September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, hier zit Levi volgens mij middenin die grote sprong. is gister en eergister ook zonder eten naar bed gegaan. Vandaag at hij wel weer lekker.

Ik ga ook off
    truste

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje idd geen leuke situatie :(

Parr waar haal je de energie vandaan :( ;)??? Maar wel super hoor!

Anno ook hier nogmaals gefeliciteerd met de goede echo!

Sprong hier nog niks van gemerkt.

Zo ik ga lekker slapen, alhoewel ik de hele avond al een beetje onrustig ben ;)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhey

tja alles om maar bezig te zijn, vorige vakantie was zkh in en uit :( wil het nu anders doen!

Voor wie het leuk lijkt ik heb nieuwe filmpjes op Kate's site

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    En ik heb de foto's van onze vakantie op mijn hyves gezet!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaaa super pics meid!!! je hebt ene paar PRACHTIGE foto's gemaakt van een leuke hoek!

ik duik erin ! truste!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pfffff...Aimar begon om 4:30 met spoken en om 5:50 was hij klaar met slapen......Ik dacht dat hij honger had omdat hij gisteren niet al te best gegeten heeft maar hij heeft nog niet eens 1 broodje gegeten zonet....of hij wordt wat ziekjes, veel poepluiers, snotterig en hoesten...Hoe dan oook....:( IK BEN MOE....daarbij ben ik na een cyclus van maar 26 dagen al ongesteld geworden.

*klaagmodus uit*

Goedemorgen meiden, lekker geslapen???

Hier gaan we straks om 8:00 richting supermarkt en even over de markt wandelen, dan kan Aimar om 9:30-10:00 naar bed en dan gaan we na de lunch bij een zwanger ex-collega van mij langs, ik heb haar lang niet gezien, dus heb er veel zin in!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hmmm, even kijken of we wel kunnen gaan, want Aimar heeft 37.5...op zich niks natuurlijk maar even in de gaten houden of het geen koorts gaat worden. 1 van zijn vlekje is net helemaal gaan opzetten, zeg maar geactiveerd, maar waarom is mij een raadsel. Hij lijkt er gelukkig geen last van te hebben.

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: oef, dat was een korte nacht! Ik hoop niet dat Aimar koorts krijgt en dat jullie toch gewoon naar de winkel en je ex-collega kunnen gaan.

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier gaat het gelukkig ook de goede kant op. De blaasjes zijn bijna ingedroogd, dus ik verwacht het weekend weer te kunnen werken.
    Verder gaat het prima, niks bijzonders te melden ;)
    Gisteren nog even naar Nijmegen geweest, was weer erg gezellig.

@Missy, super dat A. weer thuis is!

@Tweety, proficiat voor je hubbie!

@Freesia, oh spannend meid nog vijf lessen en dan ook jij op examen, komt vast goed!

@Yule, leuke foto's op je hyves.

@Jannes, wat een schatje is Isabel. En dat boekje is inderdaad super lief.

@Eva, bleh wat een rotnacht...knuff!

@kaatje, wow gaat goed dat afvallen, mooie foto!

@Anno, fijn dat alles weer goed was met jullie ukkie.

@Ingeltje, kan me voorstellen dat je het lastig vindt om Sven al weg te brengen naar het kdv. Ik heb daarom met Femke op het allerlaatste moment nog ouderschapsverlof opgenomen, om nog een maandje extra thuis te zijn ;)

@Pupke, hoe gaat het met je vader?

@Pisum, hopelijk komt de pendel uit!

Nou meiden, ik ga maar eens ff douchen. Beetje opruimen hier en dan Femke bij opa en oma ophalen.
    Fijne dag allemaal!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,
    Hier al gestofzuigd, straks naar de ggz.
    Gaat een warme dag worden vandaag

Levi was vannacht weer aan het huilen in zijn slaap ( gister ook al ) dromen denk, of alles verwerken.

Yule, zag idd foto’s op hyves voorbij komen. Ziet er uit als een top vakantie met veel tevreden kindjes J

Parr, zal zo je filmpjes eens op zoeken

Eva, brakke nacht L, idd korte cyclus zo. Hoop niet dat Aimar ziek wordt

Ellen , fijn dat de gordelroos bijna weg is.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hey meiden!

Missy: wat heerlijk dat A thuis is! Succes met de drukte...

Yule: fijn dat je vakantie zo leuk was. Kan de foto's nu niet relaxed bekijken op mijn mobiel. Komt later! Vervelend dat je zo'n rare dag op je werk had na zo'n gezellige avond met die kookworkshop.

Tweety: wiehoe fijn dat hubbie het heeft gehaald! Geniet ervan!

Freesia: oh spannend jij ook al bijna op voor je rijbewijs. Komt goed lieverd! Ik zag je twitterverzoek, helaas krijg ik het op mijn mobiel niet voor mekaar om je te accepteren, maar zodra de laptop weer online is (wilde gister niet) voeg ik je toe. Gezellig!

Anno: heerlijk dat je echo goed was. Weten jullie ook of het een meisje of een jongen is?

Pisum: komt vast goed met die datum!

Kaatje: echt knap dat je al zo veel bent afgevallen! Knuf voor jou vanwege je gesprekje in de winkel...

Liefs
    Azeb

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    en verder weer de groetjes vanaf Ameland. Isis is nog steeds niet helemaal fit, en nu is Azebman ook nog ziekig... :(
    hij heeft kunnen uitslapen terwijl Isis en ik in het dorp een fotolijstje gekocht hebben en een foto hebben laten afdrukken van A en Isis. Op een terrasje de foto uitgeknipt, Isis een tekeningetje gemaakt (gekrast) en de foto erop: een leuk cadeautje voor zijn verjaardag aanstaande zaterdag.
    Nu is ie wakker en komt net uit de douche dus ik ben er weer vandoor.

Liefs
    Azeb

13. Hoi meiden,

Kom ook maar weer eens aanwaaien. Mijn ontbreekt de tijd momenteel om uitgebreid te forummen, maar heb wel globaal bijgelezen...

@Eva: Ik las dat jij je zorgen maakt over de woordenschat van Aimar. Nou, dan zou ik me wel héél erg zorgen moeten maken. Emma komt namelijk niet verder dan:

papa
    mama
    klaar
    op
    hoi
    welterusten
    kijk
    die
    Lizzy
    poes
    ja

Misschien dat ik er 1 of 2 vergeten ben, maar dan is het nog steeds geen indrukwekkende lijst. Het CB belde me een vorige week nog hierover, maar zij maken zich geen zorgen aangezien Emma wel alles begrijpt wat ik zeg en op andere gebieden volgens het boekje gaat of zelfs wat voorloopt. Waarschijnlijk is Emma zo'n kindje dat op haar 3e verjaardag ineens vraagt: 'Mama, kun je me de slagroom even aangeven en ik zou graag een glaasje limonade lusten. ;)
    Met andere woorden, een kind dat van de ene op de andere dag in volzinnen gaat praten en daarbij geen of nauwelijks fouten maakt. Daar hopen we dan maar op...
    Zelf maak ik me ook geen zorgen hoor, maar ik geef wel eerlijk toe een beetje jaloers te zijn op mama's met kindjes die al goed praten. Want ik merk namelijk wél dat Emma geregeld gefrustreerd is, als ik niet begrijp wat ze me duidelijk probeert te maken. Met flinke driftbuien tot gevolg...

@Pupke: Ik las dat het helaas niet zo goed met je vader gaat als werd verwacht. Dikke knuf van mij en ik hoop dat er toch snel vooruitgang komt...

@Kaatje: Jij bent goed bezig met afvallen, zeg :)! Complimenten...

@Missy: Fijn dat Alex weer thuis is, ik hoop dat hij snel weer de oude zal zijn. Heeft die eikel van een baas nog wat gezegd trouwens?

@Tweety: Hoera, Tweetyman heeft zijn rijbewijs :)! Veel plezier met het kopen van jullie eerste auto én het maken van heel veel leuke tochtjes...

@Anno: Fijn dat je 20-wekenecho er goed uitzag! Mogen wij trouwens niet weten of Julia een broertje of zusje krijgt of moet ik daarvoor naar het andere forum... ;)?

14. #4614 Lola, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
    Kleine update over hoe het hier gaat...

De verbouwing nadert zijn einde, tenminste... wat het werk van de aannemer betreft. De stucadoors zijn klaar, vandaag gaat de vloerverwarming erin en morgen de vloertegels. Dan is de aannemer klaar en kunnen wij gaan sausen. Volgende week woensdag wordt de nieuwe keuken geleverd en die gaat er dan dat weekend in.

Ik wil hier trouwens ook nog even vertellen dat ik de liefste buurvrouwen van de wereld heb! Ik zat afgelopen weekend namelijk nogal in zak en as. Er was een hele hoop werk te doen, maar ik moest zaterdag overwerken. Zo moest bijvoorbeeld de woonkamer worden leeggehaald.

Roy had 's morgens de babyfoon naar de buurvrouw gebracht, omdat hij even een boodschap moest doen. Emma lag in bed.
    Toen hij terugkwam, was een andere buurvrouw (en tevens onze poetshulp) daar een kopje koffie aan het drinken en toen die twee in de gaten hadden dat Roy er die dag alleen voorstond, hebben ze zich omgekleed en zijn Roy gaan helpen met sjouwen en poetsen.

Ik was dus superverbaasd toen ik thuiskwam! Ik verwachtte in een puinhoop thuis te komen, maar in plaats daarvan was alles klaar! Het leek de surprise show wel en ik begon inderdaad spontaan te janken van blijdschap...

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ahhh en daar springen de tranen mij van in de ogen!! lief!

ik kom straks even reageren, moet nog aankleden, kledingkast uitmesten en Sven knuffelen!

xxx

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, vervelend zeg Azebman ook ziekjes L

Lola, fijn dat de aannemer bijna klaar is, zou op een gegeven moment geloof ik gek worden van de vreemde mensen steeds in mijn huis.
    Wat super lief van je buurvrouwen J

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    wat ontzettend lief van ze lola!

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Tweety, joepie rijbewijs binnen, fijn hoor!

Anno, fijn dat alles goed gaat met de kleine ukkepuk

Eva, idd herkenbaar als ze weer vanalles aan het leren zijn, hoop dat de sprong snel gemaakt is.

Steen, fijn dat het al iets beter gaat.

Kaatje, succes bij ggz straks

Azeb, geniet van jullie vakantie, ik hoop dat Isis en A snel weer fit zijn.

Lola, fijn dat het opschiet en heerlijk zulke buren he, dat geluk hebben wij nou ook.

Pff wat een plakweer vandaag, van mij mag het wel weer even gaan regenen. Ilse heeft vanochtend voor het eerst helemaal zelf naar de supermarkt en terug gelopen, maar is nu wel moe geloof ik. Probeer haar nog even op te houden en dan rond 1 uur naar bed. Heeft mama ook even rust.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, ben al geweest ;) idd plakweer. haha geloof ik graag dat Ilse moe is. Hoever is het lopen ?

20. Voor mezelf vind ik het nog wel meevallen. Maar ik weet nu wel dat verbouwen met twee kleintjes behoorlijk zwaar is. Jasmijn is gelukkig erg makkelijk, maar Emma hecht nogal aan rust en regelmaat. Dus die is de laatste dagen een beetje over haar toeren van alles(vreemde mensen over de vloer, vaak naar opa en oma etc). Beter gezegd: ze heeft nogal een pokkenhumeur... ;)

Deel Deze Pagina