Nou meneer was moe en poepie chago dus heb geen tanden gepoetst (slechte moeder he ) hij lijkt er iig geen last van te hebben qua eten en drinken Elise, hier al een hele tijd zo'n fase dat hij geen avondeten wil ( ja als we patat eten haha ) Als hij helemaal niets eet krijgt hij hier een droge boterham en daar doet hij het gelukkig de hele nacht op
@kaatje ja dat is idd herkenbaar. Patat of pannekoeken en vla. haha. Ik weet dat het een fase is, maar vind het verdomd lastig aangezien ik toch wel moe met dat korte slapen. als gio zo´n bui heeft doe ik dat ook wel eens niet hoor. ik denk dat we dat allemaal wel doen. zo nog een klant ben blij dat het een beetje is afgekoeld. heerlijk om te werken.
wilde even kijken voor babynieuws ben meteen weer weg, julia is flink ziek net 39.8, ligt nu met een zetpil in bed heeft heel de dag op de bank gelegen en niks gegeten en een beetje gedronken rik was thuis dus ik ben gaan werken, hopelijk wordt ze snel beter. morgen heb ik denk ik wel de kans om bij te lezen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Missy: Jeetje meid, wat een verhaal over Alex. Schrok er echt van! Ik vind het ook jammer voor je dat de vakantie nu niet doorgaat - al is dat nu maar bijzaak natuurlijk - want daar leef je toch naartoe. Ik hoop dat Alex volgende week weer thuis bij jou en Mike kan zijn en opknapt zonder restverschijnselen aan zijn ziekte over te houden. En... die baas van hem is een eikel, een ander woord heb ik daar niet voor! @FunnyMe: Leuke bedjes! Jasmijn heeft hetzelfde bed... Ik ben vandaag weer eens bij de kennis van de 'pufclub' op visite geweest, haar zoontje is een paar uur later dan Jasmijn een verloskamer verder geboren. We zijn lekker een stukje het bos in geweest, daar was het lekker koel. De meiden en L. hebben heerlijk gespeeld met takken, dennenappels en wat je zoal meer tegenkomt. En smérig dat ze waren... Om 16.00 uur moesten we naar de tandarts. Voor Jasmijn was het de tweede keer en Emma heeft voor het eerst braaf 'haar tandjes laten tellen'. De tandarts was erg tevreden over ons allemaal. Alleen bij mij zit een vulling een beetje los, daar gaat volgende week een nieuwe in... Thuisgekomen had de aannemer een verrassing voor ons: de stucadoor komt morgen al de aanbouw en de eetkamer stucadoren. We konden dus meteen aan de slag met alle meubels naar de woonkamer te verhuizen... Het noodweer heeft hier 5 hele minuten geduurd. Net lang genoeg om de glasplaat die op de tuintafel op het dakterras aan diggelen te blazen. Die ligt nu dus helemaal vol met glassplinters...
Anno, beterschap voor Julia Lola, gelukkig goed gekeurd bij de tandarts op die ene vulling na. Super dat ze al gaan stucen. Hier ook niet echt noodweer. beetje regen en wat onweer
Ja: laat het los Hoe meer je je er druk over maakt, hoe meer je kindje gaat klooien. Hier hebben we de niet-eten-fase ook af en toe. Gaat altijd wel weer over. Soms geven we een beetje appelmoes bij het eten, soms laten we het er gewoon bij. Heeft eigenlijk vrijwel nooit honger gehad 's avonds ofzo.
Oei Lola... glas in de tuin.. da's k#t... Oh ik hoor mijn kleinste telg huilen in bedje.. ik ga ervandoor!
missy sterkte met je hubbie. is niet leuk wat hij heeft, famlid van mij heeft dat ook gehad die heeft erg lang thuis gezeten...
Elise , herkenbaar ! Jaimy is een slechte avondeter.. Ze eet haar vlees wel maar de aardappels en groentes laat ze staan.. Dit is al een maand of 2 zo. In het begin maakte ik me er erg druk om; krijgt ze wel genoeg binnen , kan het geen kwaad ? etc. etc. Nu maak ik me er iets minder druk om , ze eet smorgens gewoon brood met een bekertje melk ( zijn volledig van de voedingen af sinds 1 week ) , smiddags een boterham en tussendoor een stuk fruit en een koekje. Savonds eet ze dan haar vlees en heel soms een aardappel en/of groente. Het enige wat ze aan avondeten wel helemaal opeet is Rijst met spinazie en gehakt en aardappels vlees en met Spinazie ( ik gok dol op spinazie ) voor de verderrest is het weinig...
Ga nu internet er uit gooien want het onweert hier als een gek. Ben nog niet helemaal bijgelezen maar geef alleen even Missy een hele dikke knuffel!!! Sterkte lieverd!!!!
Ik had een hele reactie getypt, maar internet valt telkens uit, en dus bericht weg..... Geen zin om weer het hele verhaal te typen....wel geef ik Missy nog even een dikke knuffel! Sterkte!
noodweer viel hier ook erg mee @elise rene heeft ruim 1,5 jaar savonds amper gegeten en zelfs een periode geen brood overdag werdt er gek van iedereen zei laat maar gaan maar toch alles geprobeerd maar niks hielp nu is ie bijna 4 en vraagt nu zelf steeds om eenboterham het avond eten is nog niet zijn favorite maar hij eet er wel van. dus ja ik kan ook zeggen het is een fase het gaat vanzelf over hoe klote het ook is.
Nou ik word gek van die stomme internetverbinding, ga mijn bed opzoeken, ga daar nog even wat studeren... Tot morgen!