Oei.. wat word je vervelend als je oververmoeid bent, ik lijk wel een dreumesje! Ik ga maar gauw voor de buis hangen..want dit vraagt natuurlijk om pay-back en dan kan ik maar beter maken dat ik weg ben!
ikd enk dat jij mij bedoelde? met mijn trap vol haren? :x katten die wegrennen van de stofzuiger argh!
@hummelke knuffs! puberteit ik was wel pittig vanaf een jaar of 16? toen durfde ik los te komen (omdat iemand op school opmerkte dat ik een mak schaapje was en dat wou ik niet!) en toen ik uit huis ging besefte ik mijn gedrag maar drugs niet echt (enkele keren wiet) en sloeren ook niet vaak verliefd wel
Zal ik mijn puberteit maar voor me houden ? Niet ? Nou vooruit dan. Op mijn 10de eerste peuk opgestoken ( gejat van pa en ma ), op mijn 12de eerste jointje en snachts het huis uit glippen om uit te gaan ( beetje rondhangen bij de kroegen hier ) 13 voor het eerst sex, heel veel ruzie en op mijn 18de weer aardig normaal geworden, 19 gaan samen wonen en nu heerlijk burgelijk
Noujaaaaa zeg... Parr en Kaatje.. jullie pesten mij Ik was als puber echt mak. Ik hoefde niets. Was erg tevreden met bijv. zakgeld, staptijden etc. dus hoefde ook niet echt herrie te schoppen. Hadden mijn zussen al voor me gedaan. Ook echt niet gesloerd, heb in totaal 4 of 5 jongens gezoend in mijn leven :O maar ook wel heeeeel veel verliefd, vooral op de HAVO, allemaal kansloos want lag niet echt in de markt. Drugs pas toen ik 18 was, beetje blowen op een feestje. Drank wel lekker van genoten vanaf mijn 17e ofzo.
pubers o ik was echt een bitch voor me moeder ik zette me overal tegen af. had een grote slaai en altijd ruzie met me moeder. drug misschien 3x geblowd maar werdt er dood ziek van. verder was ik wel redelijk. was veel verliefd en sloerde er af en toe ff op los. 3 serieuse vriendjes vanaf mijn 15e waarvan hubbie toen ik bijna 17 was. 18 jaar en 4 maanden ging ik samen wonen.
o ja en vergeet het roken vanaf me 11e ofzo in groep 8 tot 4,5 jaar geleden net voor ik zwanger werdt van rene
Oh roken en seks hier ook na 18e ... jemig.. wie is hier het grootste muurbloempje!? Hoewel Queen ook meedingt, da's ook zo'n schatje, net als ik.