Hey meiden, Ik heb geen goed nieuws gehad Staat op ander forum. Ik ga ook even niet teruglezen en haak wel weer in als ik daar aan toe ben. Morgen gelukkig wel werken, even wat afleiding want het is behoorlijk druk. Ik kom wel weer aanwaaien.
@jannes: jeetje wat een verdrietige dag... snap dat je helemaal op bent, zulke dingen hakken er zo verschrikkelijk in... vooral het verdriet van anderen kan je echt aanvliegen
Jannes.. de tranen staan me in de ogen bij jouw verhaal.. wat ontzettend heftig Wupje: meis, meis toch knuff x 1.000.000.000
Jannes, klinkt idd heel heftig Pisum, Oortjespad Oortjespad 1 3471 HD Kamerik Denk dat het bij jullie het dichtstbij is om de snelweg naar woerden te nemen
@Ingeltje, wat ben je toch een LIEVERD! Onwijs bedankt voor de kaart, moest er gewoon om huilen!! Hier gaat t langzaam en al me emoties komen er nu uit, maar mag uithuilen bij A dus dat is fijn. Hij slikt nog paracetamol om een soort buffer op te bouwen, dus pijn heeft hij niet maar wel duizelig en druk op zijn hoofd. Sorry ik vergeet jullie niet hoor, maar moet nu al mijn energie in me gezinnetje stoppen. Lees af&toe wel bij hoor! Jullie zijn lief!
Hier ook een mega knuffel schat Neem jouw tijd om dit te verwerken en we zin er als je ons nodig hebt
Ik kom geen foto's spammen.. vind ik niet gepast op dit moment.. wil je ze wel zien dan kun je op Kate's site kijken, heb ook enkele op hyves