Die Jannes zit altijd vol goede ideeën! Denk inderdaad dat dat makkelijker is Parr voor de muurtekening.
zo even bloemetje halen en dan ben ik klaar voor vandaag julia is net wakker aan het worden na 2 1/2 uur dus heeeel goed van haar hopelijk houdt ze het vanavond dan iets langer vol en dan mag ze bij oma naar bed en nemen we haar weer mee als we naar huis gaan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule,'gelukkig" raven heeft er ook last van. Was al bang dat ik één van de weinige was met zo'n kind Parr, ja je blijft anders aan de gang met bellen. Succes met proberen ! Missy, lijkt me idd verstandig heeft A. trouwens nog wat van zijn werkgever gehoord ? Jannes, ow dat is ook irritant ! Levi blijft hier idd ook herhalen,maar zodra we hem er bevestiging in geven ( ja we gaan een broodje eten bv ) is het ook klaar.
onze buurtjes zijn aan het inpakken om 6 weken op vakantie te gaan!!!jaaa rust voor ons!!vooral omdat de hond natuurlijk ook gezellig mee gaat en die kan er wat van!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bij de C1000 krijgt Kate (bijna) altijd een paar pretzelstokjes. En vandaag was het de hele tijd luidruchtig door het hele C1000 etuh etuh etuh argh!!!!!!!!!!!! pfff en ze was stil na het afrekenen.. heerlijk de stokjes eten ><
@Kaatje, nee die is nog op vakantie dus die zal maandag wel van zich laten horen of de Arbo.. Voorlopig heeftie nog effe rust dus daarin.
@Missy: mijn zus is vandaag naar de neuroloog geweest en zij mag tot half september nog niet werken. Daarna mag ze het langzaam op gaan bouwen. Ik dacht dat je dit wellicht wel wilde weten Quinten heeft ook iets schattigs (...not!). Als we bijv. in de winkel zijn en hij loopt weg dan halen wij hem terug. Meestal wil hij niet mee en zo gauw we hem zachtjes aanraken of vastpakken dan roept hij 'auw, auw, auw!'. Echt heel genant
@ Pupke: oh dat doet Aimar dus ook sinds 2 dagen Maak ik gewoon zijn gezicht schoon, begint hij heel dramatisch Auw auw te roepen! En gisteren liep hij in zijn blootje, ik til hem op en geef hem klopjes op zijn billetjes (dus gewoon lief )...Nou hij begon me toch raar te miepen alsof ik hem op zijn billen sloeg ofzo...
@parr de muurtekening van rene heb ik zelf vergroot in paint, uitgeprint in elkaar geplakt en geknipt en met karbon/carbon papier overgetrokken op de muur. ze kwamen op volgorde uit de printer dus het was een kwastie van knippen en plakken. @queen wat voor auto heb je gekocht? @ingeltje en anno hmm mijn 1 bleef weer eens hangen maar dat begrepen jullie wel. het zijn idd niet de meest opwindende bh's maar ik vond ze goed maar idd ingeltje in de winter zie je die toch niet. @kaatje o die levi moest wel lachen hoor. zo was rene ook op deze leeftijd een heel gevecht met die luier. gelukkig heeft robin dan niet zo. robin staat nu dramatische zijn zin door te drijven roept 100x mama op een zeur toontje en wil een koekje maar hij heeft al genoeg op zeg ik. net riep ik steeds robin terug op dezelfde manier als hij zegt ie na 4x nee mama. haha
Oh wat herkenbaar zeg dat gejengel!! Bij Isis is alles 'nee'.... Ze roept als we in de winkel zijn de hele tijd 'aardbei aardbei aardbei' als ze ziet dat we die in de kar leggen. Na de kassa geef ik haar er eentje, helemaal prima. Komen we weer bij het huisje, wil ze meer. Ik bijt het groene stukje eraf en geef hem aan haar terwijl A tegelijkertijd ook eentje van groen ontdoet. Fout dus. Neeneeneeneeneeneenee.... Wil ze de hele doos. Gaat vervolgens van een aardbei die ik voor haar ontkroon 1 hap nemen en dan moet ik hem verder op eten en neemt zij een nieuwe. Dat mag dus niet. Brullen! Aardbeien vliegen door de kamer..... Aaaaaargh!!! (en zo kan ik nog honderd verhalen vertellen)
Pupke, ow dat is idd heel genant. Gelukkig zullen de mensen om je heen die zelf kids hebben het wel herkennen Net Ferry bij zijn werk afgezet, zodat hij een bus kan halen. hele terug weg naar huis heeft Levi constant "mama auto rijden" gezegd.. dacht dat een mauwende poes onderweg naar de dierenarts irritant was
Oh ja dat herhalen dat is zoooooo irritant! Van de week deed Raven dat ook terwijl J en ik iets over het huis aan het bespreken waren. Op precies hetzelfde moment waren we het allebei zat dus we keerden tegelijk om en corrigeerden haar. Huilen natuurlijk. Arme kind schrok zich dood.
Ik denk dat dit bij Sara allemaal nog moet komen. Begrijp me niet verkeerd: hier ook 'achter het behang' momenten, maar geen driftbuien, herhalen of zo.
Herhalen doet Aimar nog niet maar soms zegt hij een woord dat wij niet begrijpen. En in plaats van boos worden of iets anders te gaan zeggen, blijft hij datzelfde woord 10 keer herhalen. Pas als ik dan zeg: ohja echt? is het weer goed...maar dan heb ik dus geen idee wat hij nou eigenlijk zei... Net lekker wezen fietsen en mix voor brownies gemaakt, dus vanavond lekker brownies bakken (en eten ) Ben nog 1 avond alleen thuis.....
ow lekker brownies, heb ze ook in de kast staan, maar durf niet te kijken hoeveel calorieën dan zijn (291 voor een stukje) Ferry om 16.15 af gezet op zijn werk, net nog niet thuis, gebeld, wordt er niet opgenomen. Wordt dan toch bezorgd. Belt hij net terug, heeft ie een ritje aangenomen. Is over 20 min. thuis. en ik heb honger
ah dan moet ik A0 hebben. morgen ff langs de boekenwinkel hier en anders dat hun weten war ik moet wezen!