@Lola, dan is het probleem zo opgelost denk ik! Nog bedankt voor de prachtige banner, hij is echt SUPER! @Ingeltje, naja.. denk dat de banner gewoon wilde dat hij Thomas vandaag eruit had geperst. @Kaatje, ow dus er is nog hoop dat Mike ook ooit weer langer slaapt hihihih..
kom evengedag zeggen ga er zo weer vandoor mocht naar husi even voor 2 uurtjes gezin moest controle in zhk. dus moet je toch je tijd vullen ingeltje nog neit bevallen nou tot vannavond ofzo.
Hey harde werker! Nee, nog steeds niet, maar ik geef het nog 2 dagen en dan ga ik zelf met het keukenmes aan de slag
Oh.. en ik ging gisteren toch film kijken met Gijs? Ik hou best van een slechte lachfilm op z'n tijd.. maar het was nu zo erg dat we na een 20 minuten besloten om de film af te zetten.. het leek zo grappig in de voorstukjes maar pffff dit was echt te slecht! (Epic Movie)
Het schijnt wel zo te zijn dat even goed en lang lachen de weeën opwekt. Dus als ik jou was zou ik even een leuke dvd of cabaretier opzoeken..
moe! Spokende sophie. Luca z'n nachtvoeding. Anna die ook aandacht wil... Vanmorgen de ha gebeld voor de ontstoken waterpokken van sophie. Uur later springt er 1 open, pus liep er zo uit. Moest 't ontsmetten met sterilon van de assistente. Mocht eerst niet langs komen met haar ivm besmetting. Later belde ze op dat de ha haar toch even wilde zien. Half 2 daar zijn. Anna is even met m'n moeder mee. Dan ga ik even met luca en sophie alleen. Morgen gaan luca en anna naar oma dus dan heb ik de hele dag voor haar.
Inderdaad! Vreselijk zielig om zo erg de (ontstoken) waterpokken te krijgen. Heeft ze ook veel last van jeuk?
ik heb een mousse gekocht. Die staat in de koelkast en verzacht. Omdat ze ook onder haar voetjes zitten huilt ze als ze moet lopen. Er zat er ook 1 bij haar traanbuis waardoor ze een dik rood oog heeft. In bed raakt ze in paniek. Dus nu ligt ze even in ons bed en lig ik naast haar.
Hey meiden! Zo ik heb er een actieve ochtend opzitten. Om 6.40 was Kyano helaas weer wakker Maar goed hubbie moest er ook uit dus maar gezellig samen ontbeten en daarna lekker gespeeld. Rond 9 uur naar de gym en was ook leuk, vandaag had ze spelletjes met zachte frisbee's. Daarna nog even bij opa en oma een boterham gegeten en nu slaapt ie. Funny me jeetje het was dus een lang dagje voor jou gisteren! Heeft Luca lekker geslapen in de auto? Ik vond hem echt een super kereltje! Zo lief en tevreden Oei ontstoken waterpokken lijkt me geen pretje voor haar, en dan ook nog een gebroken nacht Dikke knuff meid! Succes zo bij de ha! Yule ja het was erg leuk om jou te ontmoeten!! Ha ha jij met je chicklits Balen zeg die ruzie met J . Toch niet omdat jij een dagje weg bent geweest? Freesia lief filmpje!! Lola hi hi is toch een mooie speelplaats voor de kids en ach een beetje armzalig maar wel functioneel en dat is de bedoeling Kaatje wow Levi en Ferry hebben goed gebouwd! Queen werk ze! Ingeltje jee jij nog hier?? Nee grapje hoor, ik duim voor je want ik weet als geen ander hoe moeizaam de dagen gaan als je eenmaal over tijd bent
Ingeltje: jammer, nog niet bevallen Erika: was jullie film wel leuk dan? ik vond hem mwah Opluchting alom hier, ik heb de auto veilig en wel uit Ommen weten te halen Moet nog wel erg wennen aan de koppeling die wat anders afgesteld staat. En moet ook wennen aan de luxe whaha Maar komt helemaal goed!