September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waar heb ik toch die bank gelaten? En de tv... ook al niet te vinden ;)

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Uhm.....schrik niet van mijn verhaal...

Vanaf mijn 12e altijd verliefd op onbereikbare jongens ;) Nooit gerookt, nooit drugs gebruikt, stappen op de tijden die mijn ouders mij vertelden (2 a 3) Op mijn 16e mijn eerste echte vriendje, dat ging na 6 maanden uit, toen kwam E. in de picture...en de rest is history...:)

:$ Erg was ik hè? :D

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ah mijn verhaal dus... hier ook op 16e eerste vriendje, na een week al uit whahahaha dus niet zó echt. Maar wel de eerste zoen.
    Maar later kwam ik wel wat meer los.
    Voor Gijs maar 1 andere relatie gehad en op 20e Gijs ontmoet.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva ook al zo braaf.

Om mijn verhaal maar wat minder erg te maken. Was dan wel 13 toen ik voor het eerst sex had,maar wel met Ferry ( ook mijn enigste qua sex hoor ;) )

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou ik zal mijn peubertijdverhaal maar achterwege laten. Dan mogen jullie kindjes vanaf hun 15e niet meer de deur uit :) Maar had wel pas sex op mijn 18e. Ik vond dat gewoon echt iets voor een vast vriendje en die had ik tot toen niet. Was iedereen na een week of 2 of 3 wel weer moe. Ik was meer van elk weekend een andere jongen zoenen. Ik kom nu nog weleens mannen tegen die heel enthousiast groeten en dat ik dan na 20 minuten opeens denk "o ja, muziekfestival achterin de tent"....hahah... S. moet er ook altijd om lachen: "herken je hem niet? Vast mee gezoend"

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha geweldig
    :D:D:D

Wat ik altijd zo erg vond in mijn uitgaanperiode is dat ik behoorlijk wat dronk, en hebben hier in het dorp zo'n gozer rondlopen die dan foto's in de kroeg maakt en ze vervolgens op zijn site zet. Ging ik dus een paar dagen later foto's kijken en stond ik dus met allemaal mensen op de foto van wie ik 1 niet wist wie het waren en 2 ik sowieso niet meer wist dat ik hem hun op de foto was geweest.

En mijn topper: De klompendans , midden op de dansvloer
    ( lang leve de mixbekers ;) )

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hahaha wat een verhalen.

mmm ik was ook een pittige tante vroeger (en kan ik nu nog wel zijn ;)) Ik heb me wel tegen mijn ouders afgezet, en wel wat dingen uitgevreten. Maar nooit drugs gebruikt, wel een paar jaar gerookt. Vriendjes ook wel een aantal gehad....

Ik moet eerlijk zeggen dat Femke ook een eigen willetje heeft, maar is wel goed te corrigeren. Ik vind dat wij tot nu toe echt niet mogen klagen. Ze kan soms ook wel boos worden als ze iets niet mag, dan wil ze ook nog wel eens slaan, maar is daar ook goed in te corrigeren.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Poeh gelukkig had je in mijn staptijden nog geen mobiele telefoon en geen websites. Dat had mijn reputatie geen goed gedaan....

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mijn eerste vaste vriendje was op mijn 7e :p relatie ging uit toen ik naar nederland kwam

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje ha ha je had het moeilijk met Levi :D ;)
    Trappen is soms ook een favoriete bezigheid van Kyano maar op een gegeven moment heb ik voorgedaan dat het ook zachtjes kan en dat vond hij ook wel leuk. Meestal zing ik er een liedje bij en vindt hij het wel gezellig.
    Zal wel de baldadigheid van jongetjes zijn ;)

Oh ja gezicht schoonmaken na een boterham met appelstroop is hier ook bijna altijd drama

Missy dus het gaat nu toch weer wat beter met A of niet?
    Mag hij al zelf autorijden?
    Oh ik lees nu dat het toch wel een vermoeiend dagje was.

Eva als Kyano een woordje zegt wat ik niet snap dan raad ik meestal wat hij bedoelt, hij stopt pas als ik het goede woord geraden heb en zegt dan met een zucht van opluchting ‘jaa’ ;) :D

Hummelke balen dat het nu net voor je verlof zo stroef loopt op je werk :(

Jannes ha ha ik moet gelijk weer terugdenken aan jouw verhaal bij de hightea, feestje in jouw straat en jij die eigenlijk huisarrest had maar toch echt moest gaan....:D En vervolgens pa die denkt dat er inbrekers zijn :D

Ik ben redelijk beschaafd geweest, ik sneakte er wel vaker tussenuit als ik eigenlijk thuis moest blijven. Heb niet gerookt want ik vond het gewoon vreselijk stinken maar ik hield wel heel erg van wijntjes en mixdrankjes :p Mijn ergste vakantie was Lloret de Mar met een vriendengroep.......jeetje alleen maar gezopen en gezoend.
    Ik had volgens mij rond mijn 15e of zo voor de eerste keer sex.
    En ook een sterke actie van mij was mijn stage in Cannes, Cote d'azur. Ik had een vriendje thuis maar kon mijn handen daar niet afhouden van een Italiaanse jongen. Hij werkte in het hotel naast mij (we hadden 1x zelfs sex in zijn kantoortje tijdens zijn nachtdienst :) heel erg als er toen personeel binnen was gekomen :))
    Toen ik thuis kwam heb ik het uitgemaakt met dat vriendje. Zijn moeder heeft het mij nooit vergeven.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh die vergeet ik nog! Ik was 6 en net in groep 3, had toen 2 jaar verkering met Bas whahahah

Oh en in de kleuterklas had ik verkering met Edison 8) een lief klein negertje!
    Jaren geleden kwam mijn zus een donkere vrouw tegen, die vroeg of zij een zusje had met een brilletje. HIhihi ikke dus.. mijn voormalige schoonmoeder wist me nog goed te herinneren!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh wacht, mijn eerste relatie was toen ik 5 was....een mooie donker jongetje :)....die ik jaren later weer tegen kwam op de middelbare school omdat ik beste vriendinnen werd met een amerikaanse uitwisselingsstudent, waar hij verkering mee kreeg en zo zaten we een jaar later met z'n tweeën in het vliegtuig om een maand naar haar toe te gaan 8)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ha wéér een overeenkomst Eva.. allebei een donker jongetje als 1e relatie :p

Oh reclame voorbij.. zwaai

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje :$ :$ :$ jij? :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja dat had ik ook niet achter wupje gezocht.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    sjtttt niet verder vertellen hè :) :D

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wat een verhalen allemaal!

Ik was net zo braaf als Eva.

Voor A heb ik nooit een vriendje/relatie gehad. Alleen 1 keer een jongen gezoend op de ijsbaan toen ik 14 was. Ik vond hem niet leuk, was alleen nieuwsgierig naar het zoenen. Op mijn 16e heb ik A ontmoet. Was 17 toen we sex hadden. En op mijn 20e zijn we getrouwd. Volgend jaar alweer 10 jaar dus :$

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat vind ik dan eigenlijk wel weer apart
    In de moslim cultuur is het toch nog steeds vaak zo, geen sex voor het huwelijk. Maar dit geld dus eigenlijk alleen voor de vrouw en niet voor de man. Niet eerlijk.

Pisum, toch eens een vraagje, nu heb ik een marokkaans gezin in de straat wonen, één van die jongens is nu al een aantal maanden verloofd, en zie hem regelmatig in een ( ja hoe ga ik dit noemen.... ) soort jurk (sorry ;) ) lopen. Heeft dat te maken met zijn verloving ?

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mijn eerste liefde was op de kleuterschool en heette Sep. Hij had heel veel Playmobiel en ik denk dat ik eerlijk gezegd meer verliefd was op zijn piratenschip dan op Sep.

Op de basisschool wisselde ik tussen 3 jongens: Joost (eerste zoen), Paul-Willem en Olaf.... En toen kwam de brugklas en dus Jeroen, Alex, Rob, Thijs, Richard en Paultje...

Daarna ben ik maar gestopt met namen te onthouden....hahaha...

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh trouwens ik ben nog iets vergeten...toen ik op uitwisseling was (net 16) wilde ik toch wel een keer weten wat er nou zo bijzonder was aan zoenen. Dus 1 van de vrienden van mijn gastvriendin was met ons aan het stappen en uiteindelijk hebben we in een portiek wel een uur zitten zoenen en flikflooien. We hebben het wel netjes gehouden hoor.... ;)

Deel Deze Pagina