September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Grote sokken kopen :p

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *doet een ongidansje en spreekt vermanend tot de ongi dat ie nu 9 maanden niet meer terug komt*

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: oef dat is wel even schrikken zeg! Fijn dat hij in ieder geval in een ziekenhuis dicht bij huis ligt nu. Ik hoop dat hij snel opknapt. Is zo'n virale hersenvliesontsteking nou besmettelijk? Domme vraag misschien hoor....

@ Ingeltje: WAT ISSIE CUTE!

@ Elise: dat is balen van je auto...en balen dat manlief niet voor een grotere auto wilt gaan ;)

@ Ingeltje: had ik al gezegd dat Sven héél cute is?

@ Parr: leuke kast!

@ Ingeltje: Sjee wat is die Sven cute zeg!

@ Funny: oja, kan natuurlijk ook op hun sites kijken...even vergeten :) En zie dat je hier ook hebt lopen spammen. Luca is echt een stoer binkie!

@ Ingeltje: Wat is het broertje van Julian toch cute...en Julian zelf mag er ook wel wezen!

EGO:
    Hard gewerkt, collega was ziek :(
    Kom zo nog een leuke foto spammen van Aimar, mijn moeder heeft zich laten verleiden voor zo'n AH fotosessie. Heb pas 1 foto. De andere heeft ze in klein formaat genomen en mijn vader kan ze mooi vergroten op zijn werk ;)
    Epipen-verhaal: Bij mijn KDV in het gebouw zit ook de BSO. Daar is nu een kindje die een epipen nodig heeft. Ped. Werkers hebben gebeld met regiomanager en die zei dat als de HA geen instructie wil/kan geven dat de stichting het dan regelt aangezien het belangrijk is voor het personeel. Dus als die stomme locatiemanager van de Pretberg voet bij stuk houdt, stuur ik haar wel door naar haar regiomanager :x Told you so....nènènènènèè.... :p

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Argh was is het lastig als je je kinderen naar bed wil brengen en je bent alleen!!
    Gijs is naar een concert vanavond, dus stond er alleen voor. Ik had alvast vooraf gegeten, want Sven komt vaak tijdens het eten.
    Julian opgehaald van KDV en aan tafel gezet. Gauw eten in stukjes gesneden want Sven huilde al. Sven erbij, aan de borst, aan tafel haha.
    Na het eten even spelen en naar bed, maar Sven was nog lang niet klaar met huilen. Julian in bad en op de achtergrond Sven maar brullen en brullen *zweet zweet schuldgevoel*
    Julian aankleden, in bed, boekje lezen (Sven er maar even bij gehaald want die begon over 'een andere moeder uitzoeken') en Julian in bed.
    Sven nog steeds huilen dus even samen tot rust op bed, Sven hevig nasnikkend van zoveel onrecht, maar na 10 minuutjes sliep hij op mij en kon ik hem in bed leggen...
    Ik vind dat wel heel zielig om hem zo lang te moeten laten huilen, ben wel steeds even weer gaan kijken en optillen en wiegen en kusjes.. maar pffff!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Eva.. het doet me wel een beetje verdriet dat je helemaal niks over Svens leuke foto's hebt gezegd :(

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Inge, ik zeg: draagdoek! :p

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy hou je niet te groot meid, is niet niks wat je meemaakt nu! :(
    Veel sterkte!

Parr leuke kast! Oh je moet nog even denken begrijp ik ;)

Eva er komt nu dus toch schot in de zaak
    Leuk foto’s!!

Ingeltje oei jee dat vroeg even mamamanagement van jou. Goed gedaan hoor!

Onze kleine man ligt al een tijdje op bed. Had bij het kdv niet geslapen (15 min) aangezien ze grotere kindjes bij hem op de kamer gelegd hadden en daar is hij nog niet aan gewend.
    Meestal laten ze hem alleen slapen.
    Gelukkig was hij wel gewoon vrolijk.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja dat wou ik ook doen, maar dat ging niet omdat Julian in bad moest, dan kan ik er niet bij en wordt Sven zeiknat haha!

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Och, dat is maar water toch?

Hier was Jill trouwens zo moe van het KDV dat ze meteen KO ging in bed. Voor 19 sliep ze al :$
    Normaal gaat ze op woensdag en dan zijn er de helft minder kindjes. De leidsters zeiden dat ze af en toe wat moeite had met de grote groep. In augustus gaat ze nog een paar keer op dinsdag, hopelijk went ze er zo aan.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Parr: dit niks? Wel beetje eenvoudig..
    En al op MP gekeken? Hebben ze vaak leuke kasten ook!

Kledingkast - wehkamp.nl

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ne ne nenenneeeeee :p:p

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaaaaaaaaaaaa!! en die kroontjes zijn plak dingen dus hoeven niet! hang en leg gedeeltes.. mssn even mailen hoe het zit, straks zit er maar boven in 1 plank ;)

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hebbes!

Wat is de indeling van deze kast? Kunt u misschien een foto van de binnenkant laten zien? (10-11-2009), Yo75Reageer op de vraag

Antwoord (11-11-2009), wehkampinkoop3

Helaas hebben wij geen foto hier van. Achter de linkerdeurer hanggedeelte, vak met kledingroede. Achter de rechterdeur leg gedeelte met 3 legplanken.

Was dit antwoord nuttig? Ja (0) Nee (0)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge,kan me voorstellen dat het zweet je uitbreekt en je je schuldig voelt om Sven te laten huilen. Zou het er ook warm van krijgen. Toch zullen zowel Sven als Julian moeten leren om af en toe op hun broer te wachten. Komt goed

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    in de winkel wagen! de kroontjes en roze vlakken kunnen later af las ik! en de reviews zijn heel goed!

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goed nieuws: de single van de Desperados is mede dankzij jullie stemmen de Valleischijf van de Week geworden. De dj stuurden hen dit bericht via hyves:

Gefeliciteerd! Jullie hebben komende week de Valleischijf te pakken. Er was een record aantal stemmen.
    De single is nu vanaf donderdagavond een week lang elke 2 uur als uuropener te horen via Midland FM

Dus luister via internet (tenminste, ik denk dat dat kan...) en geniet!

En hier de beloofde foto. Zijn haar zit alleen een beetje raar (mijn moeder had zijn haar niet gedaan en werd verrast door de actie ;)) en hij heeft wel een bol koppie op deze foto....

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mooie plaatje 8)

18. siese

siese Lid

31 mei 2010
    9
    0
    0
    Leiden
    @Eva: wat een schattig jochie! Een heerlijk koppie!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohja de HA zei ook dat ik wss een blessure had in mijn knie en als ik daar nog last van had over 2 weken moest ik terug komen :(
    nou lekker.. ik sta bijna de hele dag op mijn benen op werk.. fijn om ineens doorheen te zakken steeds :(

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey siese alles goed?

Deel Deze Pagina