar goed toch gelukt Nu op het werk en Kyano bij het KDV. Ik heb 3 rompertjes meegegeven, hoop dat het genoeg is. Vannacht ook nog 1x een diarreeluier verschoond. Ik ging bij hem kijken om 23 uur en hij sliep heerlijk maar het STONK !!!!! Dus hem toch maar uit bed getild, hij sliep gewoon verder Gelukkig geen bed of rompertje vuil dus hij kon weer gelijk verder slapen. Elise jeetje ben je echt om 5 uur opgestaan ? Als Kyano zo vroeg wakker is dan geef ik hem meestal wat drinken en zeg dat het nog midden in de nacht is en dat hij nog moet gaan slapen. Meestal doet hij dat dan ook. Het voordeel is misschien wel dat hij straks flink moe is en lekker lang slaapt, kun jij ook nog even dutten Succes met schoonmaken! Funny me klinkt al wat beter toch wat betreft voeding? Super leuke fotos!!
Eva: werk ze! Elise: schoonmaakwoede? Je bent toch niet....? Funny: hey, redelijk nachtje dus! Wat een droppie Luca!! En ja hij lijkt echt flink op jou!! En die bedjesfoto's *smelt* Wupje: erg hè... die diarree-lucht bleeeugh
Mogge. Voel me zo schuldig Heb het even op het andere forum gezet in het september hoekje Eva, nee het wordt rood,maar moet eerst een grijze ondergrond op de muur, dan fel roze erover heen en dan wordt het samen mooi rood Lola, ow jee lekkage met dit weer is niet leuk. Gelukkig is het nu verholpen Funny, lieve foto's
@wupje hij was om 4 uur wakker heb hem van ellende maar een fles gegeven, maar wat is ook probeerde om 5 uur was ik er klaar mee. Kan ik beter naar beneden gaan anders wordt ik alleen maar chaggie. Hij gaat straks bij mijn moeder slapen dan ga ik daar ook opruimen en schoonmaken. Mijn vader wordt 60 van de week dus even helpen. @ingeltje niet dat ik weet schat. maar als het zo is is het van harte welkom. Als het aan mij ligt komt er zeker een tweede. Maar man lief blijft maar dan moeten we een nieuwe auto en dat kunnen we niet betalen. bla bla ik sta financieel net zo slecht al dat ik voor giovanni stond dus zal het met een tweede net zo redden. maar nog even mijn praktijk delen van school afmaken tot feb dan zie ik wel weer. ben al lekker opgeschoten.
Luca zit hier helemaal niet graag in de doomooseat. De meiden vonden het heerlijk. Luukie ligt liever op zijn speelkleed of in de box.
even ego.. Zitten op de eerste hulp met A en hij krijgt nu een scan. Het is misschien hersenvliesontsteking maar zijn nog aan t onderzoeken! Vind t allemaal echt verschrikkelijk eng maar hou me sterk voor hem!
@Missy: jeetje meid, dat is schrikken! Ik hoop dat de uitslag snel binnen is en dat het meevalt. Knuf! @Ingeltje: Sven is inderdaad über-cute!
Missy oef meid hopelijk valt het allemaal mee! Sterkte voor jullie Ingeltje had ik al verteld dat Sven zo cute is ? Erg leuke foto's van je knappe boy