Zo bed staat in elkaar Had vanochtend dekbedovertrek gekocht maar helaas te klein. Dus die kan weer terug. Zo blijf je bezig he. Anno, jeee op de helft. Gaat hard he. Miracle, nee wij zijn niet verzekerd voor onze huisdieren. Als er iets gebeurd met hun dan betalen we er wel voor. Vind het zo zonde als je iedere maand een bedrag neer teld, je huisdier wordt 16 en hebben nooit iets gehad Pisum, 33 weken ... nog heel eventjes. Heb vandaag al voor je geshopt Freesia, haha hier komt Levi idd ook wel eens met die dingen. Heeft hij ons dan één keer horen zeggen of zien doen en dan opeens komt hij er een week later zelf mee. Veel plezier morgen met je dinnetjes Ik baal van mijn opbergboxen. Moeten we weer terug naar Ikea om ze terug te brengen. Weet iemand binnen hoeveel tijd dat moet ?
Kaatje hebben jullie de maten niet gemeten dan? Goed zo hij heeft opgeruimd Ingeltje ha ha dat kattenbakverhaal komt me bekend voor Volgens mij heb ik tijdens bv gewoon de kattenbak gedaan. Anno super al op de helft!! Freesia gezellig!!! Al zou ik ook niet blij zijn met je lekkere eten Jammer genoeg wil Kyano nog steeds niet tot 10 tellen Hij zegt wel 1,2 en dan ineens 4 of 6 maar nog niet goed achter elkaar.
Kaatje , het is niet dat ik niet voor mijn huisdierenrekeningen wil betalen. Met alle liefde , voor mijn huisdieren doe ik alles al kost het me honderde euro's. Alleen heb met Angel wel gemerkt dat een verzekering wel wat gescheeld zou hebben.. En de verzekering die ik gezien heb is niet zo duur.. Haha , fijn staat je bed eindelijk is je overtrek te klein. Net met hubje het City in geweest. Pampers gekocht voor Jaimy en de katten weer verwend met een speeltje ( alsof ze die niet genoeg hebben... )
schiet idd op he, deze keer gaat zo veel sneller dan bij julia @all fijn weekend!!!! o man wat is julia lekker dwars, ze kan beter 3 dagen koorts hebben dan ligt ze tam op de bank nu is ze een partij boos en hangerig luisteren ho maar en dan huilen heel vermoeiend, optijd naar bed denk ik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wupje, ik dacht dat we een dekbed van 200 x 200 hadden,maar Ferry bleek de laatste keer een 220x200 gekocht te hebben Hummelke, ow dan hebben we idd nog even. Twijfelen nu of we ze misschien toch in elkaar zetten en dan 1 achter het bed en 1 tegen de kant Miracle,je weet natuurlijk hoe het financieel kan oplopen, dus zou dan misschien ook wel sneller voor een verzekering gaan
Kaatje , idd. Voor Angel had ik ook niet gedacht aan een verzekering.. Omdat mijn katten toen beide gezond waren een bezoekje aan de dierenarts eigenlijk niet voorkwam ( alleen voor de entingen ) dus waarom een verzekering ? Maar nu ben ik er toch wat anders over gaan denken... Ik betaal nu liever 12 euro per maand aan een verzekering die ik misschien niet nodig heb.. Als dat een van mijn katten ziek wordt en ik de rekening misschien niet kan betalen omdat die torenhoog is.
hihi , heb jou toestemming nou he. Dus ga hem ff meppen Hij is weer uitgekwald Wat overigens zijn probleem was geweest als de buren aan de deur hadden gestaan..
Haai..... * oh Missy belt........* Ben ik weer! @ Kaatje: wij hebben toen ook staan kijken bij die in en uitschuifbare opbergkastje voor bij het hoofdeind en kwamen al snel tot de conclusie dat dat alleen werkt in een hele brede slaapkamer. Die hebben wij op zich wel (groter dan gemiddeld) maar dan nog is het bijna niet te doen......jammer. Ook nog een te klein dekbed en de lamp niet voorradig...shit zeg @ Anno: fijn dat jij niet vindt dat Aimar achterloopt....stom hè maar maak me dan toch wel zorgen Oh sinds vandaag zegt Aimar ook het woord 'douchen'. @ Pisum: Aimar noemt alles wat rijdt nu vrachtwagen of bus, en maar heel soms too (auto) Ik merk ook dat Aimar gewoon voorkeur heeft voor woorden. Zegt alleen wat hij belangrijk vindt Zo zegt hij dus al een tijdje het woord 'vrachtwagen', maar het woordje 'uit' zegt hij pas sinds een paar dagen.... Ik kom zo op het andere forum even wat leuke foto's spammen van afgelopen weekend bij Anno en Julia!
Oef .. daar vraag je me wat. Wij hebben hem al heel lang, bij 1 van de eerste aanbieders toen. Dier&Zorg? Ik ga wel ff googlen. edit: proteq dier & zorg is het denk ik