ik geloof dat ik er niks aan heb met Salsa en haar hart. ZO legde de DA ass. mij dat uit hart issues vallen niet in de dekking
@kaatje chris had een kat en sinds ik bij hem kwam wonen heb ik altijd de kattenbak gedaan. Omdat meneer altijd over z´n nek ging (bijna dan) Dit had hij ook met haarballen etc. Hij deed het wel als het echt moest. Maar ook met poep luiers heeft het heel lang geduurd voor hij die verschoonde. Balen dast het niet helemaal past in de slaapkamer. @anno 20 weken yeah @ingeltje balen dat hij soms zo loopt te ploeteren met de voeding. Gaat het overdag wel goed?? @miracle wij hebben er toen niet voor gekozen. Je kan beter zelf het bedrag op een spaar rekening zetten. als er dan niks gebeurt heb je het geld nog. Ik lees wel dat je ervaring hebt met hoge kosten, misschien zou ik erdan ook wel voor gaan. idd als ze 1,5 zijn 5 woorden en bij 2 jaar een combi van twee woorden. @ingeltje lekker foto hoor. Heerlijk om dast te zien. haha papa ook. dat zal zeker waarzijn. giovanni krast hier ook alleen maar met tekenen, maar benoemd het wel. @missy en eva veel plezier vandaag. fijn even afleiding. @parr fijne vakantie 8) @pisum 33 weken praten giovanni gaat echt als een speer. Zegt van de week. Mama, groen rijden. z´n woorden schat is echt enorm. Ga het niet zo op schrijven. maar merk nu wel dat hij meer zinnen gaat gebruiken. Tellen is grappig hij doet het de ene keer wel. Maar meestal krijgen we 9 keer 1 haha en dan 10 maar hij kan het wel
giovann i heeft hier goed geslapen. Is weer zelf inslaap gevallen is 2 keer ff wakker geweest, maar ging vlug weer slapen. En was pas om 5.55 wakker dat is echt uitslapen na deze week. haha. Vandaag is mijn vader 60 geworden dus groot feest gaan heerlijk bbqen ik ga een heerlijke spinazie salade maken en mijn zus een pasta salade. En aan de zon te zien wordt het een mooie dag vandaag. Ik ga straks lekker boodschappen doen. Chris gaat naar de Kwikfit hopelijk valt het bedrag mee van de reparatie. Vanmiddag nog ff liggen en dan Party!!!!!!!!!!!!!! Allemaal fijne dag voor als ik niet meer meekom lezen.
meiden wij gaan bijna weg, A is nu alles in de auto aan het zetten. Denk niet dat ik veel online zal zijn op Ameland. Fijne vakantie voor iedereen die dat heeft en werkse voor de rest! Tot over 2 weken! Liefs Azeb
Goedemorgen! Het is weer weekend dus Aimar was om 6:30 wakker en was het om 6:45 echt zat in bed Net nog gelachen om hem. Hij heeft gisteren van mijn moeder zo'n auto van de Zeeman gehad. Ding kostte 2 euro en zit vol met stickers. Nu was er 1 af en dus kwam hij met sticker en auto bij mij. Sticker moest eigenlijk op de deur maar door al het reliëf zag ik dat dat niet zou blijven plakken. Dus ik zie op het dak nog een leeg plekkie en plak hem op. Geef hem aan Aimar terug, die kijkt naar de deur, fronst, zoekt de sticker, ziet hem op het dak, haal zijn wenkbrauwen op en blijft met die verbaasde blik kijken, slaakt een zucht....en gaat er dan toch maar mee rijden....Ik lach echt in een deuk om zijn lichaamstaal, echt zo van: Mam...wat heb je in godsnaam gedaan? @ Azeb: fijne vakantie! Geniet ervan! @ Elise: veel plezier op het verjaardagsfeestje van je vader! E. ruimt trouwens alles zonder moeite op. Leuk vindt hij het niet natuurlijk maar poep, spuug en andere rotzooi van Aimar of de kat of zelfs van mij doet hij zonder klagen. Alleen moet ik hem wel altijd helpen herinneren aan de kattenbak..... Meiden, ik ga off. Zo naar Missy toe, waarschijnlijk gaan we lekker even naar het park! Zin in!
Oja nog iets grappigs: Aimar heeft een Michael Jackson t-shirt en die had hij gisteren aan. Als je aan hem vraagt wie er op zijn shirt staat, zegt hij steevast en glimmend van trots: PAPA! Dit is het t-shirt:
Goeiemorgen mama's !! Elise , ja en dan valt er een hoge DA rekening binnen en dan moet je het geld van je spaarrekening afplukken om de hoge rekening te kunnen betalen.. Eva , OEEEHHH. Ik ga je krabbel van hyves ook niet verwijderen Tekenen , Jaimy krast hier ook alleen nog maar. Al probeerd ze met inkleuren steeds netter te krassen. ZO hier een drukke morgen ! Zometeen boodschappen doen , hier stofzuigen en dweilen en dan de eetstoelen op de slaapkamer zetten en de tafel inschuiven en verplaatsen want om 13.00u komt het eerste bezoek al ! OEff...
@azeb hele fijne vakantie. @eva geweldig shirt. en thanks komt helemaal goed met het feest @miracle ja dat is waar, maar als er geen dure rekening valt heb je wel geld over. En ik heb gehoord dat heel veel dingen niet gedekt worden. Maar met jou achtergrond snap ik het wel.
Hoi meiden het scheelt 300 euro bij de kwikfit. dus misschien toch midweekje weg. zou wel heel lekker zijn.
had alles gelezen laat rik een bord vallen dus ben alles kwijt haha @inge lieve foto!!!! verder ben ik het echt kwijt sorry julia is vandaag weer alleen maar aan het mopperen wordt er doodmoe van, als je iets vraagt krijg je geen antwoord en alles van tafel wordt op de grond gegooid. nu slaapt ze en hopelijk gaat het daarna beter maar dat hoop ik al 3 dagen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo wij zijn weer terug van een bezoekje aan Missy en Mike. Was gezellig, lekker naar het park geweest (Aimar vind eenden en kippen eng, en laten die naar nou juist los rondlopen ) Eenmaal weer thuis vond Mike het een beetje moeilijk dat Aimar met zijn speelgoed speelde, en wilde telkens alles hebben wat Aimar pakte...en Aimar maar miepen in plaats van voor zichzelf opkomen Ik heb geen zin in een hangdag thuis maar denk toch dat het dat gaat worden
Net terug van de Ikea. 1 kastje terug gebracht. Houden er nu nog één voor in het midden van het voeteinde. Mee terug gingen: - Nieuwe luxaflex - 2 klapstoeltjes - nieuw 4 seizoenen dekbek ( onze oude heeft geen standaard maat ) - 3 setjes beddengoed in nieuwe maat - waxinelichthouders Eindbedrag : Heb ik uit mijn gedachten verbannen J Daar geluncht met een broodje hotdog. Lekker ! Elise, gefeliciteerd met je verjaardag Azeb, fijne vakantie Eva, grappige Aimar
Hoi hoi! Hier weer een vroeg vogeltje vanochtend, 6.30 Helaas moest ik er vandaag uit, maar morgen blijf ik lekker liggen Kyano heeft een beetje papafobie dat vind ik wel een beetje lastig. Mama is niet meer zo interessant en papa is leuk Nou ja het zal wel over gaan. Vanochtend gewoon lekker rustig aan gedaan, wat gepoetst, boodschappen op de fiets gedaan en gespeeld. Hubbie wast nu de auto dus ik moet eigenlijk ook maar wat nuttigs gaan doen Missy oei dat is even schrikken als A dan niet goed wordt. Zou fijn zijn als hij maandag naar huis kan! Gezellig gehad met Eva dus! Ingeltje ah wat een smelt fotos! Parr oh lekker vakantie!! Elise wow het gaat goed met slapen! Gefeliciteerd met je vader en veel plezier vandaag! Eva wat is jouw Aimar toch een lekker mannetje! Oh ja zullen we weer eens een datum met jullie en Anno afspreken (samen met de mannen)? Kaatje ha ha hopelijk nu alles gekocht bij de Ikea!