Ik ook scheelt dat het mij ook wel eens gebeurd is Wij willen weer eens wat bestellen hoor. ene pizzaria is op vakantie, de ander faillet. Dus nu een dorp verderop besteld
@Pupke, lief dat je ernaar vraagt. Net uitslag vd kweek gehad en de hersenvliesontsteking is ontstaan door een darmvirus. Zijn lichaam kon er niet tegen vechten en zo is het naar zijn hoofd gestegen. Hij heeft vandaag wat gelopen maar ging niet geweldig en de hoofdpijn is nog erg heftig. Met mij gaat t wel, word veel opgevangen door me ouders maar die gaan morgen op vakantie dus dan zal ik t wel moeilijker krijgen als ik hun ook nog moet missen. Ga nu naar het ziekenhuis, tot vanavond!
hihi te veel vermecelli gebeurt hier ook wel eens, dat heb je als je soms samen soep maakt en dus dubbel in doet
Slaapkamer schiet op Vanavond nog laatste kleine dingen ( 2 kozijnen en een kabelgootje) , morgen twee deuren aflakken en dan het bed in elkaar zetten Rest van de meubels net in elkaar gezet en deze plafondlamp besteld http://www.lampenwebshop.nl/images/categories/verlichting-plafondlamp-roma-770270247N1P0.jpg En dan dus nog wachten voor de ombouw. ik heb honger ! zit al 5 kwartier op mijn bestelling te wachten. Doe ik nooit meer via bezorgthuis.nl
nou hoe dat ie het gedaan heb hij heeft echt een halve bus erin gekiept sukkel. ik vind het altijd wel lekkker een beetje meer vermicelli maar dit sloeg alles je had er gewoon een mes bij nodig whahaha. @missy fijn dat het alweer wat beter gaat met a. hoop dat je soucers je ook nog een beetje kunnen ondersteunen.
Zij heeft nu geen koorts meer. Een kennis zei dat haar dochtertje dit ook had paar weekjes terug, ging gepaard met blaren in haar mond, was een virus in de omloop.. maar ja we mogen niet in Kate's mond door de hoektand
natuurlijk ben je geen koude moeder, veel van ons zouden er niet voor kiezen maar dat wil niet zeggen dat jouw keus fout is!!! knuff
het gaat wel beter maar ze zit nog niet lekker in haar vel, hangerig en nog weinig gegeten en snel mopperen en huilen maar de koorts is iig weg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb gelijk een klacht in gediend. Doe ik dus nooit meer he. Duurde 70 min. voor we het eten hadden, ipv een turkse pizza kreeg ik een Calzone shoarma en Ferry moest zelf zijn kip nog snijden. Daarbij wilden ze me 25 euro laten betalen terwijl er op de online rekening 21.50 stond. Jannes, als jij je goed voelt bij je keuzes is het toch goed.
tip: zorg dat je altijd een paar diepvriespizza's in huis hebt is hier echt een uitkomst als we trek hebben en geen zin om te koken.
ja die ga ik van de week ook even halen. Maar had express iets besteld met weinig calorieën, en dan krijg ik zo'n vetbom. ( pizza bevat trouwens 735 calorieën ! )