@Missy: wat balen zeg! Hij heeft hetzelfde als mijn zus had. Het is gelukkig niet de gevaarlijkste vorm, maar het is wel heel pijnlijk en vervelend. Wens hem maar beterschap! @Eva: leuke foto! @all: zwaai zwaai.
Eva, super zeg ! En wat een schattige foto van Aimar Parr,misschien zo'n knieband kopen. Doet echt wonderen bij Ferry als hij last heeft van zijn knieën
Hoi Parr, alles goed hier! En bij jou ook goed nieuws! Duim, duim... Wij hebben drukke weken: huis verkocht en nieuw huis gekocht. Zitten midden in alle regeldingen en gaan zondag vier weken op vakantie. Stress! Gelukkig een verstandige makelaar die alles goed regelt, maar ondertussen maak ik me toch druk. W. gaat lekker. Praten lukt steeds beter. Van de week werd hij s' ochtends wakker en toen leek het wel of hij 's nachts het woordenboek uit zijn hoofd had zitten leren. Opeens allerlei nieuwe woorden! Zo gek zoals dat gaat!
@Pupke, mag ik vragen hoe t bij je zus is verlopen? Na hoeveel dagen mocht zij weer naar huis en hoe gaat t nu met haar? Lees op de site erover dat veel mensen echt wel maanden klachten kunnen houden ervan.
@eva wat een geweldige foto-. hier is giovanni vanavond voor het eerst gaan slapen zonder mij in de kamer. Ik had hem gewoon andersom in z´n bedje gelegd zodat hij mij niet de kamer uit zag lopen. Binnen 10 minuten sliep meneer.
Elise wat fijn! Eva: lieve foto! Super dat onze stemmen geholpen hebben Siese: leuk hè al die nieuwe woordjes! Ik lig al met lappie op bed. Gijs is toch niet thuis en zo kan ik dadelijk na het voeden ook gelijk slapen. Slaap lekker allemaal en Missy nog even een knuff voor alle schrik en probeer jezelf niet teveel groot te houden.. het moet er allemaal wel een keer uit!
Onderwijs he... Gaan naar Italie, kamperen en in een huisje, van mijn schoonouders. Moet wel nog helemaal opgeknapt worden, dus we kunnen lekker aan de klus, maar we gaan ook met z'n drieen in de tent. Vind ik wel heel spannend, want W. zit geen seconde stil. Zullen hem heel goed in de gaten moeten houden!
ooh nieuwe huis! wij hebben in dec ons eerste huis gekocht, heerlijk! maar wel een hoop zorgen idd! Gaat ineens soms hard met die woorden ja!! 8) kijkes zo kan het ook Kate zingt sinds vandaag.. telkens hetzelfde en op dezelfde manier maar wij zijn er niet achter wat zij zingt en haar woord voor vandaag? Oh boy!
Mijn zus heeft 8 dagen in het ziekenhuis gelegen en kreeg daar medicatie tegen de pijn en de misselijkheid. Zij is eind mei ziek geworden en moet volgende week weer op controle bij de neuroloog. Pas dan wordt er bekeken of ze eventueel weer kan gaan werken. Het schijnt heel belangrijk te zijn om goed uit te zieken omdat je anders erg lang last kunt hebben van restverschijnselen. Zij krijgt nu fysio omdat haar nek en rug nog erg stijf zijn. Verder zijn de pijnstiller al bijna helemaal afgebouwd. Als het erg druk is om haar heen, krijgt ze wel weer erge hoofdpijn. Dus het gaat wel langzaamaan beter, maar ze is nog niet helemaal hersteld.
@Pupke, ja dat las ik dus op internet ookal.. Dat vaak de nasleep erg lang is en langzaam duurt maar dat het erg belangrijk is er ook de tijd voor te nemen. Zijn baas zei al tegen em, het is ook altijd wat met jou he! Word tijd om ander werk te zoeken! NAJAAA.. dat zeg je toch niet als je werknemer belt om te zeggen dattie hersenvliesontsteking heeft. L*L! Hou er dus maar rekening mee dat we er voorlopig nog niet klaar mee zijn... En onze vakantie maandag niet door zal gaan.
jeetje ik kan me wel voorstellen dat je als baas hier van baalt! dat is ook logisch.. maar je kan het wel van binnen balen en niet op zulke momenten uiten! grrr
Eva hey wat een goed nieuws voor E!! Mooi menneke! Elise goed gedaan zeg! Fijn dat hij zo snel ging slapen Siesse dus even bijkomen van alle regeldingen. Fijne vakantie! Zo ik vertrek naar dromenland. Hopelijk kom ik wat knappe mannen tegen Tot morgen!