Inge, dan zou je idd toch denken dat het van zijn schoenen komt. Parr, Leuk ! vind die hele serie leuk ervan. Lekker kleurrijk
Ja klopt! De kleuren zijn precies goed dacht ik en den kast zelf wit. Dan hebben we de opberger van de Ikea waarvan ook wit met roze laatjes mssn? Wat niet meteen bij zal passen is haar ledikant met groende eindes maar het is maar tijdelijk. Eerst M vragen wanneer de peuterbed vrij komt maar dacht mssn is die handig voor s.moe en wij die schaapjes junior bed bij de Ikea later een keer kopen als Kate aan haar kamer gewend is? Dus een kleur uitzoeken voor 1 muur, denk dat donker dusty rood op de kast? En dan nog ass zoals (rol)gordijn enz.
Als je sowieso van plan bent om die met die schaapjes voor Kate te kopen zou ik dat gelijk doen en niet eerst die van M gebruiken. Want dan moet ze eerst aan een nieuwe kamer wennen en dan een paar maanden later ook aan een nieuw bed. Zou haar dan gewoon gelijk in dat bed met schaapjes leggen.
Ja maar de meiden hier doen eerst ledikant in nieuwe kamer en dan pas het bedje? dat dacht ik iig *bloost* Want als zij op die kamer is hoeft zij niet meteen in een junior bed
Leuke kast parr Wij hebben dezelfde alleen in de kleur blauw voor Sam. Wij hebben alleen planken gemaakt achter de grote deur, want dat is alleen hanggedeelte en uit de la kleren zoeken vind ik erg lastig.
Dan doe je het toch andersom? Koop nu het bedje, laat haar daar aan wennen en als ze gewend is, dan kan ze in haar nieuwe kamer in dit bedje blijven!
dan moet ik toch verder zoeken Ik weet nog dat Ikea een blokejs kast had toch met deurtjes? maar ik zag het niet op hun site.. volgende week maar kijken. Een hang gedeelte hoeft niet perse maar ik wel fijn ivm jurkjes en bloezen
parr, je kan toch plankje boven in weg laten en een stukjehang gedeelte zelf maken? heb ik hier ook gedaan met de kast van kyani zodat ik 2 hangstukjes heb Is erg makkelijk om te doen en de bouw markten verkopen van die stangen om erin te doen.
Parr je kan achter de grote deur plankjes maken en een deel hang. Nu is het alleen hanggedeelte met 2 stokken dan maak je er hanggedeeltw met 1 stok van. Wij hebben er alleen plankjes gemaakt, omdat ik bijna niets ophang maar alles opvouw
Funny, wat een heerlijk mannetje is Luca toch! Kopietje van zijn mamsie Ingeltje, oeeeeh wat is die Sven toch CUTE!!! Parr, leuke kast! Krijg opeens ook de kinderkamerkriebels 8) Missy, superveel sterkte meis. Hoop dat A zich snel weer beter voelt.
zwaai even snel ben helemaal op 2 dagen werken met deze warmte veel vocht dus ga weer met de beentjes omhoog knuffs voor iedereen!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik krijg nu opeens een soort van mini migraine.. dit kreeg ik altijd dag vorodat of dag van dat ik ongi moest worden! alleen sinds de MA zwangerschap niet meer! dus duimen dat ik ongi word!