Kaatje: wat goed trouwens!! Je weegschaal is je grote vriend Supermarkt: Julian gaat alleen huilen als hij in de kar moet ipv lopen. Het gillen en op de grond liggen doet hij hier echter op straat. Telkens als hij even aan de hand moet (bij oversteken en gevaarlijke situaties) gaat hij hangen en op de grond liggen. Ontzettend handig als je midden op de weg staat om over te steken... Meestal sleur ik hem de weg maar over, ik ga geen vriendelijke discussies aan op straat Oh en hij loopt ook vaak een andere kant op dan wij willen en gewoon doorlopen werkt hier niet, dan rent hij die andere kant op en moeten we nog harder rennen om hem te vangen.Hihihi boefje.
Ik zou het natuurlijk heel pedagogisch kunnen aanpakken: - loop je nu weer even mee met mama? - nee - maar mama wil dat heel graag - nee - en als mama je dan heeeel lief vindt? - nee - mama vindt het niet zo leuk dat je niet meeloopt - niet leuk? - nee, kom maar gauw mee! - nee Sja.. zoiets kán je natuurlijk proberen hihihi maar ik denk dat je er dan nog wel even staat
Oh, heeel herkenbaar dat! Als het midden op de weg is, sleur ik R ook mee. Maar als het op de stoep is, probeer ik nog wel eens iets pedagogisch en vaak helpt het nog ook. Ik ga dan op mijn knieen zitten en zeg: R, ik zie dat je niet verder wilt lopen, maar mama kan je ook niet tillen. Of: dat je zelf wilt lopen, maar dat is gevaarlijk hier. Laten we samen verder gaan. En dan pikt hij het wel om aan de hand te gaan
Ja dat ging hier ook een hele tijd goed, ik doe dat altijd bij het KDV (buiten het hekje moet je even aan de hand lopen).. maar opeens heeft hij het in z'n koppie gehaald dat aan de hand lopen echt vreselijk is hihihi
in de winkel van zich laten horen heir neit van toepassing kyani shopt net zo hard mee straat lopen, kyani loopt netjes aan de hand mee.
Hier in de supermarkt ook geen probleem. Hij gaat gewoon in het karretje en praat dan tegen iedereen. Zeeman ect is een ander verhaal, ziet hij te veel leuke dingen in de kinderhoek. Dus als ik dan echt even ergens naar wil kijken en hij loopt steeds weg zet ik hem op een krukje/stelling en laat hem daar zitten
Haai....hier ben ik weer...helemaal afgedraaid... Gisteren hebben we eerst samen een film gekeken waardoor ik pas tegen 12 uur in bed lag. E. moest nog even een telefoontje naar S. Domingo plegen. Was ik net in slaap gedommeld, hoor ik ineens van alles beneden. Bleek dat E. ziek was en moest overgeven. Hij heeft al met al wel een uur boven de pot gehangen dus we sliepen pas rond 01:00 en om 6:00 ging de wekker alweer Warme lange werkdag en nieuwe collega ingewerkt...ben kapot Wel beide forums bijgelezen, hier geen zin om te reageren....sorry. Over naar de andere kant!
Oh meiden wat herkenbaar zeg die buien!!! Gister hier naar het bakkertje tegenover ons huisje geweest om brood te halen. Opeens toen we terug gingen had Isis het in haar hoofd gehaald dat ze die tien meter naar huis niet meer zelf wilde lopen. BRULLEN!!! Ik gewoon doorlopen (wel in de gaten houden of er geen fietsers of auto's aan kwamen, was wel een (heel rustige) weg waar ze over moet) maar ze weigert gewoon en gaat heel dramatisch 'mama' roepen. Maar ik gaf niet toe en bleef gewoon een stuk verderop heel lief zeggen: kom maar Isis, je kunt toch wel zelf lopen, etc. Maar ze kwam niet!! Er zat een gezinnetje op het terras met een jongetje van 2, de moeder zei er al iets over in de trant van 'leuk he, opvoeden', dus toen kon ik natuurlijk helemaal niet meer toegeven . Op een gegeven moment kwam die moeder to the rescue en ging met haar zoontje naar Isis toe lopen. Toen wist ze niet hoe snel ze bij me moest komen Overigens is het verder heerlijk hier, hoewel Isis een beetje ziek is. Vanmorgen kwam ze erg suf uit bed, ik vond het zelfs een beetje eng. Ze ging slapen op mijn schoot, dat doet ze echt nooit. Maar uiteindelijk na wat eten knapte ze toch wel weer op gelukkig. Ze had gister wat koorts (38,5), nu nog een beetje verhogen (37,8). We zijn naar het strand geweest en daar was het heerlijk. Isis vond het tussen het jengelen en hangen van 'ik voel me niet lekker' heerlijk om lekker met het zand te spelen. Van de zee moet ze nog niet veel hebben helaas. Elke dag maar even oefenen Missy, hoe is het nu met A? Is ie al weer thuis? En je vriendin, inmiddels bevallen? Liefs Azeb
@Missy: is A. al thuis of moet hij nog in het ziekenhuis blijven? @Miracle: gewoon even een hele dikke knuffel voor jou. Buien: Q heeft ook wel eens van die buien hoor. Het gaat er bij hem meestal om dat hij wil 'loopuh' in de winkel. Alleen trekt hij onder het lopen ook vanalles uit de schappen . Dat mag van ons niet, dus als hij niet luistert dan moet hij in het winkelwagentje. Nou, dan lijkt het net alsof we hem levend villen, zoveel kabaal komt er uit. Maar we geven niet toe en dan gaat die bui ook weer vanzelf over.
Jaaaaah, A is weer thuis!! Is nog wel erg moe dus de zorg voor Mike en boodschappen en huishouden komt op mij neer maar dat geeft niet zolang hij maar thuis is. Bij vriendin gebeurt er nog weinig dus die zal wel infuus krijgen morgen. Ik ga douchen, dan Mike op bed doen en bankhangen!
Jannes, jeetje maat 68 al bij Isabel, dat had Ilse nog net aan toen ze 1 jaar werd hihi Kaatje, jeeeeee afvallen gaat echt goed hoor, kun je echt trots op zijn, je zult het wel al aardig merken aan je kleding of niet dan? Pisum, ik hoop ook voor je dat beeb nog lekker even blijft zitten hoor! Missy, jee spannend vriendin aan het bevallen, jammer dat ze nog niet thuis mag bevallen. En A. lekker weer thuis? Yule, klinkt als een geslaagde vakantie, leuk dat Raven zo'n sprong heeft gemaakt! Veel succes nu met het huis. Ingeltje, oef dat zou balen zijn als vakantie niet doorgaat... Parr, hier ook zo kleine met pit hoor, gaat tegenwoordig regelmatig demonstratief zitten als het haar niet zint. Pfff hier weer een chaotische werkdag achter de rug, ben redelijk moe nu dus ga niks nuttigs meer doen. Ilse heeft weer wat nieuws ontdekt. Als ze aandacht wil gaat ze in haar strafhoekje zitten en heel hard nep-huilen grapjas dat ze is...
@ Hummelke: Aimar huilt nogal snel om niks. Hij trekt dan een pruillip en gaat hard huilen. Dan zeggen we altijd: als je gaat huilen om niks, dan ga je maar even in de hoek huilen. Hij kiest dan zelf een plekje bij de muur uit, kijkt nog een keer om en gaat dan huilen. na 20-30 seconden vragen of hij klaar is. Jaja antwoord hij dan, droogt zijn tranen en het is weer over Maf kind!
Hummelke, merk idd dat sommige broeken ect losser gaan zitten.D Daarbij zijn de vetkwabben van mijn rug ook stukken minder geworden Hier een foto van vandaag. Helaas heb ik de pech brede heupen te hebben dus dat zal nooit helemaal weg gaan,maar zwemband om mijn middel en buik zijn al stukken minder