Toch wel confronterend af en toe in een dorp wonen. Kwam net bij de kruidvat de moeder van een oud klasgenootje tegen. Zie haar eens in de zoveel maanden. Laatste keer was ik 12 weken zwanger van Milou*. Nu vroeg ze ( natuurlijk in de rij voor de kassa ) of ik de tweede nog gekregen heb . Freesia, hoop dat jij hem ook snel hebt
Wupje, ik heb nu 30 lessen gehad en ik heb er nog 5 te gaan. Volgens mijn rijschoolhouder kan ik daarna op, brrrrrr. Voor mijn gevoel heb ik nog zoveel te leren, maar goed, eens moet ik er toch aan geloven
@Tweety: HOERA! Het papiertje is binnen! Jammer dat Rene nog spetterpoep heeft... @Kaatje: dat lijkt me inderdaad heel erg confronterend! Wat heb je gezegd? @Yule: klinkt als een gezellige (en smaakvolle) avond! @Freesia: oh, spannend! Nog maar 5 rijlessen... @Pisum: nou, ik ben het hélemaal eens met die pendel! Is een prachtige dag om te bevallen, er worden echt leuke kindertjes op die datum geboren @all: zwaai zwaai!
Dat het mis is gegaan, en toen kreeg ik een ahhh en een wrijf over mijn arm.. behoorlijk ongemakkelijk dus.
@pupke whahaha ja maar na vanmorgen geen spetter meer gezien ook geen poep trouwens. @kaatje das idd geen leuke situatie. @freesia komt vast goed. nu nog wachten tot het roze kaartje geariveerd is in dordt dan mag ie echt gaan rijden grr had al hele plannen in mijn hoofd die kunnen dus nog niet door gaan. een auto hebben we al gezien van het weekeind gaan we er ff naar kijken of het wat is. en dan jippie geen afhankelijkheid meer kan je ff mee rijden daar heen of daarheen. lekker zelf weg. in aug gaan we een weekeindje met heel de fam weg en dan kunnen we ook gewoon zelf onze zooi meenemen en gaan.
@kaatje ja stom he eigenlijk vinden we het nooit erg maar nu ie het heeft heb ik zoiets van kut nu mag ie pas na het weekeind rijden heb al heel veel plannen lekker overal heen. bij vrienden en kennissen langs die buiten de stad wonen zonder eerst een wereldreis te moeten maken. eindelijk naar plopsaland met de kinderen dat is met het ov richting belgie niet te doen en hier in nederland is het ook ruim 3 uur met het ov(auto ook 2 uur ofzo) helemaal zin in haha.
Had ik net weer iemand die iets bied via mp, ik ga er mee accoord, of ik het langs wil brengen.. ehh nee ! Tweety, groot gelijk. Kijk je wel uit dat je in je enthousiasme geen "slechte" auto koopt omdat je er zo snel mogelijk één wil hebben
@kaatje he poeh idd ongemakkelijk @freesia spannend!! maar je haalt het wel! @pupke zwaai! hier zelf een beetje aan de gang gegaan op zolder. P vond het te benauwend en warm maar boeit mij ik wou het doen Veel gedaan dus wel heel fijn. Daarna gelijk lekker gedouchd! EN nu zo koffie zetten want ik dut in
hoi hoi wij zijn weer terug en alles is goed met ons pukje, voor zover ze natuurlijk kunnen zien het ging een stuk makkelijker dan bij julia die lag dwars en wilde niet draaien mijn moederkoek ligt aan de achterkant, wat ik al vermoedde. verder leek hij/zij wel op julia van de zijkant maar dat is natuurlijk nog moeilijk te zien maar het lipje wat bij julia zo kenmerkend was toen ze net geboren was was er nu ook pukje lag ook lekker met zijn handjes te wriemelen en werd eigenlijk wakker gemaakt door de echo. wat een heerlijk kindje hebben we toch gemaakt haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pffffff rare dag op het werk gehad. Zal jullie de details besparen. Daarna naar therapeut geweest dus kon het allemaal fijn van me af praten.
Parr, lekker bezig geweest dus Anno, fijn een goede echo ! Yule, ow jee rare dag gelukkig wel gelijk even van je af kunnen praten en misschien op een rijtje kunnen zetten
@ tweety: gefeliciteerd, fijn dat jullie binnenkort het land door kunnen crossen! @ Anno: fijn dat alles goed is met jullie Pukkie! @ Kaatje: idd geen leuk moment met die moeder van een vroegere vriendin. Knuf! @ Yule: knuf voor je rare dag! Verder ben ik even blanco meiden....veel aan mijn koppie... Ik vermoed trouwens een gigasprong op komst bij Aimar. Hij eet slecht, herhaalt veel dezelfde woorden, probeert veel nieuwe woorden te zeggen maar is ook een stuntelkampioen. Vandaag al 2 keer hard gevallen. Resultaat: Schaafplek links op voorhoofd, blauwe bult midden op voorhoofd. Daarbij veel huilen om niks en snel boos... Ik hoop dat die sprong snel voorbij is en Aimar dan ook beter kan praten...dat zal papa en mama helpen hem beter te begrijpen
@yule knuff voor je rare dag en fijn dat je het meteen van je af kon praten idd fijn dat de echo goed was want vond het erg spannend maar heb toch ook wel genoten van ons kleine pukje pukje is nu al de hele avond wakker nadat meneer met zijn echo apparaat even hard duwde en hem/haar uit zijn schoonheidsslaapje haalde haha ik ga off nog even lezen en dan naar mijn bedje morgen rustig dagje op het werk, iig qua kindaantal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx