Ik vond het ook mega gezellig vanmiddag. Was al een paar dagen niet meer online geweest, maar we hebben vanmiddag zóveel gekletst dat reageren op al die pagina's niet meer nodig is . Wil Kaatje wel nog even knuffelen... Wat heb ik gedaan sinds donderdag...? Vrijdag werken en meteen erna door naar de verjaardag van mijn nichtje, ze werd twee. Toen we tegen 21.00 uur thuiskwamen, ben ik meteen begonnen met het uitruimen van de keukenkastjes. Zaterdagmorgen kwamen ze namelijk mijn keuken afbreken, die hadden we verkocht via Marktplaats. Dus een mega bende in onze woonkamer. Het afbreken verliep gelukkig vlot en daarna hebben Lolaman en ik provisorisch een keuken in elkaar geknutseld. Het duurt ten slotte nog wel zo'n 10 weken voordat de nieuwe er staat... 's Avonds weer een feestje, deze keer van een collega die 30 jaar getrouwd was. En vandaag de mamameeting, dus geen rustig weekend deze keer, wel een heel gezellig! Maar gelukkig hoef ik morgen niet te werken, want... Ik heb vakantie !!!
We hadden niet alles meeverkocht, de koelkast, vaatwasser en kraan hebben we gehouden. Boven hebben wij een pantry staan en daar heeft Lolaman het werkblad vanaf gehaald en een stel IKEA-poten die we nog in de garage hadden liggen onder gezet. Er zit een gootsteen en een keramisch kookplaatje in, dus ik kan gewoon koken. Mijn moeder bracht me haar oude oventje en magnetron - zij heeft in november een nieuwe keuken gekocht - dus eigenlijk heb ik alles wat ik nodig heb. O ja... en dan nog onze oude badkamerkast en een halve Billy boekenkast voor het glaswerk, serviesgoed, voorraad en dergelijke. Alles wat ik niet denk nodig te hebben de komende weken, hebben we weggezet...
En de laatste... De meiden vinden de vrijgekomen speelruimte - er stond eerst een kookeiland 'in de weg' - helemaal geweldig en hebben de halve dag in een kringetje gerend en gedanst...
wow Lola dat wordt wel een paar zware weklen ondanks de improviseerde keuken maar fijn dat je wel de basis hebt! En heerlijk Emma op de achtergrond lol hebben om de ruimte 8)
Goedemorgen! Hier een heerlijk goede nacht gehad! Niet wakker gelegen van mijn eigen hersenspinsels, niet wakker gemiauwd door Whiskey, geen nare telefoontjes uit het buitenland gehad en geen huilende Aimar! Alleen toen E. vanmorgen om 6:00 opstond begon Aimar te huilen...dus ik dacht: Tjee wat issie vroeg! Maar 3 seconden later was hij alweer in dromenland dus even me-time op de vroege ochtend. @ Ingeltje: ik hoop dat jij een zeer onrustige nacht hebt gehad Meiden ik ga Aimar uit bed vissen, ontbijten en dan werken. Fijne dag!
Goedemorgen Lola, wow respect dat je daar 10 weken in gaat koken ! Zou zelf geloof ik gillend gek worden. Knuffel terug
Goedemorgen meiden! Ben eigenlijk heel blij dat ik alles functies kan blijven gebruiken. Alleen het warm water moet ik gaan missen zodra de aannemer de leidingen gaat doortrekken naar de aanbouw. Maar dan sluit Lolaman de kraan gewoon aan op de tuinslang en heb ik toch nog stromend water. En ik denk maar zo: 'Des te blijer ben ik straks met mijn nieuwe keuken!' Vanmiddag nog even naar de keukenboer, nog wat laatste dingetjes aanpassen. Als hij helemaal naar mijn zin is, zal ik de tekening even plaatsen hier. Weten jullie ook waar ik het voor doe...
Goedenmorgen! Las allemaal gezellige verhalen over de meeting! En zag een provisorische keuken van Lola, knap hoor dat je zo 10 weken ermee kan koken! @Lola, ja geen idee eigenlijk.. Ik heb em nu gewoon geupload op photobucket en dan de maat large aangeklikt ipv de medium wat ik normaal doe met foto's als ik ze hier wil spammen. Zie jij niet dattie daardoor wazig is geworden? Want bij mij issie gewoon scherp maar begreep van sommige hier niet.. Iemand nog tips voor een dreumes die opeens elke ochtend vroeg wakker is? *gaaaapp*.. Hebben meer deze fase nu of net gehad?
Lola, ja hij heeft erg genoten van zijn papa dag. Nu ik thuis ben heeft hij dat natuurlijk niet echt meer. Missy, eerder naar bed gaan
@Kaatje, ja ik ga al nooit onwijs laat naar bed hahaha.. Maar had Levi nou ook zo'n periode gehad de afgelopen tijd?
Heeeeeeeeeerlijk meis!! Drukke dagen gehad ook nog eens dus. Ik wil jou een knuff geven je bent superlief
Aaaah knus hoor! Haha.. ik denk dat je het straks goed zat bent, maar voorlopig heeft het nog wel wat
Ik heb mijn banner verwijderd, want die wist mij gisteren te vertellen dat ik ging bevallen en vandaag dat ik moeder was geworden en dat vond ik best knap van 'em natuurlijk, maar ik was het er niet helemaal mee eens Eens kijken hoe lang deze banner meegaat