September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: sjeetje wat een draakje kan Levi zijn zeg! Die toon ook, zo heerlijk zeurderig...Aimar zegt dan nog geen 'WIL NIET' maar die laat het ook merken als hij het ergens niet mee eens is....luier verschonen is nu echt weer een drama....idd het is een fase ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja juf Inge, dat krijg je er nu van
    :D:D:D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat zeurende toontje, daar kan hij Ferry echt gestoord mee maken.
    Gaat dan bv in de huiskamer staan, doet twee keer zo'n zeur geluidje en zegt dan "Levi huilen" .
    Maar dan geen 1x nee 10 keer achter elkaar ;)

Hoop maar dat dit gewoon een vroege peuterpuberteit is, en het lang en breed over is als jullie daaraan beginnen zodat ik jullie weer moed in kan praten dat het over gaat :D

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Doe hem dan gewoon héél zachtjes dicht :p

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Q vindt verschonen nog prima gelukkig. Hij probeert ondertussen wel alles van het plankje boven hem te pakken maar we kunnen hem makkelijk afleiden.
    Wel zegt hij héél vaak 'neej', dus tegenwoordig vragen we niet meer zoveel, maar delen we het mede ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Julian die weet dat hij onze aandacht krijgt als hij pijn heeft. Alles is nu dus "Au.. oog" of "Au bééén". Ook gaat hij wel eens liggen op de grond en zegt "Au..gevallen".
    We geven altijd een kusje op de 'au'. Inmiddels laat hij nu de speelgoeddiertjes ook een kusje op zijn 'au' geven :D
    Aandachttrekkertje :p

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja kusjes doen wondere he.

Hier gaat dat nu zo:

Levi valt, au.
    Vraag ik wil je een kusje ?
    Nee wil geen kusje,
    staat op, komt naar me toe en krijgt een kusje

Hij vind het gewoon leuk om ons tot waanzin te drijven :D

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    sorry meis, we hebben heerlijk gelachen :p

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Idd Kate deed mij toen ook veel. Een mega knuffel meid!!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate is ook eentje met overal langs als we bedtime zeggen. Maar als wij de trap omhoog gaan is het weer goed. En de aankleedkussen ligt horizontaal dus daar geen last van :p zij doet ook haar billetjes in de lucht voor ons :D

Vanochtend met de boodschappen gingen we naar de nieuwe Zeeman (jaaaaaaaaa zeeman terug :D) en Kate luisterde niet en ik wou haar pakken deed zij weer haar drop flat and cry actie ;);)

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hihi Kaatje, die Levi toch!
    Ik merk ook wel dat ik toch (jammergenoeg) geen zak geduld bij mijn bevalling heb gekregen, zoals mij was beloofd door verschillende moeders :D
    Mijn lontje is soms echt te kort, niet leuk. Maar goed, daar leren we weer van, dat is echt iets om positief door te blijven. Nooit te ooit om jezelf bij te schaven :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo nu heb ik smakelijk gelachen :D Zie haar al dramatisch op de vloer liggen. Leuk weer een zeeman ! Hier is vette uitverkoop bij Zeeman. 50% korting op heeeeel veel kinderkleding. Dus voor kleine prijsjes leuke kleertjes.
    Maar ja ik loop er hard voorbij want heb nog bergen kleding liggen tot maat 110

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zo wij zijn ook weer thuis, waren "even" naar Bataviastad gereden. Eerst op de heenweg reed A al de verkeerde kant op vd snelweg en op de terugweg ook nog es hahaha..
    Wel goed geslaagd, halve Vingino leeg gekocht! :D
    En voor A nog wat dingetjes bij Nike en ikzelf een leuk setje bij Vero Moda en nog Allstars voor Mike in maatje groter gevonden.
    Je moet wat met je vakantiegeld als je geen hele dagjes uit kan toch.. ;)

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Raven zegt de hele tijd: "niet doen mama/papa!"
    Erg grappig maar soms ook tenenkrommend irritant.

Ik ben wel echt redelijk duidelijk naar haar toe, als ze me gaat slaan of schoppen of wegrent waar het echt niet mag ga ik naar haar toe, pak haar vast en zeg op ooghoogte hoe ik het wil hebben.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan A. alweer zo'n dag de hort op dan ?
    Heb altijd begrepen dat je nog heel lang nodig hebt om te herstellen ect.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    argh hoooooofdpijn!
    P bel zaak 1 op : geen projector bel zaak 2
    Ik bel zaak 2 op: hun hebben geen maar kent wel een bedrijf die ze wel verhuren. Alleen mssn niet privé, zo niet dan moet ik hun weer bellen.
    Ik bel zaak 3 op: nee niet privé dan moet je zaak 4 bellen...

ja daaaaaaag dan probeer ik gewoon te overtekenen :( anders kan ik helemaal naar Veenendaal voor een overhead projector voor 1 dag grrrrrrr

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, nee eigenlijk niet.. Was ook de bedoeling dat we even gauw naar 3 winkels zouden die we vantevoren hadden uitgekozen. Maar helaas door de lange rit door het verkeerd rijden is het uitgelopen.
    Hij ligt nu ook op bed te slapen.. Doen we voorlopig nog maar even niet nog een x!

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kindje van vrienden van ons (2 jaar) herhaalt alles 50x, maar dan ook echt alles

Boterham eten, boterham eten, nu boterham eten, boterham eten - ja B, je krijgt zo een boterham - ja boterham eten, boterham eten, B boterham eten, eten he mama, boterham eten, nu mama, boterham....

Ook heeeeeel irritant. Zij worden er ook echt gek van.

En mijn nichtje (bijna 3) zegt de hele dag na alles wat tegenzit "ben boos" en dan gaat ze echt heel dramatisch haar handen voor haar ogen houden en huilen. Ook heel irritant.

19. heel herkenbaar, julia trapt ook regelmatig in mijn buik
    vanmorgen zei ik, dat is toch niet leuk, zal mama in jouw buik trappen.
    zie je haar denken, nee
    ja doe het dan ook niet bij mij ;)

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Waarom print je het niet op A4 en laat het bij een copyshop opblazen tot A1 of A0 formaat. Dan knip je het uit en trekt het over....

Deel Deze Pagina