@Kaatje: wauw al 6 kg. Knap hoor! @Missy: fijn dat A. weer thuis is. Hopelijk gaat het snel beter. @Eva: vanavond maar lekker op tijd naar bed. @Yule: welkom terug. Nu volop aan de slag in jullie huis. Leuk! @Ingeltje: jammer van het misverstand rond de stacaravan. Nog wat anders gevonden? Winkel: Sara vindt boodschappen doen geweldig. Ze hoeft van ons ook niet in de kar te zitten, maar mag gewoon achter haar eigen karretje lopen. Gaat prima. Ze weet ook precies wat waar staat. Als ik zeg "we gaan nu brood halen" dan loopt ze meteen de goede kant op. Kennen jullie het schattige boekje "raad eens hoeveel ik van je hou" over Hazeltje. Dat lezen we sinds 2 weken voor Sara voor. Pakt ze het net, weet ze gewoon per pagina waar het over gaat "Hazeltje slapen, spring maar achterop", "Raadt een hoeveel, zooooveel" (met handgebaar), "Nee zoooooveel" (met handgebaar), "Nee zo hoog, hop hop hop"... ik vind het knap! De andere kleine meid doet het ook top. CB heeft haar weer goedgekeurd. Ze is 63cm en ruim 6,6kg. Arts vond dat je kon zien dat het een heel makkelijk, tevreden kindje is dat lekker in haar vel zit. Papa en mama weer trots! Sara ook snel gewogen/gemeten uit nieuwsgierigheid. Sara is 88cm en 12kg. Maar weet niet of dat veel/weinig is.
Jannes, ken het boekje niet,maar zie Sara het al helemaal schattig voor doen Isabel ook goedgekeurd. Mooi ! Volgens mij zit Sara netjes hoor. Weet Levi zijn cm niet ( denk rond de 87 ) maar weegt 11 kg.
@Kaatje: Dit is het boekje. Ik heb het ook voor S gekocht namens Sara en mijzelf. bol.com | Raad eens hoeveel ik van je hou, Sam McBratney & Anita Jeram | Nederlandse...
@yule klinkt als een fijne vakantie!!!!lekker shoppen he in bladel haha!!baal wel dat we niet konden meeten buien: hier ook, vooral zelf lopen is een ramp, ik probeer ook om niet toe te geven maar soms moet het gewoon even en dan til ik haar wel, zal wel minder worden naarmate mijn buik groeit. winkel: julia vind alles leuk en interressant alleen in de supermarkt wil ze alles vasthouden, wat dus vaak eindigd op de grond, zo heeft er al eens een bak koude schotel op de grond gelegen, nu geef ik alleen nog dingen die niet zo makkelijk kapot vallen haha @missy wat fijn dat A thuis is!!!! hier verder alles goed morgen weer werken en daarna de 20 weken echo, spannend!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
BLegh , verveel me... 1ste dag vakantie en D. ligt te pitten :/ Film is ook nog niet klaar met downloaden... :/
Raad eens hoeveel ik van je hou? Dat boekje heb ik E. ooit kado gedaan op Valentijnsdag, toen hij nog Nederlandse les volgde, om te oefenen Nu lees ik 'm met Aimar in het Nederlands en voor als hij iets groter is hebben we het prentenboek in het Spaans 8) Dan kan E. 'm voorlezen! Pfff, net boven en beneden gedweild, zweet me kapot. Zo maar lekker douchen. E. had vandaag voordat hij naar zijn werk ging alles gestofzuigd, opgeruimd etc. Dus ons huisje is weer even netjes
Kaatje: ooeeh lekker met Levi in de Jakoezie!! Ik realiseerde me onlangs dat ik voorlopig niet kan zwemmen alleen, dat is wel een nadeel van 2 kleine kids. Wat grappig dat je hem in de Zeeman gewoon ergens parkeert en hij blijft ook nog gewoon zitten!? Wat ben jij toch een handige mama! De romper over de schouder vastzetten vond ik ook een geweldige truc. Hmmm.. wat zie je er lekker uit... om op te vreten Wupje: wat leuk, gymmen! Hier ook gezocht, maar in Uden heb je zoiets niet.. baal baal! Eva: yikes... dat is een baalnacht Azeb: och Isis ziek? Dagje strand inderdaad een goede afleiding! Missy: jaaaaa!! A weer thuis, wat heerlijk lieverd! Jannes: jemig wat is Isabel gegroeid!! Die zit zeker bovenin de curve? Sven zat vorige keer helemaal in de bovenste lijn. Ik heb het boekje ook gekregen, in de kraammand. Hier lezen we 's avonds vaak een (heel oud) Dick Bruna boekje.. Poesje Nel. Gisteravond las hij bijna het hele boek mee! "Poesje Nel moet huilen traan en nog een traan" Gewéldig is dat.. ik was echt ontroerd en trots! Anno: spannend!! Oh en hoogzwanger achter Julia aanrennen is geen pretje, geloof me
ik ga vast off morgen weer vroeg dag en meteen na het werk, eten en naar eindhoven daarna kom ik nog wel even melden of alles goed is met ons pukje truste xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Inge, dat is idd een nadeel. Geen leuke buuf ofzo om mee te vragen? Ieder een kind Nee hij blijft niet altijd braaf zitten hoor,maar na 3 keer terug zetten en een keer goed mijn stem verheffen meestal wel Ik ga ook off Truste
Eva oef ik hoop op een langere nachtrust voor jou dan gisteren. Heavy zeg. Hoe is het nu met E? Missy oh wat fijn, weer lekker aanspraak thuis! Hummelke ha ha die Ilse Kyano doet dat soms ook gaat gewoon op de gang op het matje zitten maar niet huilen. Hij vertelt gewoon hele verhalen dus het is eigenlijk ook al geen strafhoekje meer Jannes lekker trotse papa en mama dus! Kyano weegt volgens mij 13kg en is ook 88cm lang. Anno succes morgen!! Zo en nu ga ik gauw pitten, eigenlijk al veel te laat
Kate is ook gek op winkelen hoor!! is alleen het weggaan wat zij niet leuk vindt en drm op de vloer! of als zij iets wilt pakken en dat mag niet
hier is de verf binnen. Een snoepig roze staat erop haha. Ga niet met de print bezig maar alleen kleuren. Maar onder de raam moet wel behang zag ik van dichtbij. Maar is niet zo'n groot stuk dus moet wel lukken. Nog niet gelukt met tegels.. Dus ik denk dat ik met Kate's kamer begint. @ingeltje ik heb je een vraag gesteld bij kaatjes forum bij de slpkmrs
Goedemorgen Hier al 2 nachten slecht geslapen. Kan gewoon geen draai vinden. Om 02.30 wakker van een huilende Levi,maar was in zijn slaap,dus denk een droom