September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @ingeltje I let go. ik doe mijn best.

@tweety gio eet bijvoorbeeld wel z´n pasta op met een beetje kep(ketchup zoals hij dat zegt)

@miracle herkenbaar dus.

ik maak me ook geen zorgen als hij echt honger heeft komt hij wel. alleen meestal is dat dan ´s nachts, maar misschien nu wel niet meer. Ik vind het alleen frustrerend als ik zo moe ben heb een redelijk kort lontje de laatste weken.

Enne Meneer is weer alleen in slaap gevallen binnen 10 minuten :D:D:D:D het zal toch niet gebeuren he.

ik ga zo slapen.

weltrusten

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey dames zwaai ff gauw en dan naar bed..

@missy heb aan jullie gedacht vandaag knuffs!

Kate had vanaaf weer koorts, 40,1 dus zetpil erin. Hoor ik dat één van de kids afeglopen zaterdag ook koortshad van de week en wss de pokken krijgt :$ wat moet ik nu verwachten? ja ove 2 a 3 weken weet ik het zeker, maar begint het met koorts??

En hier een boel pijn maar nog geen ongi :(

En nét op de moment dat ik vrij was van werk brak alle h*l uit natuurlijk

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Elise: en heeft Gio goed geslapen vannacht?

@ Parr: Wacht eerst maar eens af, wie weet heeft Kate gewoon een griepje te pakken. En of het waterpokken zullen worden, merk je toch pas wanneer zij de eerste pokjes krijgt.

Jahoor, de hele week is Aimar vroeg wakker, nu moet hij er vroeg uit en ligt hij nog in dromenland...ik ga hem zo maar eens wakker maken....

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    goede morgen

Hier een redelijke nacht gehad. Giovanni is 3 keer wakker geweest en was uit eindelijk om 5 uur klaar wakker. Nog even in ons bed gelegen. Filmpje gekeken knalt meneer vol achterover met z´n achterhoofd op mijn oogkas. nu dik, duizelig en kloppend. Erg fijn.

Ik zo ff naar de fysio, daarna heerlijk spelen in de speeltuin met een vriendin, daarna naar mijn moeder(die moet naar een begrafenis) dus neem ik het oppas van mijn neefje even over. dan ben ik wel weer klaar voor vandaag.

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @eva waarschijnlijk waren we tegeiljk aan het typen.
    jammer is dat dan he. Ze slapen altijd uit als het niet moet.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Even denken wat ik onthouden heb...

@Elise: jeetje wat is die van jou vroeg wakker zeg. Wat betreft eten, misschien kun je hem voor het slapen gaan nog iets geven zodat hij geen honger krijgt in de nacht. Dus bijvoorbeeld een banaantje, joghurt, warme melk, etc

@Lola: zo te lezen schiet de verbouwing lekker op. Wanneer is het klaar? En wanneer gaan ze jullie nieuwe keuken installeren?

@Missy: beterschap voor A. Klinkt heel heftig. Wat ontzettend jammer dat jullie nou je paar daagjes weg hebben moeten annuleren.

@Eva: wat leuk dat je vriend gedraaid gaat worden.

@Parr: hopelijk krijgt Kate de waterpokken. Voor nu niet leuk, maar is ze er lekker vanaf.

@Ingeltje: wat een leuke foto's van Sven!

Hier niets bijzonders te melden. We hebben voor de zomer (eind augustus) een weekje naar de Belgische kust geboekt. Een heerlijk mooie bungalow met alles erop en eraan. Ook mooi park, aan zee, met zwemparadijs en 8000m2 indoor/outdoor speeltuin. Schrok wel van de prijs. :$ Wij gaan normaal voor dat geld een week naar het buitenland, maar ja...

We gaan met z'n drietjes. Isabel blijft bij mijn ouders. Die vinden we veel te klein om mee te gaan. Dan draait de hele dag om haar flessen/slapen en dat vinden we voor Sara niet leuk. Die is al lekker flexibel, kan gewoon uren naar het strand en 's avonds langer wakker blijven als we gaan uit eten. Daarnaast maakt Isabel het toch niet bewust mee, dus laat die maar lekker door mijn ouders verwend worden. Al ga ik dat kleine Mupke wel missen...

Zo ik ga aan het werk....

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, werd vanochtend weer wakker doordat Levi steeds riep. mama wakker worden ! *gaap*
    Vandaag wat laatste dingetjes halen en aflakken en dan wordt morgen ons bed geleverd :D Straks nog even een plafondlamp bestellen

Parr en Missy, heb op het andere forum op jullie gereageerd

Jannes, lekker een weekje weg geboekt. Al zou ik het niet kunnen hoor, de kleine een week thuis laten

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @elise rene at ook alleen de dingen die die lekker vond toen.

@jannes toch nog ff eruit. soms zijn de prijzen idd net als een week buitenland.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen ook!
    Hier vandaag weer een dagje met de jongens alleen. Lekker beetje keutelen in en om het huis.
    Ga zo maar even wandelen denk ik.

Elise: wat goed van Gio dat hij weer zo goed in slaap viel! pff wel een rotnacht dus en AU dat klinkt pijnlijk! :$

Jannes: heerlijk, weekje weg! Jeetje.. zonder Isabel!?
    Ik zou echt niet zonder Sven kunnen en willen gaan hoor!

Wij gaan denk ik begin augustus een weekje naar de stacaravan van Gijs' ouders op Terschelling. Julian kan nu wel in een gewoon bed, Sven doen we in de kinderwagenbak laten slapen.
    Als we uit eten willen gaan, wordt het gewoon een pizzeria en nemen we Sven lekker mee in de kinderwagen.
    Beetje aanpassen natuurlijk, maar goed, vind ik geen probleem, daar houden we gewoon rekening mee!
    Lekker hoor.. ik heb er wel zin in!

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Ingeltje: kinderwagenbak? Past hij daar nog zo goed in om een nacht te slapen? Isabel echt niet. Kan haar armpjes niet lekker boven haar hoofdje leggen of zich uitstrekken.

En ik begrijp dat er mensen zijn die nooit zonder kun kindje op vakantie zouden gaan, maar ik vind het moeten missen niet afwegen tegen het feit dat het voor een baby van 4 maanden gewoon heel intensief is om een week rondgesleept te worden (strand, Plopsaland, zwembad, uit eten, etc). Ze is zo op haar rust en ritme gesteld. Vind het egoistisch om haar een hele drukke week te geven (waardoor ze wellicht van slag raakt) alleen omdat ik haar niet kan missen. Dus ze blijft lekker bij opa & oma. Trouwens, mijn ouders hebben ons de eerste 2 jaar nooit mee op vakantie genomen. Wij gingen altijd uit logeren... dus ik zal het wel van mijn ouders hebben.

En zal ik het voor jullie nog erger en ongeloofwaardiger maken: we gaan in de week dat Sara jarig is....

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hihi, ik vind het niet erg hoor. Een weekje is nog wel te overzien toch? Mijn ouders gingen op vakantie toen ik 2 maanden oud was, zonder mij dus.

Dat rust en ritme verhaal is ook de reden dat ik in nov niet naar Marokko wil, zie dat echt niet zitten met een baby van 2 maanden. En is ook de reden dat ik niet wil dat R met zijn papa meegaat. Hij heeft nog steeds veel behoefte aan structuur (en slapen ;) )

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O nog ff een leuke foto spammen. Sara liep gisteren de hele dag
    'lang zal ze leven' te zingen met dit op haar hoofd. Duidelijk in de war qua tijdsbesef.

13. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @jannes hij kreeg tot vorige week nog pap voor het slapen gaan, maar heb ik nu naar warme melk terug gebracht. Lekekr nog ff op vakantie. En als jij je goed voelt bij de keuzes die jij maakt. Is het toch goed.En de kleine komt vast niks tekort. (al zou ik het zelf niet kunnen denk ik)

@ingeltje oh lekker nog een week weg.

Heb nu mijn neefje van 7 op bezoek giovanni is door het dolle heen. Hij weet alleen nog niet dat hij zo na het eten gaat slapen. Het wespennest wordt vandaag al verwijderd.

14. @missy dikke knuff

@jannes lekker een weekje weg en je moet gewoon doen wat voor jullie goed voelt
    ik zou julia of ons pukje ook niet kunnen missen maar ieder zijn ding toch en qua ritme heb je wel gelijk!

julia lijkt iets beter, vanmorgen een boterham op en geen koorts maar wilde om 11 uur naar bed
    huilend kwam ze naar me toe, bedje toe
    dus nog niet helemaal opgeknapt
    lekker rustig aan dus dit weekend

xxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik baal L waar ik al bang voor was. Vanwege de vakantie periode maken ze nu geen radiator ombouwen. Slapen straks dus een maand of 2 in een onafgewerkte kamer.

Jannes, zo maakt ieder zijn eigen keuzes toch. ( al zouden jou keuzes nooit de mijne zijn ;) )
    Schattige foto van Sara

16. hmmm we hebben stormschade van zaterdag, onze afdakplaten zitten vol gaten, gaat weer veel geld kosten
    verzekering vergoed wel maar weer heel gedoe

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje balen van je slaapkamer. dat zijn altijd van die tegenvallers.

@anno vervelend van de stormschade. Hoop dat het snel geregeld is. hopelijk knapt julia snel op. fijn rustig weekend.

iovanni is weer in slaap gevallen zonder mij. yeahhh. nu nog wat langere nachten haha.

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

Ik snap heel goed de logica hier achter meid, omdat je bent dan weer erg beperkt met zo'n kleintje!
    Alleen ik zou haar dan niet thuis laten ;)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha zag het gisteren op FB gekke kind :p

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1